دانلود فیلم و سریال هایی ایرانی که به زودی وارد نمایش خانگی میشوند.

کدخبر: ۳۶۳۶۰۶
شبکه نمایش خانگی را میتوان یکی از موثرترین راه های فروش فیلم و سریال های ایرانی دانست چرا که سایت های دانلود فیلم امروزه از پرمخاطب ترین رسانه های اینترنتی به شمار می آیند،
دانلود فیلم و سریال هایی ایرانی که به زودی وارد نمایش خانگی میشوند.

 کلماتی همچون دانلود فیلم، دانلود فیلم خارجی، دانلود سریال ایرانی، دانلود فیلم های عاشقانه، اکشن، ترسناک، هندی و ... جزو کلمات پرکاربرد که مورد علاقه کاربران ایرانیست و از بازدهی زیادی در موتور های جستجو برخوردار هستند.

در گذشته برای تماشای فیلم و سریال های ایرانی و خارجی باید به مراکز خرید مراجعه و سی دی محصول را دریافت میکردند که هر چه پیش رفتیم این روش کمرنگ تر شد و امروزه با ورود نمایش خانگی به این عرصه شاهد فضای گسترده تری در زمینه فیلم و سریال هستیم.

روشی که در گذشته مرسوم بود مشکلاتی را به همراه داشت از زمانی که نیاز بود برای دریافت بگذاریم تا هزینه بالایی که برای هر فیلم و سریال باید پرداخت میکردیم اما با حضور نمایش خانگی در کمترین زمان ممکن حتی با سیستم عامل های موبایل این قابلیت فراهم است تا بتوانیم در خانه فیلم مورد علاقه خود را دریافت کنیم.

رقابت در سایت های دانلود فیلم امروزه به اوج خود رسیده است هر چند که در قیاس با سایت های موزیک از رقابت کمتری برخوردار است که یکی از دلایل آن فیلتر شدن مداوم سایت های فیلمی هستند که به دلیل رعایت نکردن قوانین ایران وارد فیلتر میشوند، فیلتر شدن پی در پی سایت باعث از دست دادن کاربر و در نتیجه بی اعتمادی نزد گوگل میشود که هر چقدر پیش برویم این سایت ها محبوبیت خود را از دست میدهند و برای کاربران خسته کننده هستند.

حضور VOD ها نیز در کم رقابت شدن سایت های دانلود فیلم بی تاثیر نیست چراکه رسانه هایی مطرحی مثل فیلیمو و نماوا با امکانات بی نظیری که در خود قرار دادند باعث جذب طیف گسترده ای از مخاطبان به سمت خود شدند ، اینگونه سایت های با امکاناتی چون خرید اشتراک و ترافیک رایگان برای کاربران انتخاب خوبی هستند که تماشای آنلاین فیلم و سریال را برای کاربران راحت میکنند.

انتخاب سایت فیلم یکی از دغدغه مهم کاربران است چراکه اگر سایتی را به عنوان مرجع در نظر بگیرید میتوانید نیازتان بابت هرگونه تماشا و دانلود رایگان فیلم و سریال را برطرف کنید. سوالی که پیش می آید سایت دانلود فیلم چه مزایایی باید داشته باشد؟ اولین نکته مهم در انتخاب سایت های دانلود فیلم، قانونی کار کردن و طبق قوانین کشور پیش رفتن است چراکه حساسیت فیلتر شدن بر روی سایت های فیلم از هر گونه سایت دیگری بیشتر است.

دومین موردی که باید در نظر گرفت ترافیک اینترنتی است که مصرف میشود که اگر نیم بها و یا رایگان باشد میتواند مزیت خوبی به شمار رود و برای آخرین مورد میتوان به به روز رسانی دقیق و منظم سایت های فیلم اشاره کرد که اگر آرشیو کامل و آپدیت شده در اختیار کاربر قرار بگیرد میتواند سایت فیلم را به عنوان منبع مورد اعتماد خود انتخاب کند.

با بررسی های انجام شده روی سایت های فیلم تصمیم گرفتیم یک سایت معتبر در این زمینه را انتخاب و معرفی کنیم. سایت دانلود فیلم آپ مدیا با نشانی upmedia.me یکی از سایت های مورد اعتماد نزد گوگل و کاربران از نظر خرید فیلم و سریال ایرانی، دانلود رایگان فیلم خارجی، دانلود سریال ایرانی و انیمیشن، آپ مدیا را میتوان سایت اول پخش فیلم و سریال های ایرانی دانست چراکه در پررقابتی ترین خرید و فیلم ها در گوگل حرف اول را میزند

از دیگر دلایل انتخاب آپ مدیا رسانه ای شدن این وب سایت در سایت های خبری معتبر است چرا که رسانه های بزرگ آن را تایید کردند و میتوان یقین داشت که میتواند تا سال های زیاد نیاز اول شما در سایت فیلمتان باشد. برند بودن نیز یکی از عوامل مهم انتخاب آپ مدیا بود که در نظر گرفتیم و آن را یک برند معتبر سایت دانلود فیلم ایرانی میدانیم. در ادامه فیلم و سریال هایی ایرانی که به زودی در این سایت از شبکه نمایش خانگی پخش میشود را معرفی میکنیم.

آپ مدیا

سریال قورباغه

یک سریال متفاوت به کارگردانی هومن سیدی، سریالی که قرار بود زودتر از اینها وارد نمایش خانگی شود اما به دلایلی مثل بیماری کرونا و شلوغ بودن بازار نمایش خانگی به تاخیر افتاد و در این بین تبلیغات زیادی برای آغاز پخش سریال انجام گرفت حتی هنوز هیچ پیش زمینه ای از خلاصه داستان این سریال در اختیار نداریم با وجود اینکه تیزر سریال پخش شد اما ابهامات را بیشتر کرد و باید منتظر شروع سریال باشیم تا متوجه سریالی متفاوت در نمایش خانگی باشیم.

سریال قورباغه را میتوان در ژانر درام، ماجراجویی و هیجانی دسته بندی کرد که غافل گیری های زیادی در سریال اتفاق خواهد افتاد. صابر ابر، نوید محمد زاده، هومن سیدی، سحر دولتشاهی و چندی دیگر از بازیگران مطرح سینما در این سریال ایفای نقش میکنند، همچین این سریال در خارج کشور نیز فیلمبرداری شده است و از نکات مهم دیگری که عوامل تولید این سریال در نظر گرفتند اینکه سریال را جهانی به مخاطب برسانند که باید ببینیم چه اندازه موفق خواهند بود یا خیر.

تاریخ دقیق پخش سریال قورباغه مشخص نیست اما با توجه به اتمام سریال های همگناه و دل، قورباغه آماده پخش است و پیش بینی میکنیم اواخر مهر ماه وارد مرحله توزیع و پخش شود. علاقمندان به دریافت و تماشای این سریال میتوانند با مراجعه به وب سایت آپ مدیا آخرین اخبار پخش و دانلود این سریال را پیگیری کنند.

آپ مدیا-گیسو

سریال گیسو

سریالی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی، گیسو همان سریال عاشقانه 2 است که قرار است در تمی متفاوت تر مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد. با وجود انتقادات زیادی که بر سریال دل وارد شد این انتظار میرود که سریال گیسو با فیلنامه قوی تر و هیجان بیشتری تولید شده باشد، البته نبودن برخی بازیگران در فصل دوم عاشقانه میتواند از هیجان این سریال کاهش دهد، بازیگرانی چون مهناز افشار، پانته آ بهرام و فرزاد فرزین در این سریال حضور ندارند.

رضا گلزار و هومن سیدی دو زوج موفق در سینما میتوانند طیف عظیمی از مخاطبان را به سمت خود بکشانند و باید منتظر باشیم این سریال تا چه اندازه میتواند موفق عمل کند و آیا میتواند رکورد فروش سریال های نمایش خانگی را جا به جا کند یا خیر. برای دانلود سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 میتوانید به وب سایت فیلم آپ مدیا مراجعه کنید.

برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی رایگان هم اکنون وارد سایت آپ مدیا شوید ::: www.upmedia.me

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید