زندگینامه سیدمحمدهادی طلوعی، کارآفرین برتر کشور در سال 97

کدخبر: ۳۶۵۲۸۵
سیدمحمدهادی طلوعی (زاده 4مرداد 1371 در تهران) کارآفرین، نویسنده، مشاور و مدیر اجرایی ایرانی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. وی دارای مدرک دکترای بازاریابی و مدیریت فروش است.
زندگینامه سیدمحمدهادی طلوعی، کارآفرین برتر کشور در سال 97

زندگینامه:

وی در خانواده ای متوسط در شهر تهران متولد شد. پدر او یکی از اساتید دانشگاه در رشته ادبیات بود و مادر ایشان خانه دار بوده که به گفته سیدمحمدهادی طلوعی عامل اصلی موفقیتش حمایت های بی نظیر عاطفی و روحی مادرش بوده است که در تمامی شرایطی که همه او را دانش آموزی کودن خطاب می کردند به او باور داده و سبب ساز رشدش شده است.

شاید روحیه قوی مادر در همین دوران در فرزندانش تاثیر گذاشت تا بعدها به افرادی مصمم و با اراده برای ایرانی آزاد و آباد تبدیل شوند.

پس از ابتلای پدر ایشان به سرطان کبد در سال 76 وی و خانواده به اصفهان نقل مکان کرده و تا سال 85 آنجا حضور داشتند و سیدمحمدهادی طلوعی از همان سنین کودکی نسبت به اشتغال اقدام کرد و حتی با دست فروشی مخارج خود و خانواده اش را تامین می نمود.

زندگی در اصفهان و شرایط بهتری که برای خانواده فراهم شد، باعث شکوفا شدن استعدادهای غریزی محمد شد و در زمینه تحصیلی موفقیت های شگفت انگیزی را کسب نمود. او بعد از تحصیلات دبیرستان با نمرات عالی، در دانشگاه به تحصیل گردید.

محیط دانشگاه فرصتی برای بروز و ظهور استعدادهای درونی او شد و با مطالعات فراوانی که در زمینه های شغلی و کارآفرینی داشت، بستر مناسبی برای «آموزش» در او شکل گرفت. همچنین در نتیجه تلاش و پشتکاری که به خرج داد و با تکیه به سه ویژگی مهم استقلال طلبی، ریسک پذیری و اعتماد به نفس، وارد همکاری با سازمان صدا و سیما گردید.

در این فاصله تحصیلات خود را ادامه داد و موفق به دریافت DBA یا همان دکترای عالی بازاریابی و مدیریت فروش شد. وی تاکنون توانسته است کتاب های زیادی را ترجمه و تالیف نماید که عبارتند از:

ترجمه:

گرگ وال استریت تالیف جردن بلفورت

تالیفات:

  • فروش و بازاریابی به سبک گرگ وال استریت

  • فروش املاک به روش گرگ وال استریت

  • جعبه سیاه بازاراهای مالی(2 جلدی)

  • سود بیشتر،فروش بیشتر

  • راز صد میلیارد دلاری من

  • 92 ایده پولساز راه اندازی کسب و کار 

سیدمحمدهادی طلوعی در حال حاضر یکی از کارآفرینان و سخنوران برتر ایران است و بیش از دهها جایزه و لوح تقدیر از مراکز علمی و پژوهشی کشور را دریافت نموده است.همچنین وی در سال 97 به عنوان جوان ترین چهره ماندگار کشور در بخش کارآفرینی و مدیریت انتخاب و موفق به دریافت تندیس شدند.

طلوعی-کارآفرین برتر

گواهینامه-طلوعی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید