نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید

کدخبر: ۳۶۵۸۸۲
امروزه با توجه به گران شدن لوازم خانگی حساسیت ها بالا رفته و طرز استفاده و نوع نگهداری صحیح از این وسایل نیز بسیار مهم شده است و اگر از این وسایل به طور صحیح نگهداری نشود، مجبور به تعویض آنها میشوید.
نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید

تجربه خرابی لوازم خانگی را ندارید اصلاً نگران نباشید و این مقاله را تا انتها بخوانید!

وسایلی همانند یخچال فریز، جارو برقی، ماشین لباسشویی، پکیج و... در تمام خانه ها وجود  دارد و وجود آنها نیز برای هر خانه ضروری است به دلیل اینکه وسیله ها مانند ماشین لباسشویی یا طرفشویی، کار ها را سریع تر انجام میدهند و دیگر نیازی که مانند قدیم زمان زیادی برای شستن آنها بگذارید.

این وسایل مهم، به دلیل اینکه با برق کار می کنند و از حساسیت بالا برخوردار هستند، بهتر است که هنگام خرید به برند آنها توجه کنید چون نقش مهمی در کارکرد و عمر آنها دارد، اما گاهی ممکن است برند های معروف و خوب هم خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

توجه داشته باشید که دستگاهتان باید چند سال یک بار سرویس شود تا از خرابی ها و هزینه های بیشتر جلوگیری شود، اما اگر دستگاه به طور ناگهانی یا طی یک حادثه خراب شد، سعی کنید تا تعمیر آن را به عقب نیندازید چون باعث فشار آمدن به دستگاه و در نتیجه پایین آمدن عمر آن میشود، نگهداری خوب از آن شرط اولیه سالم ماندن لوازم خانگی است که با روش های خیلی راحت انجام می شود.

حال توجه کنید که اگر دستگاهتان خرابی پیدا کرد و اگر تجربه در تعمیر آن را ندارید به هیچ عنوان آن را دست کاری نکنید به دلیل اینکه به غیر از اینکه آن را تعمیر نکرده اید، آن را خراب تر هم کرده اید، از این رو سعی داشته باشید تا با پرس و جو و تحقیق بهترین مرکز و بهترین تعمیرکار را برای دستگاهتان برگزینید تا با یک بار هزینه کردن بتوانید دستگاه را سالم تحویل بگیرید.

ما اول مطلب گفتیم که نگران سرویس لوازم خانگی خود نباشید چون ما برای شما یک نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران مطمئن که تمامی برندها را تعمیر می کند را شناسایی کردیم، مرکز تعمیرات لوازم خانگی  که با سال ها تجربه و گارانتی تعمیر 180 روزه ای که به شما می دهد خیالتان را از بابت تعمیر صحیح لوازم خانگیتان راحت می کند.

هنگامی که برای لوازم خانگی شما مشکلی ایجاد شد و دچار ایراد شدند اصلا نگران نباشید و هول نکنید، در هنگام دیدن خرابی شما دستپاچه شوید و هول کنید وسیله شما درست می شود؟ نه

تعمیر لوازم منزل

مشکلات رایجی که برای دستگاه های شما به وجود می آید شامل موارد زیر است:

مشکلات رایج یخچال

1. برق دادن بدنه یخچال: به دلایلی مانند عیبی در سیم های رابط، اتصال بدنه سر پیچ لامپ درون یخچال، اتصال بدنه ترموستات یا موتور، نصب نادرست سیم ارت

2. داغ کردن موتور یخچال: که این داغی تا 70 درجه طبیعی است و مشکل ساز نیست اما بیشتر از آن باعث خرابی دستگاه میشود.

3. عدم خنک کردن یخچال: دلیل ای متفاوتی باعث خنک نکردن یخچال می شود که یکی از آنها میتواند شارژ دستگاه باشد.

4. روشن شدن چراغ تصفیه: با روشن شدن این چراغ  در یخچال های ساید باید فیلتر آن تعویض گردد و تا آب به آب معدنی تبدیل شود  تعویض فیلتر تصفیه یخچال ساید مهم است.

5. برفک زدن داخل یخچال

6. کار نکردن یخساز

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

1. تخلیه نکردن آب کثیف از مخزن: فیلتر پمپ آب کثیف، پمپ آب و شیلنگ باید بررسی شود.

2. کار نکردن دور تند: خرابی تایمر یا خازن، خرابی یا سوختگی سیم ها و یا تنطیمات صفحه کلید بهم خورده است.

3. داشتن برق اما عدم کار کردن ماشین لباسشویی

4. بیش از حد پر شدن مخزن دستگاه

5. نشتی آب از دستگاه

6. گرم نشدن آب مخزن

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی

1. سر و صدای زیاد: پمپ دستگاه و دستگاه های آب پاش چک شود و قبل از روشن کردن به چینش ظروف دقت شود.

2. روشن نشدن دستگاه: قفل درب، پریز و دوشاخه و یا میکروسوئیچ درب مورد بررسی قرار بگیرد.

3. بوی بد در مخزن

4. خالی نشدن مخزن

5. نشتی آب

6. تمیز شسته نشدن ظرف ها

7. خشک نشدن ظروف

بسیاری از این مشکلات گفته شده برای همه نوع لوازم خانگی با خونسردی و هول نکردن به راحتی قابل حل شدن است و شما باید آرامش خود را حفظ کنید.

تعمیر لوازم خانگی

کمی از مشکلات کوچک را می توان حل کرد اما همیشه احتیاج به متخصص و تکنسین ماهر داریم که خوشبختانه متخصصان این مرکز با دانش و علم و مهارت خود به خوبی مشکل را حل می کنند، این تعمیرگاه با استفاده از بهترین قطعات استاندارد تعمیری با کیفیت را برای شما عزیزان انجام می دهد.

همه روزه و در هر ساعتی فقط با تماس با تکنسین های این مرکز خدمات با کیفیتی دریافت کنید و حتی در محل و یا منزل تعمیر انجام می گیرد و با ارائه دادن گارانتی و ضمانت با خیال آسوده و راحت تمامی تعمیرات خود را به این مرکز تعمیرات بسپارید.

این مجموعه با ارائه بهترین خدمات برای جلب رضایت شما تلاش میکند و حمایت شما مشتریان عزیز باعث می شود به بهترین نحوه ممکن به شما خدماتی عالی و کم هزینه ارائه کند، و قابل توجه شما عزیزان سرویس و تعمیر کردن تمام لوازم خانگی در تمامی برندهای خود را حتما به دست متخصصان با تجربه و مهارت و دانش بسپارید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید