3 گزینه خرید ماشین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی

کدخبر: ۳۶۹۳۷۵
یکی از خریدهای جالب و جذاب برای همه ما خرید ماشین است. اگر چنین قصدی دارید بهتر است که به خوبی از قیمت واقعی و منطقی ماشین قدیمی خود اطلاع داشته باشید تا بتوانید در خرید ماشین جدید موفق عمل کرده باشید و نقدینگی لازم برای خرید بعدی را داشته باشید.
3 گزینه خرید ماشین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی

 همچنین موضوع مهم دیگر این است که گاهی در بازار خرید ماشین دست دوم با برخی افراد شیاد روبرو خواهید شد که قیمت بسیار کمتر از قیمت واقعی را پیشنهاد می‌کنند و ممکن است شما را دچار اشتباه محاسباتی کنند.

ما در این مقاله قصد داریم درباره سه ماشین در محدوده  قیمت ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی و مزایا و معایب و مشخصات هر یک اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه بمانید.

 پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک مدل ۹۹ محدوده قیمتی ۵۲۸ میلیون تومان

 207

در سال ۱۳۹۷ شرکت ایران ماشین و مهندسین ایرانی اقدام به طراحی و تولید سبک جدیدی از پژو در ایران کرده و موفق به تولید پژو ۲۰۷ اتوماتیک و عرضه آن به بازار داخلی شدند که البته با استقبال خوب و خرید بالای آن از سوی خریداران این مدل پژو مواجه شدند.

این  مدل پژو در طراحی ظاهری کابین توانسته چابک و چالاک و زیبا ظاهر شود و در طراحی داخلی کابین امکانات خوبی روی خود را تعبیه کرده است تا این مدل پژو را موردپسند خانواده‌های ایرانی و ماشینیی مناسب سفر نمایند.

 از امکانات رفاهی به‌کاررفته در ماشین می‌توان به سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایشگر ۷ اینچی به همراه پورت USB، شیشه بالابر برقی درب‌های جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی همرنگ بدنه ماشین، کروز کنترل و موبایل هندزفری، صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم چهار جهته دستی و پشت سری قابل تنظیم، فرمان هیدرولیک و سیستم تهویه اتوماتیک اشاره کرد.

 همچنین در بخشی از امکانات ایمنی نیز فاکتورهایی چون قفل ضدسرقت ایموبلایزر مرکزی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین عقب، حس‌گر عقب کمربند ایمنی سه نقطه ای سرنشینان جلو و عقب، ترمز ABS، ترمز EBD، ترمز EBA که بر روی ماشین تعبیه شده اند، تا پژو ۲۰۷ را هرچه بیشتر به ماشینیی ایمن در سفر نزدیک کند.

 مصرف سوخت ۷.۱ لیتر برای این مدل پژو مصرفی کم و بهینه محسوب می‌شود و شتاب ماشین از صفر تا صد کیلومتری حدود ۱۲.۶ ثانیه است. همچنین می‌توان به قدرت موتور آن اشاره کرد که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متری دارد. 

ام وی ام X33 S اسپرت مدل ۹۷ محدوده قیمتی 510 میلیون تومان

چری تیگو 3 یک کرلاس اوور با طراحی زیبا و چشمگیر است که در سال ۲۰۰۵ در نمایشگاه ماشین شانگهای پا به عرصه بازار ماشین نمود. این ماشین که در ایران با نام ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت شناخته می‌شود، تاکنون با استقبال خوبی روبرو بوده و فروش خوبی هم داشته است. همچنین به‌جز ایران در کشورهای دیگری چون روسیه، شیلی، ایتالیا، مصر و اندونزی تولید و مونتاژ ماشین انجام می‌شود. البته در ایران نیز شرکت مدیران ماشین مونتاژ آن را انجام می‌دهد.

 از امکانات رفاهی مطلوب ماشین می‌توان به این موارد اشاره کرد: تنظیم برقی آینه‌های جانبی، روکش چرمی صندلی‌ها، تهویه هوشمند، سیستم مدیریت پیمایش، رینگ آلومینیوم ۱۷ اینچی، سیستم چندرسانه‌ای مولتی‌مدیا با قابلیت اتصال پورت USB و بلوتوث، سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، سانروف برقی دوحالته، ۴ عدد بلندگو استریو، مانیتور ۸ اینچی لمسی و...

 درزمینه امکانات ایمنی نیز ام وی ام X33S  اسپرت توانسته برخی آپشن‌ها مانند قفل مرکزی با ریموت، کیت اسپرت بدنه، حس‌گر عقب، دوربین عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو را بر روی ماشین تعبیه نماید.

این ماشین ازنظر فنی موتور ۴ سیلندری با حداکثر قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر دارد. شتاب آن نیز از حالت صفر تا صد کیلومتر حدود ۱۳.۸ ثانیه است و حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برای ماشین ثبت‌شده است.

 می‌توان گفت در گرماگرم بازار خرید و فروش ماشین دست دوم، ام وی ام x۳۳s اسپرت اتوماتیک می‌تواند گزینه مطلوبی نسبت به رقبایش در این محدوده قیمتی باشد که تاحدودی نیاز مشتریان را برطرف می‌کند.

 ‌s۳ اتوماتیک مدل ۹۸ محدوده قیمتی ۵۴۵ میلیون تومان

جک

 اگر قصد خرید و فروش ماشین کارکرده با مصرف پایین سوخت دارید، می‌توانید روی این کراس اوور حساب بازکنید. مصرف سوخت ترکیبی تنها ۷.۶ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف پایین نسبت به حجم و بزرگی شاسی‌بلند چینی به‌حساب می‌آید.

 ماشین جک S3 در سال ۲۰۱۴ توسط  یکی از شرکت‌های ماشینییکشور چین تولید شد و به بازارهای بین‌المللی و کشورهای درحال‌توسعه معرفی شد. امکانات رفاهی و ایمنی به‌کاررفته در این ماشین شامل مواردی چون؛ مه شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرم‌کن، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز کمکی هیدرولیک HBA، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی با روکش چرمی، ۶ عدد بلندگو کامپیوتر سفری، حس‌گر پارک عقب، سانروف، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، برف‌پاک‌کن شیشه عقب، سوکت پاور ۱۲ ولتی روی داشبورد و...  هستند.

 همچنین از خصوصیات فنی ماشین می‌توان به موتور ماشین با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی اشاره کرد که قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن بر متر دارد و حداکثر سرعت ثبت‌شده ماشین نیز ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است و شتاب ۱۰.۸ ثانیه برای این ماشین از حالت صفر تا صد کیلومتری ثبت‌شده است.

همراه مکانیک1

 سخن پایانی اینکه اگر قصد خرید ماشین جدید دارید می‌توانید از راهنمایی و مشاوره ما استفاده کنید. همراه مکانیک موسس بزرگ‌ترین نمایشگاه ماشین‌های کارشناسی شده برای خرید ماشین اطلاعات جامع و خوبی از هر اتومبیل در محدوده قیمت‌های متفاوت داشته و می‌توانید روی راهنمای آن حساب بازکنید.

همچنین همراه مکانیک در خرید ماشین‌های کارشناسی شده تنها با یک تماس و بدون واسطه به شما مشاوره خواهد داد. از مزایای طرح خرید ماشین با همراه مکانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کارشناسی تخصصی ماشین همراه با گزارش فنی و بدنه

• ضمانت هفت روزه پرداخت خسارت

• عقد قولنامه توسط مشاور عقد قولنامه همراه مکانیک

• خرید بدون واسطه

• مشاوره انتخاب خودرو متناسب با بودجه و نیاز

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید