اطلاعات تکمیلی در خرید فروش انواع بلبرینگ ها

کدخبر: ۳۷۳۲۶۶
خرید و فروش انواع بلبرینگ ها از جمله: SKF , URB, MPZ ,INA, NACHI,FAG و...با بهترین کیفیت ها و قیمت ها در بازرگانی بلبرینگ فیدارگستر
اطلاعات تکمیلی در خرید فروش انواع بلبرینگ ها

بلبرینگ ها بر اساس اجزای غلتشی به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول که عضو غلتشی آن ساچمه بوده و دسته دوم که عضو غلتشی غلتک است.

ساچمه ها در بلبرینگ های کوچک دارای سطوح تماس کوچکی بایاتاقان ها است که همین امر به معنی تحمل بار محدود آنها می باشد. ولی از جمله مهم‌ترین مزیت آنها اصطحکاک کم در این بلبرینگ هاست.

برخلاف آن ها رولبرینگ ها دارای سطوح به مراتب بزرگتری بوده و آنها را برای تعامل بار سنگین و ضربه‌ای مناسب می‌کند.

برسی انواع بلبرینگ ها برای خرید و فروش هرچه بهتر آنها

بلبرینگ های شیار عمیق:

بلبرینگ های شیار عمیق از پرکاربرد ترین و محبوب ترین انواع بلبرینگ ها می باشد. آنها می توانند بارهای محوری را به خوبی بارهای شعاعی تحمل کنند و این آن‌ها را برای بارهای سبک و سرعت های بالا مناسب می کند.

از جمله آنها می‌توان به موتورهای الکتریکی کوچک, وسایل خانگی, جعبه دنده های سبک و...اشاره کرد.حرکت روان آنها را قادر می سازد تا نیازی به تعویض آن ها در کل عمر دستگاه ها وجود نداشته باشد.

بلبرینگ های دو ردیفه خودتنظیم

بلبرینگ های دو ردیفه خودتنظیم دارای ویژگی های مشابه ای می باشند با این برتری که می توانند بدون همراستایی بچرخند, این ویژگی آنها را برای استفاده در جاهایی که محفظه بلبرینگ غیرهم راستا است و یا زمانی که محور ممکن است زیر فشار خم شود مناسب می کند.

بلبرینگ های تماس زاویه ای

بلبرینگ های تماس زاویه ای توانایی تحمل مجموع بار های شعاعی و محوری در سرعت های بالا، با دقت بالا را دارند. انها همیشه باید به صورت جفت استفاده شوند و به صورت پشت به پشت یا روبه روی هم بسته شوند.

رولبرینگ های استوانه ای

رولبرینگ های استوانه ای قابلیت تحمل بارهای شعاعی بالا را با دقت زیاد دارند و به علاوه تنوع در آنها زیاد بوده که در بیشترشان یک حلقه به طور محوری به نسبت حلقه دیگر حرکت می‌کند. این ویژگی آنها را برای استفاده در مکان هایی که به دقت بالا برای محور هایی با دمای بالا نیاز است مناسب میکند.

رولبرینگ های مخروطی

رولبرینگ های مخروطی یک ردیفه بلبرینگهایی به شدت مقاوم هستند. که می توانند هم بارهای شعاعی و هم بارهای محوری را فقط در یک جهت تحمل کنند این بیرینگ ها نیز مانند بیرینگ های تماس زاویه ای باید به صورت رو به روی هم بسته شوند.

رولبرینگ های بشکه‌ای

رولبرینگ های بشکه‌ای دارای قابلیت تحمل بارهای بسیار زیاد شعاعی و محوری از هر جهت می باشند و به علاوه تنوع این بلبرینگ ها در ابعاد و مقاطع مختلف با قابلیت داخل مخروطی, به عنوان یک آپشن, استفاده از آنها را آسان کرده است.

آرایش بلبرینگ ها به این حالت است که دو bearing برای حمایت یکی از محور های, محوری و یا شعاعی کافی باشد. حلقه‌های بیرینگ ها باید به درستی حمایت شوند و از خزش و اصطحکاک آنها جلوگیری شود.

روانکاری درست برای حفظ کارایی بلبرینگ ها بسیار حیاتی می باشد. مواردی که باید در این مورد در نظر گرفته شود عبارتند از: بار, سرعت, اندازه بلبرینگ, دمای عملیاتی, محیط, اجزای آب بندی, راحتی دسترسی و دوره های کار.

لایه ی روغن موجود در بلبرینگ ها بسیار نازک می باشد که این میزان تقریبا بین یک دهم تا یک میکرون است, بنابراین هرگونه آلودگی و یا آسیبی به سطح بلبرینگ ناگزیر به لایه روغن بلبرینگ آسیب می رساند.

فیدار

بازرگانی بلبرینگ فیدارگستر

بازرگانی بلبرینگ فیدارگستر یکی از شرکت های معتبر و موفق با سابقه ی طولانی و درخشان در زمینه ی خرید و  فروش بلبرینگ ها  در برند های مختلف مثل بلبرینگSKF ,URB ,MPZ ,INA , NACHI ,FAG و... است  علاوه بر آن فروش یاتاقان صنعتی و توزیع انواع محصولات صنعتی از جمله انواع زنجیر صنعتی، روغن صنعتی و … با بهترین کیفیت ها و خدمات است.

همچنین این شرکت تمام محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در کوتاه ترین بازده زمانی ممکن نه تنها به تهران بلکه به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نظیر قیمت بلبرینگ و دیگر قیمت یاتاقان و خرید این محصولات صنعتی تنها کافی است تا با مشاوران ما تماس بگیرید.

قیمت بلبرینگ ها با توجه به متریال آنها و همچنین بزرگ بودن یا کوچک بودن آن متفاوت است امروزه یکی از پرفروش ترین بلبرینگ های محبوب کشور ما رولبرینگ های SKF که علاوه بر کیفیت خوب, قیمت های مناسبی دارند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید