در کمبود روغن

خرید روغن مایع از بنک چی ممکن شد

کدخبر: ۳۷۳۴۶۰
روغن ها یکی از ضروریات پخت و پز در زندگی ما هستند و بدون روغن تقریبا آشپزی غیرممکن است. روغن های گیاهی از جمله ذرت، کانولا، آفتابگردان، سویا از جمله پر مصرف ترین روغن ها در منازل هستند. روغن ها با توجه به کاربردشان در انواع مختلف روغن سرخ کردنی، پخت و پز و یا جامد تقسیم می شوند. در دهه های اخیر اقبال مردم به سمت خرید روغن های گیاهی و مایع بسیار بیشتر شده است. البته انتخاب روغن مناسب و سالم بسیار اهمیت دارد چرا که مستقیما با سلامتی ما در ارتباط است بنابراین لازم است که برندها را به خوبی بشناسیم و در مورد محتویات روغن های مختلف دقت بیشتری به خرج دهیم.
 خرید روغن مایع از بنک چی ممکن شد

این روزها اخبار ضد و نقیض درباره افزایش قیمت روغن و یا کمبود روغن مایع، بازار روغن را ملتهب کرده و مردم را به تکاپو وا داشته است. اگر چه برای روزهایی کمبود روغن در فروشگاه ها واقعی بوده است اما به نظر می رسد در حال حاضر با توزیع گسترده روغن در فروشگاه ها، مشکلی از بابت خرید روغن برای مصرف کننده وجود نداشته باشد اما در هر صورت قیمت روغن مانند هر محصول دیگری روز به روز در حال افزایش است.

در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما یک وبسایت مناسب و معتبر برای خرید روغن و همچنین خرید عمده روغن یعنی  سایت بنک چی را معرفی کنیم.

بنک چی یک عمده فروشی آنلاین در زمینه کالاهای اساسی است و همیشه روی محصولات خود تخفیف ارائه می دهد. فروشگاه بنک چی روغن از انواع برندهای معتبر در بازار را ارائه می دهد و شما می توانید بدون نگرانی از جو موجود در بازار به خرید آنلاین روغن با پایین ترین قیمت نسبت به هر فروشگاه دیگری بپردازید.

چرا خرید عمده روغن مایع از فروشگاه آنلاین بنک چی انتخاب و تجربه خوبی است؟

یکی از روش های کنترل هزینه های زندگی خرید از فروشگاه های همیشه تخفیف مانند فروشگاه آنلاین بنک چی است. در بنک چی کالاهای مختلف درصد تخفیف های متفاوتی دارند و با خرید محصولات مختلف از این فروشگاه مجموعا تخفیف قابل قبولی شامل حال خریدار خواهد شد. شما می توانید با خیال راحت به خرید آنلاین روغن در کنار محصولات دیگر از بنک چی بپردازید و با یک پرداخت امن در هر نقطه از کشور تحویل بگیرید.

بنک

با توجه به اینکه در سال های اخیر در کشور ما قیمت ها دستخوش نوسانات بسیاری می شوند و مدام شاهد افزایش قیمت ها هستیم یکی از روش های کنترل در هزینه ها خرید عمده محصولات پر مصرف مانند روغن است. مقدار مصرف سالانه محصولاتی مانند روغن، برنج و ... تا حد زیادی مشخص است و کسانی که اقدام به خرید عمده این محصولات برای استفاده طولانی تر می کنند کمتر از افزایش قیمت ها آسیب می بینند.

با خرید عمده هر محصولی از جمله خرید عمده روغن با توجه به حجم بالای خرید می توان هر محصول را با قیمت کمتری در اختیار داشت. علاوه بر این شما برای خرید روغن نیاز به مراجعه مکرر به فروشگاه ها نخواهید داشت و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

اما یکی از نگرانی ها در فرایند خرید عمده روغن هزینه جا به جایی و همچنین تاریخ انقضای محصولات است. بنک چی امکان ارسال هر تعداد محصول را به سراسر ایران فراهم کرده و ارسال برای خرید های بالای 75 هزارتومان رایگان است علاوه بر آن شما میتوانید پیش از خرید تاریخ انقضای محصولات را مشاهده کنید تا با اطمینان بیشتری به خرید بپردازید.

شما میتوانید اطلاعات برندهای روغن مایع معتبر در بازار را در بنک چی مشاهده و مقایسه کنید و سپس در مورد خرید خود تصمیم گیری نمایید.

اما مزیت بنک چی به عنوان یک عمده فروشی آنلاین این است که هرچه تعداد محصولات خریداری شده بیشتر باشد تخفیف بیشتری شامل حال مشتری خواهد شد به بیان دیگر هرچه تعداد بیشتری روغن بخرید شامل تخفیف بیشتری خواهید شد. با افزایش تعداد خرید روغن درصد تخفیف بیشتر و قیمت واحد کاهش پیدا می‌کند.

نزدیک به 70 درصد از مشتریان بنک چی اقدام به خرید مجدد از این فروشگاه آنلاین می کنند که مهمترین عوامل خرید مجدد مصرف کنندگان موارد زیر است:

  • تخفیف پلکانی و همیشگی روی قیمت تمام شده کالا بیش از فروشگاه های اینترنتی دیگر و عرضه محصول با پایین ترین قیمت بازار

  • نمایش تاریخ انقضای تمام کالاهای موجود

  • ارسال بدون تاخیر و با بهترین بسته بندی پشتیبانی و خدمات پس از فروش با اولویت حفظ شان و جایگاه مشتری

  • امکان خرید تکی و تعدادی با مناسب ترین قیمت موجود در بازار

  • امکان مرجوع کردن کالاها به هر دلیلی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید