بانک ملت و سازمان حج و زیارت تفاهمنامه منعقد کردند

کدخبر: ۳۷۳۵۳۵
بانک ملت و سازمان حج و زیارت با هدف افزایش سطح تعاملات، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
بانک ملت و سازمان حج و زیارت تفاهمنامه منعقد کردند

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، موضوع این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت رسیده، همکاری در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی با هدف گسترش کمی و کیفی خدمات رسانی به زائران اعلام شده است.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه با قدردانی از دست اندرکاران انعقاد این تفاهمنامه اظهار داشت: سازمان حج و زیارت یک سازمان فرهنگی و معنوی است و ما خوشحالیم و خدا را شاکریم که به ما توفیق داده است که همچون گذشته بتوانیم به سازمان حج و زائران این سازمان خدمات ارائه کنیم.

وی با بیان این نکته که خدمات رسانی به زائران و یک سازمان معنوی، دینی و فرهنگی، یک توفیق الهی است که نصیب کارکنان بانک ملت شده است، اضافه کرد: بانک ملت به هیچ وجه در پی کسب منافع مادی در این تفاهمنامه نیست و تفاهنامه یادشده برای بانک عایدی مادی ندارد و خیر و برکت این همکاری مشترک، فراتر از هرگونه نفع مالی و مادی است.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این که از سال های گذشته، خیر و برکت خدمات رسانی به زائران عمره و عتبات عالیات، نصیب این بانک شده است، افزود: برکت کارهای نیکوکارانه و خیر همیشه بانک ملت را پیشرو نگه داشته است.

وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت با آغوش باز و علاقمندی تمام، تفاهمنامه همکاری با سازمان حج و زیارت را امضا می کند، اظهار امیدواری کرد که تفاهمنامه یادشده منشاء خیر و برکت برای دو مجموعه، مردم و به ویژه زائران باشد.

علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت هم در سخنانی با قدردانی از همکاری دست اندرکاران بانک ملت با این سازمان در طول سال های گذشته، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت یک سازمان غیرانتفاعی است که با اهداف فرهنگی تاسیس شده و در سال های گذشته، خدمات خوبی را به مردم ارائه و همواره سطح خدمات خود را ارتقا داده است.

وی با بیان این نکته که تعاملات بانک ملت و سازمان حج و زیارت همیشه به نفع زائران رقم خورده است، گفت: انعقاد این تفاهمنامه نیز یک گام بلند برای ارائه خدمات بهتر  و با کمترین هزینه به زائران است.

رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر این نکته که انعقاد این تفاهمنامه به دلیل مشارکت در امور فرهنگی، برکات زیادی برای بانک ملت در پی خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که سازمان حچ و زیارت در سال های آینده که شرایط زیارت فراهم می شود بیش از پیش از خدمات و پشتیبانی بانک ملت بهره مند شود.

عباس جعفرلو معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری نیز گزارش مختصری از همکاری های این بانک و سازمان حج و زیارت و تلاش های صورت گرفته برای انعقاد تفاهمنامه همکاری ارائه کرد.

در این مراسم مرتضی نجف عضو هیات مدیره، علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، مجتبی توکلی و اکبر یارمحمدی رییس و معاون اداره کل بانکداری شرکتی نیز حضور داشتند.

haj (6)

haj (3)

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید