معرفی کارگزاری آگاه

کدخبر: ۳۷۴۷۲۳
یکی از گام‌های مهم در مسیر سرمایه‌گذاری موفق، انتخاب یک کارگزاری مناسب است. کارگزاری‌ها رابط میان سرمایه‌گذاران و سازمان بورس محسوب می‌شوند و تمامی امور مربوط معاملات مشتریان از طریق این شرکت‌ها انجام می‌شود. در نتیجه، کیفیت و جامعیت خدمات کارگزاری تاثیر بسیاری بر تجربه معاملاتی افراد خواهد داشت.
معرفی کارگزاری آگاه

 در حال حاضر بیش از صد کارگزاری در ایران فعال هستند و در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از بهترین نمونه‌ها بپردازیم؛ کارگزاری آگاه با داشتن رتبه الف، قرار گرفتن در میان سه کارگزاری برتر کشور و ارائه خدمات جامع و متنوع، یک گزینه عالی برای شروع مسیر سرمایه‌گذاری در بورس به شمار می‌رود.

آشنایی با خدمات کارگزاری آگاه

آغاز فعالیت گروه آگاه به سال 1384 بازمی‌گردد. از آن تاریخ تا به امروز، گروه آگاه دامنه فعالیت خود را گسترش داده است و شرکت‌های مختلفی به عنوان زیرمجموعه آن به ارائه خدمات مشغول هستند. کارگزاری نخستین شرکت از این گروه بود که با کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و در چارچوب مقررات این سازمان فعالیت خود را آغاز کرد.

مشتری‌مداری و نوآوری در ارائه خدمات از مهمترین اهداف این کارگزاری بود و تمامی فعالیت‌های کارکنان بر همین اساس شکل گرفت. تلاش‌های بی‌وقفه متخصصان، آگاه را به یکی از بهترین کارگزاری‌های کشور تبدیل کرد تا جایی که در حال حاضر این کارگزاری بیش از هفت میلیون مشتری فعال دارد و این عدد روز به روز در حال افزایش است.

طیف خدمات آگاه تمامی امور مربوط به بورس اوراق بهادار، بورس کالا و بورس انرژی را در بر می‌گیرد. هدف این کارگزاری رفع تمامی نیازهای مشتریان است و با دریافت تمامی مجوزهای لازم، فعالیت خود را به بخش‌های مختلفی گسترش داده است. از امور مربوط به آموزش و مشاوره گرفته تا تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی، آگاه به تمامی خواسته‌های سرمایه‌گذاران در بالاترین سطح کیفی پاسخ می‌گوید. در ادامه بعضی از مهمترین بخش‌های آگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

آنلاین اوراق بهادار

سامانه معاملات برخط یا پنل معاملات آنلاین یکی از مهمترین بخش‌های هر کارگزاری است. رابط کاربری و تجربه کاربری سامانه معاملاتی، تاثیر بسیاری بر کیفیت سرمایه‌گذاری افراد دارد. سرعت و دقت این سامانه در کنار امکاناتی که به کاربران خود ارائه می‌دهد یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در هنگام انتخاب یک کارگزاری است.

آگاه با استفاده انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا، در سال 1393 نرم‌افزار اختصاصی خود را با نام «معاملات برخط آسا» راه‌اندازی کرد. در حال حاضر این سامانه یکی از بهترین پنل‌های معاملاتی در سطح کشور محسوب می‌شود و گروهی از کارشناسان متخصص همواره در راستای ارتقاء کیفیت آن تلاش می‌کنند. علاوه بر نسخه تحت وب، نسخه‌های اندروید و ios آساتریدر نیز ارائه شده است تا کاربران بتوانند در هر جایی و با هر دستگاهی، معاملات خود را با سرعت و سهولت انجام دهند.

بآشگاه مشتریان

بآشگاه مشتریان یکی از مهمترین مزایای رقابتی کارگزاری آگاه محسوب می‌شود که با هدف مشتری‌مداری و ایجاد محیطی پویا ایجاد شده است. اعضای بآشگاه می‌توانند از بسته‌های اعتباری متنوع، تخفیف نقدی کارمزد، وام قرض‌الحسنه، خدمات مشاوره‌ای و تحلیلی و بسته‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

برای عضویت در بآشگاه نیازی نیست حتما مشتری کارگزاری آگاه باشید. با عضویت در بآشگاه و انجام فعالیت‌های گوناگون در این محیط، می‌توانید امتیاز خود را افزایش دهید و از امکانات بیشتری برخوردار شوید. بعضی از این فعالیت‌ها به شرح زیر هستند:

  • معرفی مشتری
  • خرید و فروش اوراق بهادار
  • خرید و فروش سکه آتی
  • خرید خدمات مشاوره‌ای و آموزشی
  • شرکت در مسابقه‌ها و ... .

 همچنین بلاگ بآشگاه مجموعه کاملی از مقالات و ویدئوهای آموزشی را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان به مباحث بورس قرار می‌دهد. 

واحد آموزش

افزایش سطح دانش بورسی سرمایه‌گذاران، همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های کارگزاری آگاه بوده است. تمامی شعب این کارگزاری در سراسر کشور، آموزش را به عنوان یکی از اولویت‌های خود در نظر می‌گیرند و تلاش می‌کنند امکانات و خدمات آموزشی را برای تمامی علاقه‌مندان در تمامی نقاط کشور فراهم کنند. واحد آموزش در کارگزاری آگاه با تدوین یک استراتژی جامع، مسیر پیشرفت را برای دانش‌پذیران هموار می‌کند و آن‌ها را از سطوح مبتدی تا زمان تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار موفق همراهی خواهد کرد.

کلاس‌ها و دوره‌های آموزش بورس آگاه موضوعات متنوعی را در بر می‌گیرند: از مباحث ابتدایی مانند مبانی سرمایه‌گذاری، تابلوخوانی و فیلترنویسی تا موضوعات تخصصی مانند تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی و ... . بعضی از این کلاس‌ها به صورت آنلاین و بعضی دیگر به صورت حضوری برگزار می‌شوند. دانش‌پذیران می‌توانند با توجه به شرایط و نیازهای خود، دوره‌های مناسب را انتخاب و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. اجباری برای گذراندن تمامی دوره‌ها نیست اما افرادی که مباحث را به صورت اصولی بیاموزند، نتیجه بهتری دریافت خواهند کرد.

واحد بورس کالا و معاملات آتی

همان طور که اشاره کردیم، یک کارگزاری نمونه باید خدمات جامعی را به مشتریان خود ارائه دهد و آن‌ها را از مراجعه به شرکت‌های دیگر بی‌نیاز کند. آگاه نیز چنین رویکردی دارد و بر همین اساس، با دریافت تمامی مجوزهای لازم در زمینه بورس کالا و معاملات آتی، امکانات لازم را برای علاقه‌مندان به این حوزه‌ها فراهم کرده است. آگاه دومین کارگزار خصوصی به لحاظ کل ارزش معاملات در بورس کالا شناخته شده است.

واحد معاملات آتی کارگزاری آگاه نیز کار خود را از همان ابتدای شروع فعالیت بازار آتی آغاز کرد و همیشه به عنوان یکی از پنج کارگزار برتر در این زمینه شناخته می‌شد. سامانه معاملات برخط آتی در سال 1393 راه‌اندازی شد و به این ترتیب، فرایند معامله در این بازار سهولت بیشتری پیدا کرد. در طول سال‌های گذشته واحد معاملات آتی افتخارات بسیاری به دست آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به کسب رتبه اول در معاملات برخط آتی با بیشترین سهم از بازار در سال‌های مختلف اشاره کرد.

این واحد با استفاده از دانش و تخصص کارشناسان خبره و با ارائه خدمات متنوع در زمینه‌های عملیات، تحلیل، پشتیبانی، آموزش و ... در راستای افزایش آگاهی نسبت به این بازار و رفع نیازهای مشتریان تلاش می‌کند.

 گوشه‌ای از امکانات و خدمات کارگزاری آگاه را با هم بررسی کردیم؛ یک کارگزاری کاملا خصوصی که با استفاده از نیروهای متخصص و استفاده از فناوری‌های روز توانست مسیر موفقیت را با سرعت طی کند و به سرعت به یکی از بهترین فعالان این حوزه تبدیل شود.

دامنه متنوع امکانات و خدمات این کارگزاری روز به روز مورد توجه افراد بیشتری قرار می‌گیرد و تا کنون بیش از هفت میلیون مشتری فعال را به خود جذب کرده است. برای ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی و همچنین دریافت کد معاملاتی از کارگزاری آگاه، می‌توانید از طریق سامانه آگاه اکسپرس اقدام کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید