"حرف آخر" شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور

کدخبر: ۳۷۸۳۰۸
هر سال بالغ بر 1 میلیون نفر در کنکور سراسری شرکت می‌کنند و یکی از آزمون های سرنوشت ساز و به شدت تاثیر گذار در زندگی هر دانش آموزی است. هدف تمامی شرکت کنندگان نیز کسب رتبه عالی و رسیدن به دانشگاه و رشته معتبر در سطح کشور است و در حالت کلی داوطلب باید یک مسیر مشخص را بپیماید تا به نتیجه مد نظر خود دست پیدا کند.
"حرف آخر" شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور

 اما کنکور نیز مانند هر حرفه دیگری نیاز به ابزار مخصوص خود است که داوطلب با کمک آن بتواند پیش برود و این ابزار همان منابع آموزشی کنکور هستند. اما امروزه یک مشکل اساسی در انتخاب بهترین منبع برای کنکور وجود دارد و آن هم تعدد منابع است که کار را به شدت سخت کرده است.

به همین دلیل امروز قصد داریم یکی از موسسات آموزشی کنکور را به شما معرفی کنیم با نام حرف آخر.

حرف آخر از سال 90 فعالیت رسمی خود را در قالب نشر دیجیتال در زمینه آموزش دروس دبیرستان و کنکور شروع کرده است و امروزه هم به محبوبیت فراوانی در میان دانش آموزان و والدین آن ها دست پیدا کرده است که دلیل آن هم محتواهای ارزشمند این مجموعه می‎باشد که به داوطلب کمک می‌کند تا در هر سطحی که باشد، سال دوازدهمی باشد یا ده سال از کنکور فاصله گرفته و مجدد قصد شرکت در کنکور سراسری را دارد، بتواند با منابع و آموزش های این موسسه در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل ممکن آموزش را به صورت کامل یاد بگیرد و هر آنچه که در پیمودن مسیر کنکور نیاز دارد در اختیارش قرار دهد.

پروژه 6040 حرف آخر و آموزش کل دروس تنها در دو ماه

یکی از دلایل معروف بودن و محبوب بودن موسسه حرف آخر جامع بودن آن است یعنی با کمک تدریس های این مجموعه دانش آموز دیگر نیازی به کتاب تست، کلاس، مشاوره، آزمون و ... پیدا نخواهد کرد و تمامی این موارد به صورت یک جا در اختیار دانش آموز قرار داده می‎شود و تنها کاری که باید انجام دهد تلاش برای اجرای برنامه این موسسه است.

برنامه ای که ریز به ریز تعین کرده است تا داوطلب هر روز کدام دروس را مطالعه کند، از هر درس کدام مبحث و برای خواندن آن مبحث چه قدر زمان بگذارد. این برنامه مانند یک نقشه راه عمل کرده و به بهترین سبک ممکن داوطلب را به جلو سوق می‌دهد و همانگونه که قبلا نیز اشاره شد تنها کاری که داوطلب باید انجام دهد اجرای برنامه حرف آخر می‌باشد.

یکی از پروژه هایی که هر سال از بهمن ماه در این موسسه ارائه می‌شود پروژه 6040 حرف آخر است که به شدت مورد استقبال داوطلبان قرار گرفته است. در این پروژه داوطلب در دو بازه زمانی 60 روزه و 40 روزه به تسلط کامل دست پیدا می‌کند. بازه زمانی اول یا 60 بیانگر آموزش صفر تا صد دروس در 2 ماه است و بازه زمانی دوم یعنی 40 به مرور و تثبیت و تسلط اختصاص دارد.

در این قسمت بیست آزمون شبیه ساز و کاملا منطبق با سوالات کنکور در اختیار دانش آموز قرار خواهد گرفت که علاوه بر سوالات استاندارد دارای پاسخنما هستند و این تکنولوژی کمک می‌کند تا با هر آزمونی که دانش آموز حل می‌کند یک بار کل دروس را مرور کند و در انتها این قسمت دانش آموز بیست بار کل دروس را مرور کرده و 5 هزار تست نیز برای تسلط حل کرده است.

در مطلبی با عنوان حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور این موضوع را بررسی کرده ایم.

انیمیشن های رویایی در زیست حرف اخر

درس زیست حیاتی ترین درس در رشته تجربی است که در کسب موفقیت و رسیدن به رشته های معتبر از جمله پزشکی و دندان پزشکی بسیر موثر است. از هر رتبه برتری که درصد بالایی در زیست شناسی کسب کرده سوال شود که راز موفقیت او چه بوده بدون شک پاسخ خواهد داد مرور بالای این درس.

این بار حرف آخر نیز از روشی نوین استفاده کرده است که هر یک بار مشاهده دی وی دی های حرف آخر برای هر مبحث به منزله سه بار مطالعه و مرور همان مبحث می‌باشد که به زیست سه لایه مشهور است. اما اینجا یک نکته بسیار حائز اهمیت است که تدریس زیست سه لایه علاوه بر تاثیر گذاری بر روی تسلط داوطلب حجم بسیار کمی نیز دارد.

سایت مرکزی حرف آخر

دومین دلیل محبوبیت فوق العاده بالای زیست حرف اخر آموزش بر مبنای شهودی سازی است. در این پکیج برای تمامی مباحث تصویر سازی های ثابت و متحرک طراحی شده است و به نحوی در تدریس مورد استفاده داده شده اند که همانند آن است که دانش آموز به درون هر مبحث سفر کند و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد را به صورت شهودی ببیند و درک کند.

همین موضوع سبب شد تا افرادی مانند روژین و هانا یاری با کمک زیست حرف اخر موفق شوند تا زیست کنکور با آن گستردگی را حدود 90 درصد بزنند و به رتبه 12 و 18 دست پیدا کنند.

مشاوره و پشتیبانی موسسه حرف آخر

از اهمیت مشاوره و برنامه ریزی اصلا نمی توان چشم پوشی کرد. بهترین منبع آموزشی ممکن هم که در اختیار داشته باشید بدون مشاوره و برنامه ریزی بازدهی خوبی نخواهد داشت. موسسه حرف آخر در کنار محصولات خود پشتیبانی و مشاوره را نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهد به نحوی که یک برنامه ریزی دقیقه که توسط خود اساتید تدوین شده است برای دانش آموزان ارسال خواهد شد و در قالب یک لوح مشاوره ای نیز تک تک مدرسین شیوه مطالعه و استفاده از محصولات آموزشی را توضیح خواهند داد.

همچنین یک نفر نیز به عنوان پشتیبان در کنار محصولات حرف آخر کنار داوطلب خواهد بود و برای پیگیری مشکلات و سوالات وی را همراهی خواهد کرد و به این ترتیب نیاز های مشاوره ای دانش آموزان به صورت کامل برطرف خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت ها می توانید به صفحه لیست قیمت محصولات حرف آخر مراجعه نمایید. طرح های تخفیفی موسسه نیز در این صفحه قرار گرفته است.

موسسه حرف آخر

واحد مشاوره، فروش و پشتیبانی محصولات:

021-66576182

021-66572148

021-66576371

021-66566623

برای دریافت 20 درصد از محصولات حرف آخر برای تمام مقاطع می توانید عبارت «20 درصد» را به سامانه پیام کوتاه موسسه ارسال نمایید.

آدرس سایت مرکزی حرف آخر: harfeakharpub

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید