افتتاح واحد‌های تجاری جدید بازار بزرگ ایران در روزهای پر سروصدای مزایده

کدخبر: ۳۷۹۳۴۷
در پی انعکاس گسترده اگهی مزایده فروش سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال در رسانه های داخلی بانک آینده در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس بندهای 16 و 17 قانون رفع موانع تولید، همه بانک های کشور ملزم به واگذاری اموال مازاد خود هستند.
افتتاح واحد‌های تجاری جدید بازار بزرگ ایران در روزهای پر سروصدای مزایده

از اینرو این تصمیم در راستای سیاست های نظام بانکی برای خروج از بنگاه داری و تمرکز بیشتر بر بانکداری حرفه ای بوده  است که منجر به تضمین بیشترحقوق سپرده گذاران می شود. دراطلاعیه بانک آینده، همچنین با اشاره به عملکرد حرفه‌ای این بانک در نظام بانکداری کشور تاکید شده است

بر اساس این تصمیم  تنها بخشی از سهام ایران مال به فروش خواهد رسید  زیرا ایران‌مال یکی از پروژه‌های موفق در مسیر ارتقای ارزش افزوده بوده است و بانک آینده یکی از موفق ترین بانک های کشور است که از پشتوانه خوب مالی برخوردار است. 

تیم های کشتی ایران‌مال در نیمه نهایی آزاد و فرنگی

در پایان مسابقات برگشت کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) تیم بازار بزرگ ایران به عنوان تیم اول گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پیشتر تیم کشتی فرنگی ایران مال هم با شکست همه حریفان به نیمه نهایی رسیده بود. تیم کشتی آزاد ایران مال قهرمان شش دوره  و تیم کشتی فرنگی ایران مال قهرمان پنج  دوره گذشته لیگ برتر هستند. 

بازدید مجری پیش کسوت عرصه خبر از ایران‌مال

فواد بابان، مجری پیش کسوت خبر، در بازدید از بخش های مختلف ایران‎‌مال تلفیق سنت و مدرنیته را در این مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی و تجاری ستود. فواد بابان که سابقه حدود 4 دهه اجرای خبر در صدا و سیمای ایران را در کارنامه خود دارد، پس از بازدید چهار ساعته ایران مال را الگویی بزرگ برای کار آفرینی و اشتغال دانست.

افتتاح فروشگاه های جدید در بازار بزرگ ایران

با افتتاح چند واحد جدید تجاری، مجموعه بازار بزرگ ایران گامی دیگر به سوی بهره برداری کامل برداشت. فروشگاه های جدید عرضه کننده انواع پوشاک و لوازم منزل هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید