چگونه با سایت ساز وبزی در دوران کرونا و پس از کرونا به کسب و کار خود رونق ببخشیم؟

کدخبر: ۳۷۹۴۷۰
اگر می‌خواهید از غافله عقب نمانید و در کار خود پیشرفت کنید باید در دنیای دیجیتال جایگاه خوبی برای خود دست و پا کنید. لازمه این امر ظاهر شدن در نتایج سرچ گوگل است. برای اینکه در نتایج موتورهای جستجوگر گوگل نمایش داده شوید باید یک وب سایت قدرتمند داشته باشید.
چگونه با سایت ساز وبزی در دوران کرونا و پس از کرونا به کسب و کار خود رونق ببخشیم؟

 برای ساخت وب سایت زمان را از دست ندهید و به کمک سایت ساز وبزی در کمترین زمان و با کمترین هزینه این کار را انجام دهید.

مساله اپیدمی کرونا و اهمیت قرنطینه خانگی رفتار مصرف‌کننده ها را به کلی دگرگون ساخته است. مشتریان به جای اینکه زمان بگذارند و از میان فروشگاه و مراکز مختلف خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، ترجیح می‌دهند جان خود را به خطر نیانداخته و با گشت و گذار اینترنتی محصول موردنظرشان را پیدا کنند و خریداری نمایند.

این قضیه فقط برای فروشگاه‌های اینترنتی صدق نمی‌کند، بلکه شامل خدمات گوناگون هم می‌شود. مثال ساده آن انبوهی از وبینارها، کلاس‌های آموزشی آنلاین و پکیج‌های اینترنتی مختلف است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

اگر فکر می‌کنید با آمدن واکسن کرونا این رفتار به حالت قبل بازمی‌گردد، سخت در اشتباهید! مشتریان به صورت ناخودآگاه به فرآیند خرید و سفارش دهی آنلاین عادت می‌کنند. چراکه این فرآیند بسیار آسان‌تر از خرید حضوری بوده و در این مدت قرنطینه هم آنها به برندهایی که خرید خود را انجام می‌دادند اطمینان پیدا کرده‌اند. همین موضوع می‌تواند پله پرتابی برای کسب و کارهای اینترنتی باشد و شرایط را به گونه‌ای رقم بزند تا آنها سودهای فراوانی به دست آورند. 

پس بدون هیچ معطلی برای ورود به دنیای دیجیتال برنامه ریزی کنید و وب سایت خود را شروع به ساختن کنید. برای این کار می‌توانید از سایت ساز و فروشگاه ساز وبزی کمک بگیرید.

یک سایت موفق چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اجازه دهید تمامی ویژگی‌های حیاتی که یک وب سایت برای موفقیت خود به آنها نیازمند است، به صورت تیتروار معرفی کنم:

• تجربه کاربری خوبی داشته باشد.

• ریسپانسیو باشد و در تمامی دیوایس‌ها به خوبی نمایش داده شود.

• هاست قوی داشته و سرعت آن بالا باشد.

• سئوپذیر باشد و کدهای آن استاندارد و بهینه نوشته شده باشند.

• از لحاظ بصری جذاب باشد.

• قابلیت چند زبانه شدن را داشته باشد.

• امنیت آن بالا باشد.

• محتواهای خوبی بر روی آن قرار گرفته باشد.

حالا بیایید ببینیم، سایت ساز وبزی تا چه حد این نیازها را تامین می‌کند و سایت ساخته شده با آن از چه کیفیتی می‌تواند برخوردار باشد.

با وبزی سایتتان را سریع و آسان بسازید

یکی از مزیت‌های بزرگ استفاده از سایت سازهای استانداردی مثل وبزی، سرعت پیشرفت و سادگی کار کردن با آنهاست. شما کافیست تا وارد وب سایت وبزی شوید، سری به قالب‌های متنوع آن بزنید و متناسب با حوزه کاری و سلیقه خود، قالب موردنظرتان را انتخاب کنید. بعد از آن نوبت به آن می‌رسد که محتوای مناسبی که آماده کرده‌اید را داخل سایت بچینید و به این شکل وب سایتتان را خودتان آماده خواهید کرد. 

در ادامه نیز هر زمان تمایل داشتید تغییری در ظاهر سایت و یا محتواها بدهید و یا اینکه مطالب و تصاویر جدید را بر روی آن بارگزاری کنید، تنها کافی است تا وارد پنل مدیریت سایتتان شوید و به بخش موردنظرتان رجوع نمایید.

برای زیباتر ساختن سایت نیز افکت‌های متنوعی در دسترستان قرار خواهد گرفت که به سلیقه خودتان هر کدام را که دوست داشتید می‌توانید استفاده کنید. ۴۵ دقیقه زمان کافی خواهد بود تا ویدئوهای آموزشی را ببینید و چم و خم طراحی وب سایت با وبزی را یاد بگیرید. 

به این شکل تنها با چند کلیک و قرار دادن محتواها می‌توانید وب سایت سرمایه ساز خود را ایجاد نمایید.

وبزی چه امکاناتی را در اختیارتان می گذارد؟

وبزی هر آن چیزی را که نیاز است داشته باشید تا یک وب سایت کامل بسازید در اختیارتان می‌گذارد. حتی دیگر نیازی نیست هزینه و انرژی صرف خرید هاست و دامنه کنید. برای سایت شما هاست اختصاصی در نظر گرفته می‌شود.

در این سایت‌ساز حرفه‌ای تمامی تمهیدات لازم به کار گرفته شده تا سرعت و امنیت بالایی را تجربه کنید. فراموش نکنید که سرعت و امنیت در نتیجه و رتبه سئویی که به دست می‌آورید نقش مهمی ایفا می‌کند.

جالب است بدانید که اگر از سئو سایت به درستی سر در نمیاورید و اطلاعات کافی از آن ندارید، وبزی یک بخش آموزشی ویژه در اختیارتان قرار می‌دهد تا از همان اول قدم‌هایتان را مطابق استانداردهای تعریف شده درست بردارید و به سرعت رتبه سئو خود را بهتر کنید.

یکی از موارد بسیار مهمی که در ساخت هر وب سایتی باید به آن توجه ویژه شود، مساله ریسپانسیو بودن است. اگر سایتی که طراحی می‌کنید، در صفحه گوشی موبایل و یا تبلت به خوبی نمایش داده نشود، ضربه بدی خواهید خورد. 

به خصوص اینکه ۷۰ درصد کاربران با گوشی موبایل خود وارد سایتتان می‌شوند و شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا این کاربران را هم راضی نگه دارید.

یکی از محاسن سایت ساز وبزی ریسپانسیو بودن تمامی قالب‌های آن است. 

اگر برای سئو تکنیکال خود اهمیت قائل هستید، باید زیرساخت‌های سایتتان را خوب پی‌ریزی کنید. قالب‌هایی که این سایت‌ساز ایرانی ارائه می‌دهد، تمامی سئوپذیرند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که تمام اصول تکنیکال سئو در راه‌اندازی سایتتان رعایت شده است.

علاوه بر این با سیستم مدیریت محتوا وبزی می‌توانید پس از ساخت به راحتی از سایت خود نگه‌داری کرده و با قرار دادن محتواهای جدید آن را دائما به روز نگه دارید. و در آخر اینکه اگر قصد دارید سایتتان به زبان‌های مختلف نمایش داده شود، این امکان نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

برای ساخت سایت با وبزی کار را از کجا باید شروع کرد؟

وب زی

این امکان برای شما در نظر گرفته شده تا به راحی بتوانید به مدت ۱۴ روز به صورت کاملا رایگان تجربه کار با وبزی را تست کنید. نکته جالب اینجاست که اگر بعد از ۱۴ روز همچنان در حال طراحی سایت خودتان بودید، به صورت خودکار این قابلیت وجود دارد تا ۱۴ روز دیگر هم از تست رایگان بهره‌مند شوید.

بعد از این که تست خود را انجام دادید می‌توانید از میان قالب‌ها، بهترین را برای خود انتخاب کرده و با توجه به نیاز خود تعرفه مدنظرتان را پرداخت کنید و صاحب سایت خود شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید