فیلم و سریال های جدید ایرانی در پلی استپ

کدخبر: ۳۸۱۰۳۹
بسیاری از مردم در قدیم معتقد بودند که فیلم های خارجی خیلی کیفیت بیشتر از تولید داخل دارند و به همین دلیل بیشتر فیلم خارجی نگاه میکردند و اما حالا با بالا رفتن کیفیت فیلم های ایرانی همان افراد بدون شک منتظر فیلم های ناب ایرانی هستند.
فیلم و سریال های جدید ایرانی در پلی استپ

با به وجود آمدن شبکه نمایش خانگی بسیاری از مردم به سریال های این شبکه روی آوردند و همچنان منتظر سریال های جدید این شبکه هستند. یکی از فیلم های که در شبکه نمایش خانگی بسیار پر فروش بود فیلم مطرب بود که فروش نسبتا خوبی را داشته و همچنین فیلم هزارپا ساخته ی رضا عطاران بسیار پر فروش بوده است. برای دریافت فیلم های گفته شده میتوانید به پرتال پلی استپ دانلود فیلم مراجعه کنید.

سریال های نمایش خانگی

همان طور که میدانید سریال های نمایش خانگی سر و صدا زیادی به پا کرده است یکی از سریال های محبوب شبکه نمایش خانگی سریال شهرزاد بوده است و همچنین دل و هم گناه که اخیرا به اتمام رسید سریال های پرفروش شبکه نمایش خانگی بوده اند.

سریال آقازاده هم با پخش قسمت 26 ام به اتمام رسید و همه منتظر سریال قورباغه هستند که برای اولین بار قرار بود 4 آذر پخش شود و برای دومین بار 24 آذر ماه 1399 قرار شد پخش شود که اما با شوک طرفداران این سریال رو به رو شد و پخش این سریال فعلا متوقف شده است. اما به زودی میتوانید برای دانلود سریال قورباغه به وبسایت پلی استپ و یا نم آوا مراجعه کنید.

سریال قورباغه

چرا پخش سریال قورباغه متوقف شد؟

پلتفرم نماوا در صفحه رسمی خود در اینستاگرام  با اعلام این خبر نوشت: «با وجود اینکه ۲۴ آذرماه از سمت سازمان سینمایی به عنوان روز انتشار اولین قسمت سریال «قورباغه» به بینندگان وعده داده شده بود، پخش این سریال علی رغم صدور پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر «ساترا»، دریافت تایید از موسسه ناجی هنر، فعلا به دستور مقام قضایی (به منظور پایش و نظارت) متوقف شد».

در ادامه این متن آمده است: «نماوا به منظور تامین نظرات مراجع قانونی کشور تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته و مصرانه به دنبال تعیین وضعیت پخش سریال قورباغه است. زمان دقیق پخش سریال اعلام خواهد شد».

درحالی نماوا خبر از توقف پخش این سریال داد که حدود یک ماه پیش هومن سیدی با انتشار پستی نسبت به تعلل سازمان سینمایی در اعطای مجوز نمایش سریالش گلایه کرد و اعلام کرد سریال توقیف شده است. چند ساعتی از انتشار این مطلب توسط هومن سیدی نگذشته بود که روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد «قورباغه» توقیف نشده و از ۲۴ آذر پخش می‌شود.

اگرچه تاکنون به‌صورت رسمی علت توقیف این سریال منتشر نشده، اما گویا حجم بالای نمایش خشونت، علت اصلی این اتفاق است. البته در هفته گذشته ساترا با درجه‌بندی سنی این سریال و اعلام +۱۸ برای پخش نسبت به تماشای آن به‌دلیل صحنه‌های خشن هشدار داده بود.

روز دوشنبه، روزنامه کیهان در گزارشی درباره «یک سریال شبکه خانگی» که احتمالا منظورش همین سریال بوده باشد، نوشته بود: «سازندگان یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی حاضر به انجام اصلاحیه‌های نهادهای نظارتی نیستند. این اثر، یکی از خشن‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در نخستین قسمت مخاطب خود را به پلیس‌کُشی‌ ترغیب و تشویق می‌کند!»

در ادامه این مطلب آمده است: «نقطه عطف روایت قسمت اول این سریال، کشته شدن مامور انتظامی ‌است و این ماجرا‌ طوری طراحی شده که مخاطب به این کار تشویق می‌شود! این اتفاق درحالی می‌افتد که مسوولان نیروی انتظامی ‌علی‌الخصوص ناجی هنر از محتوای ملتهب این سریال مطلع نیستند و سازندگان هم از حذف مفهوم پلیس‌کشی در این سریال امتناع می‌کنند. باید دید مسوولان نیروی انتظامی ‌نسبت به چنین‌ ترویجی واکنش نشان خواهند داد؟»

 علاوه بر این حواشی چندماه پیش هم اخباری مبنی بر دریافت دستمزد بالای محمدزاده و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان در این سریال منتشر شد که هردو خبر تکذیب شدند.

قورباغه چگونه سریالی است؟

قورباغه سریالی درام، اجتماعی و رازآلود است که در ان صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، محمد امین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و هومن سیدی ایفای نقش می‌کنند.

این سریال با حال و هوایی معمایی به مشکلات اجتماعی و تاثیرات فردی آن می‌پردازد و توسط پیمان شادمانفر در کشورهای ایران و تایلند فیلمبرداری شده است. موسیقی قورباغه را بامداد افشار ساخته است.

سریال قورباغه اولین تجربه هومن سیدی در کارگردانی یک مجموعه داستانی به حساب می‌آید. همچنین قورباغه اولین تجربه بازیگران مطرحی چون نوید محمدزاده و صابر ابر در ایفای نقش  در یک مجموعه داستانی است.

آیا سریال دیگری قراراست پخش شود؟

باید به این سوال اینگونه جواب داد که بله اما زمان آن مشخص نیست زیرا خبرهایی از پخش عاشقانه 2 یا همان گیسو میرسد که قرار است این سریال دیدنی به زودی از نمایش خانگی پخش شود اما همچنین لازم به ذکر است

سریال ملکه گدایان نیز قرار است بزودی از تمامی رسانه ها پخش شود. برای دانلود سریال ملکه گدایان نیز میتوانید به پرتا پلی استپ مراجعه کنید.

همه چیز درباره ی ملکه گدایان:

«ملکه گدایان» از خرداد امسال وارد فاز پیش تولید و سپس از 15 امرداد 1399 رسما کلید خورد. در خلاصه داستان این سریال جذاب شبکه نمایش خانگی می خوانیم که: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما… قسمت اول ملکه گدایان به زودی و تا چند روز دیگر پخش خواهد شد.

سریال ملکه گدایان

باران کوثری, رویا نونهالی, سولماز غنی, فرزاد فرزین، ارمان درویش، محمدرضا غفاری، پانته آ بهرام، الهام کردا، امین بهبودی، یسنا میر تهماسب، بهشاد شریفیان، علی اوجی بازیگران ملکه گدایان را تشکیل داده اند.

آهنگ تیتراژ سریال ملکه گدایان باصدای فرزاد فرزین  است و مسعود سخاوت دوست موسیقی متن را می‌سازد. لازم به ذکر است که ملکه گدایان با اسپانسری نبراس پیکچرز Nebras Pictures تهیه و تولید شده است و پیش بینی ه می شود سریال پربیننده ای از آب در بیاید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید