مزیت های گیت کنترل تردد برای شرکت شما

کدخبر: ۳۸۱۳۲۰
در این مقاله با مناسب‌ترین دستگاه حضور و غیاب برای شرکتتان آشنا می‌شوید | جهان گستر پارس
مزیت های گیت کنترل تردد برای شرکت شما

ثبت ورود و خروج و حضور و غیاب در شرکت‌ها از مهم‌ترین کارهایی است که باید توسط مسئولان و مدیران کنترل و مدیریت شود.

اگر حضور و غیاب به طور درست و دقیق انجام نشود، از همه نظر به ضرر کارمندان و مدیران تمتم می‌شود. کارمندان از ساعات دقیقی کار خود مطلع نمی‌شوند و مدیران هم برای پرداخته حقوق و دستمزد، برنامه‌ی مکتوب و مشخصی نخواهند داشت.

پس باید حتما به روشی حضور و غیاب در شرکت‌ها و موسسات انجام شود. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد اما پیشنهاد ما به شما، استفاده از گیت کنترل تردد و دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس است. در ادامه همراه ما باشید تا علت این پیشنهاد را به شما بگوییم.

انواع روش های حضور و غیاب در شرکت ها و سازمان ها

حضور و غیاب و ثبت دقیق ورود و خروج در شرکت‌های مختلف به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. استفاده از روش‌ها و دستگاه‌های مختلف بستگی به شرایط کاری و نیازهای شرکت شما دارد.

حضور و غیاب به روش‌های دستی و سنتی که زمان زیادی از ما می‌گیرند، دیگر حتی درپشت کوه هم انجام نمی شود! ولی برای حضور و غیاب به روش‌های نوین و امروزی، دستگاه‌ها و سیستم‌های زیادی وجود دارد که اکنون باهم بررسی می‌کنیم.

دستگاه  حضور و غیاب کارتی

حضور و غیاب با دستگاه کارتزنی از متداول‌ترین روش‌های و سیستم‌های حضور و غیاب است که در شرکت‌های بسیار زیادی این نوع دستگاه را دیده‌ایم.

برای کار با این دستگاه، برای همه‌ی کارمندان و کارکنان یک کارت شناسایی برای احراز هویت صادر می‌شود که هر فرد با قرار دادن این کارت بر روی دستگاه در بدو ورود به شرکت، ورود خود را به ثبت می‌رساند و در هنگاه بیرون رفتن هم، ساعت خروجش را با این کار تبه ثبت می‌رساند.

دستگاه کارتزنی حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی

حضور و غیاب با اسکنر اثر انگشتی از دستگاه کارتزنی راحت‌تر است چرا که نیازی برای به همراه داشتم کارت برای ورد نیست و تنها کافیست که یکبار اثر انگشت خود را روی دستگاه ثبت کنید و از دفعات بعدی با هر بار انگشت زدن، ساعت دقیق ورود و خروجتان، به ثبت می‌رسد.

البته این دستگاه در دوران کرونا تا حد زیادی کارکرد خود را از دست داده است چرا که امکان انتقال ویروش کرونا از این طریق ممکن است.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این نوع دستگاه حضور و غیاب از انواع پیشرفته‌ی سیستم حضور و غیاب است که بیشتر برای سازمان‌های نظامی و امنیتی از این سیستم استفاده می‌شود.

چرا که این نوع از دستگاه حضور و غیاب به طور دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر کار احراز هویت را انجام می‌دهد و به قول معروف مو لای درزش نمی‌رود!

روش کار این دستگاه هم به این شکل است که اسکنر این دستگاه، چهره‌ی افراد را از چند جهت اسکن می‌کند و به همراه اطلاعات هر فرد، ذخیره می‌کند و از دفعات بعد دستگاه کار اسکن چهره‌ی افراد را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

با این کار، هم احراز هویت کامل و درست انجام می‌شود و هم ساعت دقیق ورود و خروج افراد به ثبت می‌رسد. همه‌ی این روش‌ها و دستگاه‌ها کاربردی و مفید هستند ولی هرکدام، معایب و مشکلات خاص خودشان را دارند.

بیشتر مواقع پیش می‌آید که افراد به دلیل مشغله و مشکلاتی که در محل کار با آن مواجه هستند، گاها فراموش می‌کنند که در هنگام ورود و یا خروج از شرکت، حضور خود را به وسیله‌ی دستگاه کارتزنی، اسکنر اثر انگشتی و سایر روش‌ها، به ثبت برسانند. 

برای حل این مشکل، شرکت جهانگستر پارس بهترین راهکار را ارائه داده است. در ادامه با ما همراه باشید تا این راهکار را بررسی کنیم.

گیت کنترل تردد و مزیت های آن

گیت کنترل تردد از انواع دستگاه‌های اکسس کنترل و کنترل ورود و خروج است که تا الان در بسیاری از مکان‌های عمومی نظیر مترو و بی آر تی با آن مواجه شده‌ایم. گیت‌های کنترل تردد، در دو نوع شیشه‌ای و دو اهرمی وجود دارند.

برای رد شدن از هر دوی این دستگاه‌ها، نیاز است که به روشی، فرمان باز شدن به آن‌ها داده شود. فرمان باز شدن به گیت‌های کنترل تردد عموما از طریق کلید سوئیچ کارت و … انجام  م‌یشود. و بعد از اینکه فرمان داده شود، بسته به نوع دستگاه، افراد اجازه‌ی تردد از گیت را دارند.

گیت شیشه ای

حالا سوال اینجاست که این چه کمکی به شرکت و یا سازمان شما می‌کند؟

مزیتی که گیت‌های کنترل تردد دارند این است که این گیت‌ها بدون اینکه به آن‌ها فرمان وارد شود، اجازه‌ی ورود به کسی را نمی‌دهد. 

و همچنین این امکان وجود دارد که  دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس روی آن نصب شود. در نتیجه کارمندان و کارکنان برای ورود و خروج به شرکت ناچار هستند که با استفاده از کارت و یا اثر انگشت، فرمانباز شدن به دستگاه را بدهند و به این شکل دیگر برای ثبت ساعت دقیق ورود و خروج دچار مشکل و فراموشی نمیشوند.

شرکت جهام گستر پارس به آدرس https://www.jahangostarpars.com/ با سابقه‌ی درخشانی که دارد همواره بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب را معرفی و ارائه کرده است که شما می‌توانید قبل از اقدام به خرید دستگاه مورد نظر، از طریق این سایت اطلاعات خود را بیشتر کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نگاهی به فرصت‌ها و تهدیدهای نواحی مرزی ایران

      اقتصادنیوز: ایران کشور بزرگ و پهناوری است که به جهت وضعیت جغرافیایی، اقلیم‌های متنوع و چشم‌اندازهای گوناگون دارد. این…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید