چگونه در اینستاگرام دنبال کننده های خود را افزایش دهیم

کدخبر: ۳۸۶۷۱۷
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اینترنت محسوب می‌شود. این محبوبیت به دلیل سهولت در انتشار پست‌ها و رابط کاربری آسان شکل‌ گرفته است، که کاربران می‌توانند به‌راحتی تجربیات خود را به کمک تصاویر به اشتراک بگذارند. حال برای ما این سوال به وجود می آید که چگونه در اینستاگرام دنبال کننده‌های خود را افزایش دهیم؟
چگونه در اینستاگرام دنبال کننده های خود را افزایش دهیم

این‌یک سؤال بسیار مهم برای صاحبان کسب‌وکار است، که ما در این مطلب به این سؤال شما پاسخ‌خواهیم داد و شمارا با راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام از طریق، خرید فالوور واقعی، خرید فالوور فعال و خرید فالوور ایرانی ارزان آشنا خواهیم کرد.

مهم‌ترین دارایی هر کسب‌وکاری در اینستاگرام تعداد فالوور ها و دنبال کننده‌های آن صفحه است، که این مورد اهمیت تعداد فالوور ها را در فروش محصولات و پیشرفت در کسب‌وکار را نشان می‌دهد.

هنگام ورود به صفحه اینستاگرام اولین موردی که توجه کاربر را جلب می‌کند، تعداد دنبال کننده‌ها یا فالوور های صفحه موردنظر می‌باشد. هرچقدر تعداد فالوور های صفحه بالاتر باشد، بالطبع میزان اعتماد کاربر به صفحه افزایش پیدا می‌کند و احتمال فالو کردن صفحه بالا می‌رود.

اگر در اینترنت جست‌وجو کنید متوجه می‌شوید، که وب سایت‌های زیادی هستند که با عنوان: خرید فالوور تضمینی، خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور واقعی می‌توانند، مشکل شمارا برطرف کنند و به ازای دریافت مبلغ کمی تعداد فالوور های اینستاگرام شمارا افزایش دهند.

در این مطلب ما برای شما آسان‌ترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام، به‌صورت ارگانیک را بیان می‌کنیم، تا با این روش‌های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام آشنا شوید، پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور

خرید فالوور واقعی و خرید فالوور فیک، یکی از مهم‌ترین بحث‌های دیجیتال مارکتینگ هستند، که همیشه موافقان و مخالفان زیادی را دارد. اگر فالوور های خریداری‌شده واقعی نباشند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا خرید فالوور واقعی تضمینی است؟ سؤالات بسیار زیادی در مورد خرید فالوور وجود دارد که هرکدام مطلب خاص خود را می‌طلبد، اما این موضوع را بسیار کوتاه توضیح خواهیم داد.

اگر پس از خرید فالوور میزان بازخورد بر روی پست‌های منتشرشده کم باشد، به کسب‌وکار شما لطمه وارد می‌شود. فرض کنید افرادی با توجه به تعداد فالوورهایتان قصد دارند تبلیغات محصولات خود را به شما واگذار کنند. پس از منتشر کردن پست تبلیغاتی برای این افراد متوجه بازخورد کم پست نسبت به تعداد فالوورهای شما می‌شوند. عملاً شما اعتماد مشتریان خود را از دست می‌دهید و این بسیار برای شما زیان‌آور خواهد بود و آینده کسب‌وکار خود را از بین می‌برید.

بنابراین اگر قصد دارید فالوور واقعی خریداری کنید، حتماً به واقعی بودن آن دقت کنید و از وب‌سایت موردنظر بخواهید که فروش فالوور واقعی خود را تضمین کند، تا بتوانید کسب‌وکار پیج اینستاگرام را گسترش دهید.

خرید فالوور فیک

از تأثیر بسیار زیاد فالوور های واقعی در افزایش فروش محصولات و پیشرفت در کسب‌وکار نمی‌توان غافل شد، اما این بدین معنی نیست که فالوور فیک ارزان هیچ تأثیری در پیشرفت کسب‌وکار ندارد. درواقع فالوور های واقعی و فالوور های فیک مکمل همدیگر هستند و تأثیر بسزایی در ارتقا کسب‌وکار شما دارند. اما این مهم زمانی انجام می‌گیرد که شما به اندازه کافی فالوور واقعی داشته باشید.

خرید فاوور فیک باعث می‌شود تا بتوانید کاربران اینستاگرام را به سمت پیج خود جذب کنید و در کنار آن زمانی که فالوور واقعی به‌اندازه کافی داشته باشید، پست‌های شما به میزان رضایت بخشی لایک می‌شوند و همین باعث می‌شود تا افراد ترغیب شوند که تبلیغات محصولات خود را به شما بسپارند.

فالوور فیک باعث می‌شود تا شما فالوورهای جدیدی را به صفحه خود جذب کنید، زیرا هنگامی‌که تعداد فالوورهای شما بالا باشد کاربران اینستاگرام به شما اعتماد می‌کنند و به‌راحتی آن را دنبال می‌کنند. توصیه ما این است که علاوه بر جذب فالوور واقعی، خرید فالوور فیک نیز انجام دهید، تا کسب‌وکار خود را به راحتی گسترش دهید.

بکارگیری ربات اینستاگرام

ربات‌های اینستاگرام یک سیستم هوشمند پیشرفته هستند، که برای افزایش فالوور و تبلیغات و همچنین مدیریت اکانت اینستاگرام طراحی‌شده‌اند. با تنظیم کردن ربات بر روی اهداف شما مانند: صفحات رقبا و پیج های پرطرفدار اینستاگرام، موقعیت‌های جغرافیایی و تگ‌ها، می‌توانید فالوور های واقعی و فالوور های فعال اینستاگرام را به‌صورت تضمینی جذب کنید.

روش کاری ربات‌های اینستاگرام به این صورت است که: بعد از انجام دادن تنظیمات ربات و فعال کردن آن، این ربات هوشمند با فعالیت خود در اینستاگرام مانند: کامنت، لایک و فالو کردن صفحات مدنظر شما و بازار هدف، باعث می‌شود تا حجم بسیار زیادی بازدیدکننده را به صفحه شما جذب کند و درنهایت باعث افزایش فالوور شما شود.

ویدیو‌های IGTV تهیه و منتشر کنید

اینستاگرام در ابتدا فعالیت خود یک شبکه تصویر محور بود، اما به‌مرورزمان و با اضافه کردن قابلیت IGTV دیگر از این حالت خارج‌شده است و امروزه همان‌طور که می‌بینید استفاده از ویدیوهای بلند، بسیار رواج پیداکرده و برندهای مختلفی از این قابلیت برای به اشتراک گذاشتن محتواهای خود استفاده می‌کنند.

پس شما نیز از این قابلیت اینستاگرام برای افزایش فالوور و بالا بردن احتمال حضور خود در اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید، تا از رقبای خود عقب نمانید. اینستاگرام با آپدیت کردن این قابلیت قصد دارد تا ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کند، که این نکته اهمیت IGTV را به ما خاطرنشان می‌شود.

IGTV

احتمال اضافه کردن قسمت جست‌وجو در IGTV بسیار بالا است و این برای کسانی که در اینستاگرام ویدیو طولانی آپلود می‌کنند اهمیت فراوانی دارد و احتمال دیده شدن ویدیوها افزایش پیدا می‌کند.

با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید

اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شوند و به‌جای استفاده از برنامه‌های مختلف فالوور بگیر اینستاگرام، می‌توانید از این روش استفاده کنید. این روش یکی از روش‌های بسیار ایده آل برای توسعه برندها است، که تحقیقات مختلف این نکته را اثبات کرده است و سعی کنید همکاری خود را با اینفلوئنسرها ادامه دهید و آن را قطع نکنید.

به طور معمول بخش feed اینستاگرام بیشترین بخش مربوط به میکرواینفلوئنسرها می‌باشد، که این‌گونه افراد جذابیت بسیار بالایی را برای مخاطبان خوددارند. پس اگر سعی کنید همکاری خود را با این‌گونه افراد به‌طور منظم انجام دهید، می‌توانید به‌سادگی فالوورهای خود را افزایش دهید.

از سایر شبکه هابی اجتماعی برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

فعالیت در دیگر شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود، که به دیده شدن پیج شما بسیار کمک می‌کند. از شبکه‌ها و پلتفرم‌هایی مانند: ممبر تلگرام،  ایمیل، یوتیوب، وب‌سایت، فیس بوک و.. برای انجام دادن این مهم کمک بگیرید.

از هشتگ های اختصاصی استفاده کنید

برای اینکه به کسب‌وکار خود در اینستاگرام رونق و توسعه دهید، باید به کمک هشتگ ها برند سازی انجام دهید. بر اساس تحقیقات مختلف درزمینه دیجیتال مارکتینگ در حدود 70 درصد هشتگ های استفاده‌شده مربوط به کسب‌وکار می‌باشند.

از نام برند یا شرکت خود برای ایجاد هشتگ های اختصاصی استفاده کنید. در کنار ایجاد هشتگ اختصاصی می‌توانید از هشتگ های مربوط به کسب‌وکار خود نیز استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید