رموز ناگفته سلامتی و آرامش در تشک رویال

کدخبر: ۳۸۹۴۹۹
مطالعه این نوشتار شما را با مشخصات مدیکال و مزایای کاربرد تشک رویال آشنا خواهد کرد
رموز ناگفته سلامتی و آرامش در تشک رویال

گرچه همه از ارزش بالای سلامتی و تندرستی آگاهیم اما معمولا حین داشتن آن کمتر به این موهبت فکر می‌کنیم. حفظ سلامتی اما مستلزم رعایت نکات و به کار بستن نکاتی است که در زندگی روزمره خیلی آسان از کنارشان میگذریم و کمتر به اهمیت آنها پی می‌بریم.

داشتن بستر مناسب و سازگار با بدن یکی از همین موارد است. تشک بزرگ‌ترین و شاید اصلی‌‌ترین بخش این مجموعه است. انتخاب صحیح آن تاثیری عمیق بر آرامش حین خواب و سلامتی پس از آن دارد. تشک رویال مهندسی شده برای سلامتی طراحی شده است و با خود آرامش به ارمغان می‌آورد.

در این مطلب ضمن بررسی این خصوصیات از مزایای کاربرد آن آگاهی یافته و با نمونه‌های محصولات شرکت تولیدی کالای خواب رویال آشنا می‌شویم. با ما همره باشید.

چرا رویال؟

 باید اذعان نمود در میان محصولات کالای خواب نیز مانند هر محصول دیگر سطح کیفی و به‌کارگیری نکات فنی ساخت متفاوت است.  نتایج حاصل از کاربرد بهینه این موارد در بازخورد مثبت مردم نسبت به تولیدات مربوطه به‌خوبی نمایان است. 

با این وجود بازبینی این موارد می‌تواند مسیر را برای معرفی بهتر این محصولات مهیا سازد.

رویال... و رویای تناسب اندام!

طی چند دهه اخیر شکل زندگی اجتماعی و فعالیت‌های روزمره دستخوش تغییرات زیادی شده است. با پیشرفت تکنولوژی و مهیا شدن وسایل راحتی دوندگی‌ها و حرکات بدنی افراد کم شده و عضلات و مفاصل در رخوتی مزمن فرو رفته‌اند. از طرفی شیوه تغذیه عوض شده و اغلب مردم کالری به‌مراتب بیشتری نسبت به میزان صرف انرژی روزانه دریافت می‌کنند. مجموعه این عوامل منجر به افزایش وزن و برهم خوردن تناسب اندام شده است.

کیفیت بد خواب و تغییر فرم اندام‌ها به‌دلیل نامتوازن بودن بستر را به این مجموعه بیافزایید. ملاحظه می‌کنید که معجون نه‌چندان خوشایندی به‌دست می‌آید! این مشکلات قابل حل است به‌شرط آنکه ضمن بررسی تک‌تک موارد به رفع موانع موجود بپردازیم.

تشک رویال چگونه حین خواب از کمر شما محافظت می‌کند؟

همه ما برای رفع خستگی و داشتن خوابی آرام و کافی به بستر می‌رویم. اما در بسیاری از موارد بدون دستیابی کامل به چنین نتایجی بستر را ترک می‌کنیم. خستگی حاصل از گذراندن شبی با خواب ناموفق می‌تواند فعالیت‌های روزانه را تحت‌تاثیر قرار دهد. خصوصا هنگامی که بدن در اثر قرار گرفتن در شرایط نامطلوب از فرم اصلی خود خارج شده باشد. مانند زمانی که با گرفتگی عضلات و مفاصل یا خواب رفتگی اندام‌هایی مثل دست و پا از خواب بیدار می‌شویم.

تشک گرم و نرم

تشک به‌عنوان بزرگ‌ترین سطح قابل تماس بستر نقش مهمی در شکل‌گیری حالت بدنی افراد حین خواب دارد. اکنون باید دید تشک رویال با داشتن چه مشخصاتی توانسته شرایط مساعدی را برای حفظ آناتومی صحیح در طول خواب و استراحت فراهم آورد.

سطح سفت یا نرم؟ کدامیک مناسب‌ترند؟

بحث نرم یا سفت بودن تشک و ترجیح یکی بر دیگری ابدا موضوع تازه‌ای نیست. نظرات متفاوت و متناقض مردم در این مورد دست‌مایه بحث‌ها طولانی و اغلب بی‌نتیجه‌ای است که در آن هر گروه خود را در انتخاب نوع تشک محق می‌دانند. بدون آنکه دلایلی برای ثابت کردن آن داشته باشند.

عده‌ای سطوح سفت از جمله تشکی با فشردگی بالا و درجه سفتی زیاد را دلیل اصلی کمر درد دانسته و انواع نرم را توصیه می‌کنند. دسته دوم اما نرمی تشک را عامل مشکلات ستون مهره و دردهای عضلانی تلقی می‌کنند.

در این میان باید سخنان متخصصین و اهل فن را شنید که به‌نوعی هر دو این نظرات را با قدری تغییر و تبدیل می‌پذیرند یا رد می‌کنند!

بله، جالب است بدانید که بستر نرم یا سفت، هر یک به‌نوعی می‌توانند منشا ایجاد کمردرد باشند. از طرفی کاربرد مناسب و به‌جای هر یک نیز ممکن است دردهای جسمی را تسکین داده و مشکلات آن را برطرف نماید. در ادامه به تشریح این موضوع می‌پردازیم.

بستر نامناسب چگونه باعث بی‌خوابی و درد می‌شود؟

اگر با مشکلات و دردهای کمر دست و پنجه نرم می‌کنید بهتر ست پیش از هر اقدامی نسبت به نوع و علت این مشکلات آگاهی یابید. در صورتی که دردهای عضلانی شما ریشه عصبی نداشته باشد، مراجعه به متخصصین علم ارتوپدی می‌تواند گام مثبت و مفیدی در این زمینه تلقی شود.

از نقطه نظر علوم تندرستی و ساختار آناتوی بسیاری از مشکلات استخوان و مفاصل به عضلات مربوط می‌شود. ازجمله کمر در طول ناحیه ستون مهره با تعداد زیادی عضله حمایت می‌شود. این ماهیچه‌ها وظیفه حفظ ایستایی و استحکام کمر را برعهده دارند. با ضعیف شدن آنها  عملا قوام و کارایی کمر و مهره‌ها نیز رو به تحلیل می‌گذارد.

همه این اتفاقات زمانی رخ می‌دهد که شما در خواب هستید!

فشارهای ناشی از عکس‌العمل نسبت به بستر در طول شب مهره‌ها و مفاصل بدن را از حالت اصلی خود خارج کرده و اصطلاحا دفرمه می‌کند. ماهیچه‌های طرفین ستون مهره و دست و پا نیز بعد از مدتی کشاکش توان خود را از دست داده و دچار گرفتگی شده یا به خواب می‌روند. همان خوابی که از چشمان شما دریغ شده است!

ملاحظه می‌کنید که ریشه اکثر این دردسرها در انتخاب بستر نامناسب نهفته است.

آیا تشک سفت می‌تواند کمردرد را تسکین دهد؟

به عقیده متخصصین میزان سفتی تشک باید به اندازه‌ای باشد که بدن را از فرورفتن و دفرمه شدن محافظت نماید. چنین میزانی بسته به وزن و توده بدنی افراد با یکدیگر متفاوت بوده و عدد ثابتی نیست. تولید تشک رویال با درجات فشردگی یا دانسیته متفاوت نیز بر همین مبنا شکل گرفته است. 

تشک گرم

برای مثال بستر فردی سنگین وزن با توده بدنی فشرده و حجیم مسلما در زمان خواب فشار بیشتری را متحمل می‌شود. در چنین موقعیتی تشکی با دانسیته کم، نه تنها نمی‌تواند بدن را در حالت اصلی حفظ کند بلکه خود دچار تغییرشکل شده و دفرمه یا تخریب می‌شود. ناگفته پیداست که برای چنین فردی انتخاب تشک با درجه سفتی متناسب با وزن خود گزینه بهتری خواهد بود.

درست برعکس در مورد افراد لاغر و استخوانی وجود سطح نرم و ملایم به تسکین درد و فشار کمک می‌کند. چنین افرادی از خوابیدن بر روی سطوح سفت ممکن است دچار زخم بستر یا مشکلات گردش خون شوند. همچنین برای انتخاب نوع مناسب تخت خواب می توانید نگاهی به سایت گرم و نرم انداخته و کاتالوگ کاملی از انواع مختلف این محصول را مشاهده نمائید.

از رویه تشک رویال چه می‌دانیم؟

بخش مهم دیگر در هر تشک رویه آن است. جنس و درجه لطافت رویه تشک از جمله عوامل مهمی هستند که بر راحتی و آرامش کاربران حین استفاده تاثیر فراوانی برجای می‌گذارند. عوامل حساسیت‌زا و میکروبی در اتاق خواب از مواردی مختل کننده خواب و سلامتی محسوب می‌شوند. رویه تشک به‌عنوان پرتماس‌ترین بخش رختخواب بیشترین تاثیر را در این مورد دارند. 

رویه تشک رویال از الیاف ضدآلرژی و آنتی‌باکتریال تهیه می‌شود. این نوع پارچه راه نفوذ را بر انواع میکروب و باکتری‌ها می‌بندد و از ورود عوامل حساسیت‌زا ممانعت می‌کند. به این ترتیب بدن در مقابل این مشکلات بیمه شده و آرامش لازم برای داشتن خوابی عمیق نیز حاصل می‌شود.

تشک رویال: فنردار یا بی‌فنر؟

شرکت رویال محصولات خود را در دو گروه فنردار یا بونل و بی‌فنر یا فول طبی تولید می‌کند. این محصولات گرچه همگی راحت بوده و مورد اقبال مشتریان هستند اما هر یک به‌نوعی می‌توانند به‌شکل تخصصی نیز کاربرد داشته باشند. 

گروهی از این محصولات موسوم به تشک‌ فنر متصل دارای فنرهای یکپارچه فولادی با قطر مشخص و استحکام بالا هستند. دوام عالی و طول عمر مفید از این تشک‌ها محصولاتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ساخته که به‌خوبی قادرند نیازهای خانوده‌ها را در تکمیل چیدمان اتاق خواب و جهیزیه عروس برطرف کنند. 

مدل‌های تشک فول طبی رویال فاقد فنر و صرفا حاوی اسفنج بوده و با درجات سفتی معین برای افراد با شرایط جسمانی متفاوت توصیه می‌شوند. 

انتخاب نوع تشک از میان این دسته‌بندی‌ها می‌تواند بنابر سلیقه یا الزامات شخصی یا با توصیه و تجویز پزشک صورت گیرد. خرید این تولیدات از طریق اینترنت امکان‌پذیر بوده استفاده از خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکتی نیز بخشی از این نوع خرید محسوب می‌شود.

کلام پایانی...

از آنچه گذشت به این نتیجه می‌رسیم که بدن در برابر حالات حین خواب بسیار انعطاف‌پذیر است. تاثیر تشک و کیفیت آن بر سلامتی نیز از همین موضوع ناشی می‌شود. انتخاب صحیح درجه تراکم سطح تشک بر ساختار ستون مهره و مفاصل بدن تاثیر گذاشته و درد کمر را تسکین داده یا به‌کلی رفع می‌کند. 

انتخاب پارچه با الیاف طبیعی و مناسب برای محصولات تشک رویال هم نقش مثبتی در سلامتی کاربران داشته و آنها را از مشکلات میکروبی و آلرژیک مصون نموده است.

تشک رویال توانسته با تولید انواع محصولات فنردار و بی‌فنر نسبت به نیازهای کاربران واکنش نشان داده و آنها را برآورده سازد. تشک‌های فنردار حاوی بونل‌های متصل با درجه استحکام و دوام بالا هستند که طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است.

معرفی محصولات

در این بخش به معرفی دو نمونه از تولیدات شرکت رویال می‌پردازیم:

تشک رویال طبی سمارت از محصولات فول طبی و کاملا اسفنجی و دارای قابلیت استفاده از دو طرف می‌باشد که عملا بر میزان کارایی آن می‌افزاید. وجود بالاترین درجه دانسیته در این محصول آن را برای مصارف مدیکال مهیا نموده و بر طول عمر مفید آن نیز افزوده است.

رویه تمام پنبه این محصول شرکت رویال در مقابل میکروب و حساسیت مقاوم بوده و از نظر نرمی و لطافت دارای درجه ممتاز است. کاربرد لایه‌های ریباند و اسپان‌باند نیز مقاومت آن را بالا برده تا جایی که متحمل وزن تا ۱۳۵ کیلوگرم باشد.

سیستم تنفس هوا در این تشک و وجود تهویه باعث شده تا تشک از بوی بد و راکد ماندن هوا دور مانده و محیط مطلوبی برای خواب ایجاد نماید.

تشک رویال کینگ در گروه محصولات فنر متصل و سفت جای دارد که برای وزن تا ۱۲۵ کیلوگرم را تحمل مناسب است. اسفنج ۳۰ کیلویی بکار رفته در این تشک آن را در برابر لرزش و ضربه مصون نموده است. فریم فولادی نیز در آن تعبیه شده که دوام و کارایی محصول را دوچندان نموده است.

پد محافظ اضافه نیز در لایه سطحی به آن نرمی و لطافت ویژه‌ای بخشیده است. کاربرد تهویه در این محصول به هوای محیطی طراوت و تازگی بخشیده و از رطوبت و بوی بد مصون نموده است.

این دو محصول و سایر تولیدات تشک رویال را با گارانتی بلند مدت، خدمات پشتیبانی و ارسال رایگان در سراسر کشور از شرکت گرم و نرم دریافت می‌نمایید. بسته‌بندی دوجداره و ضدرطوبت برای این محصولات آنها را تا رسیدن به دست مشتریان از عوامل فیزیکی مخرب و آلوده کننده محفوظ نگه می‌دارد.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانید با مشاوران این شرکت در تماس باشید.

توسط مهین مکتبی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید