کمیسیون ملی یونسکو و ایران مال یاداشت تفاهم همکاری امضا کردند

کدخبر: ۳۸۹۵۵۶
بازار بزرگ ایران و کمیسیون ملی یونسکو با امضای یادداشت تفاهمی برگسترش همکاری های همه جانبه فرهنگی تاکید کردند.
کمیسیون ملی یونسکو و ایران مال یاداشت تفاهم همکاری امضا کردند

مراسم اختتامیه نمایشگاه آثارخوشنویسی هنرمندان جاده ابریشم با عنوان نمایشگاه بین المللی رقص قلم با حضور نمایندگان فرهنگی، سیاسی و بین المللی کشورهای مختلف جهان در ایران مال برگزار شد. در این مراسم برگزیدگان نمایشگاه بین المللی رقص قلم از میان 44 کشور شرکت کننده معرفی شدند و همچنین ایران مال و کمیسیون ملی یونسکو تفاهم نامه ای را به منظور گسترش همکاری های همه جانبه فرهنگی امضا کردند.

بنا به این گزارش، طی چند روز گذشته ایران مال شاهد بزرگ ترین رخداد خوشنویسی جهان بود. حضور چهره های فرهنگی، سیاسی و بین المللی از جمله عبدالغفور لیوال؛ سفیر افغانستان در ایران، سرور بختی؛ رئیس تاجیکستانی موسسه فرهنگی اکو در مراسم اختتامیه نمایشگاه آثارخوشنویسی هنرمندان جاده ابریشم بار دیگر بر محوریت بازار بزرگ ایران در اهتمام به پیشرفت فرهنگ در عرصه بین المللی صحه گذاشت.

ایران مال1

همچنین در این مراسم مرکز اسناد و کتابخانه کمیسیون ملی یونسکوی ایران در کتابخانه جندی شاپور ایران مال افتتاح شد.

در نمایشگاه رقص قلم علاوه بر 28 کشور مسیر راه ابریشم هنرمندان 16 کشور دیگر هم آثار خود را در دو بخش حضوری و مجازی به نمایش گذاشتند. 

این در حالی است که خوشنویسان کشورهای مسیر جاده ابریشم با حضور در این نمایشگاه از آثار نمایشگاه رقص قلم برای نوآوری و خلق آثار بهتر الگو می گیرند. هنری موزون زیبا و رنگارنگ که می شود جلوه های زیبای آن را در جای جای  ایران مال دید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید