حذف واسطه از مسیر تولید تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده با " سامانه مهتا کالا "

کدخبر: ۳۹۱۵۱۵
حذف واسطه از مسیر تولید تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده با " سامانه مهتا کالا "

شرکت مهتا رونق تجارت با مشارکت اتاق تعاون اقدام به ایجاد سامانه مهتا نموده است. سامانه مهتا با روش حذف واسطه از مسیر تولید تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده واقعی. قیمت نهایی را جذاب تر و ارزان تر از هر  فروشگاهی عرضه میکند. 

همچنین برنامه های تدوین شده در جهت حمایت از تولید کننده ایرانی و ایجاد بستر فروش برای تولید کننده از اقدامات مهمی است که سامانه مهتا  تا کنون در ایجاد این بستر عملکردی موفق داشته است. تنوع محصولات. قیمت ارزان تر. کیفیت  کالا ها و شبکه ارسال سریع و بی نقص از مزیت های فوق العاده این سامانه است که کاربران تا کنون به ان اشاره کرده اند. 

با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن سامانه خرید شب عید خود را با بهترین  کیفیت و مناسب ترین قیمت خواهید داشت. 

در جهت حمایت از مصرف کننده  بعد از استقبال بی سابقه از بسته حمایتی قبل شرکت مهتا کالا سبد های حمایتی با قیمت مناسب در سامانه قرارداده است  که یکی از این بسته ها  در بر گیرنده 13 کالای اساسی و مهم از جمله روغن جامد پنج کیلویی دو عدد اسپاگتی دو عدد رب گوجه فرنگی . یک عدد شکر یک کیلویی دو عدد روغن معمولی و سرخ کردنی دو بسته فیله تازه قزل. نوشابه خانواده حبوبات از جمله نخود و عدس  که اماده فروش و عرضه به هموطنان عزیز میباشد .

از دیگر بسته های حمایتی میتوان به بسته زیر اشاره داشت.

 مهتا کالا

با توجه به آنچه گفته شد اهمیت سامانه همتا افزایش فروش کالا و تامین کالای اقشار مختلف جامعه با کیفیت بالا و قیمت های مناسب است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید