دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی 2021 در سایت نما تی وی

کدخبر: ۳۹۲۷۸۰
مهم ترین نکته در سایت های دانلود سریال و فیلم، معتبر بودن آن ها و ارائه بهترین ها و جدیدترین فیلم های بروز دنیا است. سایت نما تی وی، یکی از بهترین سایت های موجود در زمینه دانلود فیلم و سریال است.
دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی 2021 در سایت نما تی وی

انتخاب فیلم و سریال همیشه کاری پیچیده بوده است. شاید سال ها پیش در ابتدای شروع کار تلویزیون و سینما، انتخاب تا این میزان سخت نبود. اما امروزه با ظهور فیلم های بسیار جذاب در عرصه سینما و تلویزیون، انتخاب کردن کمی مشکل شده است.

در گذشته امکان دانلود فیلم به صورت امروزی وجود نداشت و مردم کمتر فیلم می دیدند. اما امروزه دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم و دانلود سریال رایگان از سایت های مختلف در اینترنت مانند سایت نما تی وی، بسیار ساده شده است. به همین علت برای انتخاب کردن باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا انتخاب فیلم برای شما ساده تر شود. 

انتخاب سریال و فیلم مناسب برای دانلود و تماشا

برای انتخاب فیلم در ابتدا لازم است که ژانر مورد علاقه خود را بشناسید. اگر به ژانرها زیاد اهمیت نمی دهید  سبک انتخاب فیلم شما بر اساس بازی بازیگر مورد علاقه شما است، نوع انتخابتان باید متفاوت باشد. حتی در این صورت هم بهتر است که ابتدا سبک اولویت بندی خود را دقیقا تعیین کنید. برای برخی افراد داستان فیلم مهمتر است و مفهوم آن را مد نظر قرار می دهند. بنابراین آن ها پس از انتخاب ژانر مورد نظر لازم است که به خلاصه فیلم ها توجه کنند و بر اساس آن به دانلود فیلم بپردازند. برای کسانی که به بازیگران بیش از مفهوم فیلم اهمیت می دهند، پیشنهاد می کنیم که حتما تمامی بازیگران را در هر سریال و فیلم به دقت بررسی کنند. در این صورت از دیدن فیلم های بازیگر مورد علاقه خود محروم نخواهند شد.

پس از انتخاب ژانر فیلم و فیلم مورد علاقه توسط افراد، باید سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنید. اما نکته مهم در این بخش معتبر نبودن تعدادی از سایت های دانلود فیلم و سریال است. برای یک انتخاب برتر لازم است با سایت معتبری که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت آشنا شوید، بنابراین در این مسیر همراه ما شوید.

نکاتی در خصوص سایت های دانلود فیلم و سریال

مهم ترین نکته در سایت های دانلود سریال و فیلم، معتبر بودن آن ها و ارائه بهترین ها و جدیدترین فیلم های بروز دنیا است. شما در برخی از این سایت ها می توانید امکانات خاصی مثل ارائه تقویم نمایش سریال ها و توضیحات و اخبار مربوط به فیلم ها و سریال ها را مشاهده نمایید. یکی از مهم ترین شاخصه های بسیار مهم در انتخاب سایت دانلود فیلم و سریال، سانسور بودن یا نبودن فیلم ها و سریال ها در آن است. 

دانلود فیلم

البته برای همه سانسور نبودن فیلم ها مطلوب نیست و عده ای دوست دارند که در کنار خانواده از دیدن فیلم های سالم و زیبا لذت ببرند. کودکان شما پس از دانلود فیلم و سریال توسط این سایت در امان خواهند بود. یک نکته مهم در مورد این سایت دانلود فیلم و سریال، داشتن آرشیو فیلم ها و اطلاعات مربوط به آن ها است که در در ادامه بیشتر راجع به سایت مورد نظر صحبت خواهیم کرد.

البته این روز ها سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که شما می توانید متمایز بودن سایت ما را را با آن ها متوجه شوید. البته به یاد داشته باشید که رسانه مذکور باید دارای نام و نشان معتبر باشد. بهتر است که ابتدا دانلود یا خرید خود را با یک فیلم و قسمتی از سریال آغاز کنید. در این صورت آسیب کمتری را متحمل خواهید شد. 

انواع ژانر های مختلف فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

فیلم ها و سریال هایی که شما از سایت های مختلف دانلود فیلم و سریال تهیه می کنید، دارای ژانرهای مختلفی هستند. در ادامه به ذکر این ژانرهای متفاوت می پردازیم. 

در این سایت در بخش دانلود فیلم و سریال شما می توانید انواع دسته بندی فیلم ها را مشاهده کنید. برای مثال، انواع فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دسته بندی شده اند. شما می توانید در درون آن ها ژانر سریال ها و فیلم های اکشن، درام، کمدی، عاشقانه، فانتزی و دیگر ژانرها را هم مشاهده نمایید. از دیگر دسته بندی های بسیار رایج، تقسیم بندی سریال و فیلم های دوبله فارسی شده و فیلم های زبان اصلی است.

برای دانلود فیلم خارجی می توانید فیلم های زبان اصلی را تهیه کرده و به تقویت زبان انگلیسی خود یا هر زبان خارجی دیگر بپردازید. ژانر بسیار محبوب دیگر وجود دارد که مربوط به ستارگان سینمای ایران و جهان است و این مورد بسیار مناسب افرادی است که بر اساس نوع بازیگران، انتخاب می کنند.

دانلود سریال ایرانی هم طرفداران زیادی در ایران دارد. زیرا با سبک زندگی افراد داخل کشور همخوانی دارد. فقط توجه کنید که سریال های جدید ایرانی معمولا به صورت قانونی و غیر رایگان هستند که در سایت مذکور این مورد کاملا رعایت میشود.

شاید انیمیشن های بسیار بانمک سینمایی برای بزرگسالان نیز بسیار ژانر محبوبی باشد. برخی از انیمیشن ها و کارتون ها هستند که پس از گذر سال های زیاد همچنان کودکان و نوجوانان و بزرگسالان را به خود جذب می کنند. حتی پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها نیز این نوع فیلم ها را دوست دارند. ژانر های کمدی و علمی تخیلی، درام و... از رایج ترین و محبوب ترین ژانرهای موجود در این سایت است. شما به خوبی می توانید این نوع ژانرها را در سایت دانلود فیلم و سریال ببینید. 

معرفی بهترین فیلم و سریال های سال 2021 و 1399

فیلم Redemption Day: فیلم روز رستگاری که در سال 2021 منتشر شد، در مورد تفنگدار جوان آمریکایی به اسم «برد پکستون» است که پس از دزدیده شدن همسرش توسط نیروهای تروریستی، تصمیم می گیرد در زمان خیلی کمی که دارد، با انجام یک عملیات خطرناک و بزرگ، او را نجات دهد.

فیلم  Outside the Wire: فیلم خارج از محدوده در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی میکائیل هافستروم محصول کشور آمریکا است. در این فیلم آنتونی مکی (که به عنوان تهیه کننده فیلم نیز فعالیت می کند) به عنوان یک افسر آندروید با یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین ( دامسون ادریس ) برای جلوگیری از یک فاجعه جهانی بازی می کند. امیلی بیچام، مایکل کلی و پیلو آسبوک نیز به عنوان بازیگران حضور دارند. این فیلم توسط نتفلیکس در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ اکران شد.

سریال Lupin: سریال لوپن در ژانر اکشن، جنایی، درام و معمایی، یک مجموعه تلویزیونی فرانسوی است که توسط جورج کی و فرانسوا اوزان ساخته شده است. این سریال که محصول مشترک فرانسه و آمریکا است، از ۸ ژانویه ۲۰۲۱ در نتفلیکس به نمایش درآمد. این مجموعه شامل ۱۰ قسمت است.

سریال خوب بد جلف رادیواکتیو: این سریال در ژانر کمدی و اکشن، نام مجموعه نمایشی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۹ است. نویسنده و طراح این سریال پیمان قاسم خانی است و مهراب قاسم خانی و امیرمهدی روژله در نگارش این سریال با او همکاری کردند. 

سریال خوب بد جلف

فیلم Master: فیلم استاد در ژانر اکشن و هیجان انگیز، به نویسندگی و کارگردانی لوکش کاناگاراج و تهیه کنندگی خاویر بریتو، محصول کشور هند است. در این فیلم ویجای و ویجای ستوپاتی در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. موسیقی این فیلم توسط آنیرود راویچاندر ساخته شده‌است، فیلمبرداری و تدوین به ترتیب توسط ساتیان سوریان و فیلومین راج انجام شد. فیلم هندی استاد در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

سریال WandaVision: سریال وانداویژن 2021 در ژانر کمدی، اکشن، درام، فانتزی و علمی-تخیلی، یک مینی سریال اینترنتی آمریکایی است که جک شفر برای دیزنی+ ساخته است و بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس واندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ و ویژن ساخته شده است.

فیلم شنای پروانه: این فیلم در ژانر درام، اجتماعی و معمایی، به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی محصول سال ۱۳۹۸ کشور ایران است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست ۶ سیمرغ دریافت کند. فیلم شنای پروانه برای اولین بار در تیر ماه ۱۳۹۹ اکران عمومی شد.

سایت نما تی وی مرجع دانلود فیلم و سریال

بالاخره رسیدیم به معرفی رسانه اینترنتی محبوب و معتبر سایت نما تی وی، یکی از  بهترین سایت های موجود در زمینه دانلود فیلم و سریال است. اگر به فیلم های ایرانی و خارجی علاقه مند هستید و دوست دارید که بهترین ها را دریافت و تماشا کنید، می توانید فیلم و سریال های مورد نظر خود از طریق این سایت دانلود کنید.

اگر به دنبال سایتی هستید که تمام ژانرها و دسته بندی ها را به خوبی رعایت کرده باشد، بهترین انتخاب شما می تواند سایت نما تی وی باشد. غیر از دسته بندی اصولی و دقیق در این سایت مزیت های دیگری مثل دسترسی داشتن به تعداد زیادی از سریال ها و فیلم های جدید و قدیمی ایرانی و خارجی به صورت بازبینی شده وجود دارد که می توانید با خانواده مشاهده کنید.

سایت دانلود فیلم نما تی وی، دارای مزیت دیگری است و آن سرعت بالای دانلود فیلم و ارائه فیلم ها در حجم های مناسب است. دانلود فیلم با دوبله فارسی یا زیرنویس فارسی نیز به خوبی می تواند در این سایت انجام شود و شما لحظاتی بسیار شیرین را در کنار خانواده خود تجربه خواهید کرد. برای ورود به این سایت دانلود فیلم میتوانید عبارت نما تی وی را در جستجوی گوگل وارد کنید یا مستقیم به آدرس دامنه nama.tv مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید