پرداخت خسارت خودرو آنلاین شد

کدخبر: ۳۹۵۲۳۰
طبق اعلام یکی از پلتفرم‌های خدمات بیمه، از این پس مردم می‌توانند خسارت‌های مربوط به خودرو را به صورت آنلاین دریافت کنند.
پرداخت خسارت خودرو آنلاین شد

طبق تحقیقات و بررسی‌هایی که در زمینه رضایت مردم از خدمات بیمه‌ای انجام شده، بیشترین میزان عدم رضایت مردم از بیمه، مربوط به فرآیند پرداخت خسارت است. علاوه بر آن، شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن موج‌‌های جدید این بیماری، بسیاری از شرکت‌ها را بر آن داشت تا خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه کنند تا به شیوع بیماری دامن نزنند. 

مشکلاتی که پس از خرید بیمه و در زمان دریافت خسارت نیز وجود دارد، معمولا مردم را به دردسر می‌اندازد.  عدم آشنایی افراد با روند دریافت خسارت، نیاز به مراجعه حضوری، نیاز به طی کردن مراحل پیچیده برای ارزیابی و دریافت خسارت، زمان‌بر بودن فرآیند تعیین خسارت تا دریافت خسارت و ... از مشکلاتی هستند که برای افراد ایجاد می‌شود.

با وجود مشکلات متفاوتی که در زمینه دریافت خسارت وجود دارد، شرکت‌های بیمه تصمیم جدی برای رفع این مشکلات نگرفتند و تنها راه‌حل نسبی که ارائه شد، پرداخت خسارت سیار توسط برخی از شرکت‌های بیمه است. پس از مشاهده و ارزیابی این مشکلات، بیمیتو، یکی از اولین پلتفرم‌های استعلام و خرید آنلاین بیمه در ایران، به تازگی بخشی تحت عنوان «پرداخت خسارت آنلاین» به سایت خود اضافه کرده است. 

فرآیند پرداخت و دریافت آنلاین خسارت خودرو چگونه است؟

جدیدترین خدمت پلتفرم خدمات بیمه‌ای بیمیتو، پرداخت آنلاین خسارت بیمه است که در حال حاضر به دلیل اهمیت و محبوبیت بیشتر بیمه‌های مربوط به خودرو، فقط برای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث ارائه می‌شود. 

در این خدمت جدید، افرادی که بیمه بدنه یا شخص ثالث خود را از بیمیتو خریداری کرده‌اند، در زمان خسارت چه مقصر باشند چه زیان‌دیده، می‌توانند به سایت بیمیتو بخش «پرداخت خسارت آنلاین» مراجعه کنند و با ثبت درخواست، روند دریافت خسارت خود را به کارشناسان بیمیتو واگذار کنند. 

کارشناسان بخش خسارت بیمیتو، پس از تایید درخواست، دریافت مدارک لازم و ارزیابی خسارت، مراحل دریافت خسارت از شرکت بیمه را به جای بیمه‌گذار یا زیان‌دیده طی می‌کنند و در نهایت مبلغ نهایی خسارت به شماره حساب فرد زیان‌دیده واریز می‌شود.

کارشناسان بیمیتو به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی سوالات درباره نحوه پرداخت یا دریافت آنلاین خسارت هستند. پرداخت آنلاین خسارت در حال حاضر به تعدادی از شرکت‌ها و استان‌ها محدود است که در آینده با همکاری شرکت‌های بیمه، این خدمت گسترده و برای شرکت‌های بیشتر و در استان‌های بیشتر ارائه خواهد شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید