قیمت، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

کدخبر: ۳۹۶۰۷۴
Ott عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز مقایسه، قیمت، خرید و فروش انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران
قیمت، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

قیمت، خرید و فروش انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران با Ott بزرگترین عرضه کننده بیسیم و واکی تاکی مجاز دارای پروانه ورود، خرید و فروش بیسیم، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی و مخابراتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. Ott ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تعمیرات و کلیه لوازم جانبی بیسیم و انواع مختلف هندزفری بادیگاردی بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران است.

بیسیم و واکی تاکی مجاز باید دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد در غیر اینصورت غیرمجاز میباشد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنها مرجع صادر کننده مجوز بیسیم در ایران است و دقت شود تنها دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز به خرید و فروش بیسیم و تجهیزات رادیویی میباشند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و معرفی و مقایسه انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز به فروشگاه اینترنتی بیسیم در وب سایت ott مراجعه و یا جهت ارتباط با کارشناسان فنی شرکت با دفتر مرکزی Ott تماس حاصل فرمایید.

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران:

Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که تهیه و استفاده از این واکی تاکی های مجاز برای عموم آزاد است و بنا به آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی مختلف برای کاربردهای مختلف، دارای مدلهای متنوع از قبیل بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 ,GP89 و یا بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 و یا بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD328 و ... است.

  واکی تاکی

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز و مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی آنها نسبت به انواع بیسیم واکی تاکی غیرمجاز میتوان به امکاناتی از قبیل: 

  • دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات بعنوان تنها مرجع صادرکننده مجوز بیسیم واکی تاکی در ایران

  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش

  • مجهز بودن به باطری لیتیومی LI-ion

  • دارای استاندارد IP مقاومت در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت

  • برخورداری از امکانات منحصربفرد در برخی مدلها از قبیل مجهز بودن به چراغ قوه، رادیو و قابلیت شارژ با کابل USB

لازم بذکر است استفاده از تجهیزات رادیویی بی سیم فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع است.

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز:

Ott عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز خواهشمند است برای مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی، قیمت بیسیم مجاز و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز از فروشگاه اینترنتی Ott بازدید نمایید. شایان ذکر است فروشگاه اینترنتی Ott برای یک خرید امن دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و درگاه پرداخت بانک ملت میباشد.

فروشگاه اینترنتی بیسیم

لازم بذکر است کلیه واکی تاکی های مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشند که برای تهیه آنها باید قبل از خرید، نسبت به استعلام مجوز تایید نمونه آنها از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقدام نمود و در صورت نداشتن مجوز تایید نمونه، بیسیم واکی تاکی مورد نظر غیرمجاز میباشد.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بدون داشتن مجوز میتوانند در کلیه اماکن عمومی از واکی تاکی مجاز که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد، استفاده نمایند.

خواهشمند است برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران از طریق شماره تماس های ذیل و یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید.

وب سایت: ott

تلفن:  02166384022

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید