آشنایی با ساخت مهر فوری، اهمیت، مزایا و کاربردهای مختلف آن

کدخبر: ۳۹۶۵۹۸
در دنیای پرتلاطم کسب و کارهای امروزی، بسیاری از افراد مختلف برای مشاغلی چون پزشکی، فروشگاهداری، وکالت و سایر شغلها، به فکر برندسازی شخصی یا سازمانی هستند.
آشنایی با ساخت مهر فوری، اهمیت، مزایا و کاربردهای مختلف آن

 این برندسازی میتواند از چند راهکار مختلف به انجام برسد. یکی از این راهها که میتواند گزینه بسیار خوب و در دسترسی باشد، ساخت مهر فوری است.

این کار باعث میشود اعتبار شغل شما تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. در واقع شما با یک مهر مناسب میتوانید هویت کسب و کار خود را معرفی کنید و این مهر بدون شک بر دیدگاه مشتریان نسبت به شغل شما تاثیرگذار خواهد بود. مهر فروشگاه نیز یکی از مواردی است که باعث میشود مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به آن پیدا کنند.

مهر سازی فهامند در تلاش است تا بتوانید در کمترین زمان بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند

انواع مهرهای فروشگاهی و معرفی ویژگی آنها

فهامند

روشهای جدیدی برای ساخت آنها در نظر گرفته شده است. مهر فوری چندین نوع مختلف دارد که هر یک از آنها دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند. در ادامه به معرفی دو مدل از این مهرها میپردازیم.

مهر مستطیلی

یکی از مدلهای مهرهای فروشگاهی که کاربردهای متنوعی در سایر مشاغل نیز دارد، مهر مستطیلی است. این مهرها در اندازهها و طرحهای بسیار جالبی در بازار به فروش میرسند و دارای رنگبندیهای بسیار شیک و جذابی نیز هستند.

چیزی که مهر مستطیلی را نسبت به سایر مهرها متمایز میکند، ابعاد بزرگ آن میباشد. به صورتی که به غیر از مشخصات فردی صاحب کسب و کار، فضای لازم برای درج لوگوی فروشگاه شما و سایر درخواستهایی که دارید هم وجود دارد. وجود لوگوی یک فروشگاه و یا یک شرکت میتواند باعث جلب توجه مشتریان شود. در نظر داشته باشید برای سفارش مهرهای مستطیلی، از یک خط خوانا و مناسب برای نوشتن روی آن استفاده کنید.

انواع مهر ژلاتینی

مهرهای ژلاتینی انواع گوناگون و جذابی دارند که برای مثال میتوان به 3 طرح کریستالی، پلاستیکی و چوبی اشاره کرد. این نوع مهرها برای خرید نیز مناسب هستند و قیمت خوبی دارند. یکی از نکات مثبت در ساخت مدلهای ژلاتینی این است که فاقد سرپوش هستند و میتوانند مقاومت بسیار زیادی در برابر اکسیژن داشته باشند. طراحی این مهرها به طور معمول در اشکالی مانند. بیضی، مربعی، دایرهای، مستطیلی و غیره است.

استامپ

سخن پایانی

در این مطلب توضیحاتی در رابطه با مهر فروشگاه و اهمیت آن بیان شد و متوجه شدیم که در اختیار داشتن یک مهر مناسب تا چه اندازه میتواند بر اعتبار کسب و کار شما موثر باشد و باعث برندسازی شود. اگر قصد دارید در برابر کلاه برداری های مختف در امان باشید، سعی کنید از مهرهای حرفهای استفاده کنید.

دقت به کیفیت طراحی مهر

درج مشخصات شما و کسب و کارتان به بهترین شکل

استفاده از یک فونت خوب برای درج کلمات و شماره ها بر روی مهر

همانطور که در بخشی از این مطلب عنوان شد، این روزها استفاده مهرهای قدیمی تا حدودی به دست فراموشی سپرده شده است. با آمدن مهرهای جدید، امکان کلاهبرداری با استفاده از جعل مهر دیگر افراد، بسیار پایین آمده است.

سفارش مهر فروشگاه

اگر قصد دارید سفارش یک مهر فروشگاهی را به یک تیم متخصص ارائه کنید، باید به چند نکته توجه کنید و کلیه مدارک مورد نیاز برای سفارش مهر را داشته باشید. اگر اثبات شود، مهرهای مختلف بدون ارائه دادن مدارک مورد نظر ساخته شده است، با خاطیان این موضوع به شدت برخورد خواهد شد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید