دو ماه خدمات رایگان؛ بسته‌ی ویژه‌ی نوروزی ابر آروان برای کسب‌وکارها

کدخبر: ۳۹۶۹۰۰
ابر آروان در روزهای پایانی سال ۹۹ تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان‌اش در نظر گرفته است.
دو ماه خدمات رایگان؛ بسته‌ی ویژه‌ی نوروزی ابر آروان برای کسب‌وکارها

 کسب‌وکارها، سازمان‌ها و صنایع می‌توانند با عقد قراردادهای یک‌ساله با ابر آوران، دو ماه به‌شکل رایگان از خدمات و محصولات آروانی استفاده کنند.

شرکت‌های کوچک و بزرگ و استارت‌آپ‌ها می‌توانند سرویس‌های مورد نیازشان را از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری و پشتیبانی فنی ابر آروان انتخاب کنند و علاوه‌بر آن اگر نیاز به محصول رایانش ابری آروان داشتند، می‌توانند ۲ ماه این محصول را هدیه بگیرند.

به کمک بسته‌ی ویژه‌ی نوروزی ابر آروان می‌توانید به ده‌ها ترابایت ترافیک روی وب‌سایت‌تان پاسخ دهید، امنیت آن را در برابر انواع حملات سایبری تامین کنید و به‌شکل پیوسته با پشتیبانی ویژه‌ی ابر آروان برای رفع مشکلات سرویس‌تان در ارتباط باشید.

با استفاده از سرور ابری، سرعت وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها افزایش محسوسی پیدا می‌کند و بسته‌های نوروزی متنوع ابر آروان، متناسب با نیاز و مقیاس کسب‌وکارها تعریف شده است. برای استفاده از این بسته‌های یک‌ساله، نیازی نیست هزینه‌ی یک سال را ابتدا بپردازید و می‌توانید به‌شکل ماهانه پرداخت کنید.

هم‌چنین اشخاص و کسب‌وکارهایی که تاکنون مشتری ابر آروان نبوده‌اند و حساب خود را هرگز شارژ نکرده‌اند، می‌توانند با کد تخفیف Arvan1400 از ۱۰۰ هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوند. آخرین مهلت استفاده از این تخفیف‌ها، پایان اسفند ۹۹ است. 

برای آگاهی از اطلاعات بیش‌تر و استفاده از این تخفیف‌ها، کافی است به صفحه‌ی بسته نوروزی ابر آروان سر بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید