جلب رضایت مشتری با تسهیل دسترسی به خدمات پس از فروش رونیکس

کدخبر: ۳۹۷۴۹۵
جلب رضایت مشتری با تسهیل دسترسی به خدمات پس از فروش رونیکس

خدمات پس از فروش یکی از پنج رکن اصلی شرکت رونیکس بین الملل است و در سرلوحه فعالیت این برند قرار دارد. واحد پذیرش در زیر مجموعه واحد خدمات پس از فروش رونیکس قرار گرفته است تا خدمات متناسب و مورد نیاز مشتری از این طریق و با سرعت و کیفیت‌ بهتری در جهت کسب رضایت مشتریان ارائه کند. به گفته مدیر واحد پذیرش خدمات رونیکس؛ هدف خدمات پس از فروش این شرکت که واحد پذیرش جزوی از آن است، جلب رضایت مشتری سرعت در ارائه خدمات متناسب و ارتقای کیفیت خدمات است. 

اشکان دیلمقانی با تاکید بر اینکه ارتباط با مشتری و در دسترس بودن خدمات در حوزه ابزارآلات برای مصرف‌کنندگان یکی از وظایف اصلی واحد پذیرش خدمات  ابزارآلات رونیکس است، گفت: رونیکس برای تسهیل دسترسی مصرف‌کنندگان و مشتریان به خدمات پس از فروش علاوه بر فراهم نمودن فضای مناسب برای پذیرش ابزارها جهت تعمیرات و یا فروش قطعات به صورت حضوری این امکان را فراهم کرده است که تحویل و دریافت ابزارها از طریق پیک رایگان برای مشتریان انجام شود. در واحد پذیرش خدمات رونیکس در تهران، 12 نفر فعال هستند و امور مربوط به پذیرش حضوری ابزارآلات و تحویل و ارسال آن از طریق سرویس پیک رایگان و همچنین فروش قطعات به صورت حضوری را انجام می‌دهند.

او افزود: خدمات پیک رایگان در تهران برای اولین بار توسط رونیکس در بازار ابزارآلات کشور با هدف کاهش هزینه مراجعه حضوری و کاهش بار ترافیکی شهر، صرفه‌جویی در وقت مشتری و تسهیل دسترسی مشتری به خدمات پس از فروش اجرایی شده است. فعالیت این سرویس قبل از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود اما در دوره کرونا استفاده از آن بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفت و باعث شده تا مراجعات حضوری نسبت به قبل کمتر شود. ما هم پیشنهاد می‌کنیم که مشتریان از خدمات غیرحضوری رونیکس درجهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی خود و همچنین صرفه‌جویی در زمان و کمک به کاهش بار ترافیکی در شهر تهران، بیشتر استفاده کنند.

  اشکان دیلمقانی

به گفته مدیر واحد پذیرش خدمات شرکت رونیکس، روزانه بین 100 تا 120 سرویس پیک موتوری و وانت در داخل مناطق 22گانه تهران سرویس‌دهی انجام می‌دهند.  

دیلمقانی، فروش اینترنتی قطعات ابزارآلات رونیکس در کنار فروش حضوری را یکی دیگر از خدمات جدید این برند اعلام کرد و تصریح‌کرد: فروش اینترنتی قطعات ابزارآلات رونیکس به تازگی شروع شده است و با اقبال مشتریان به ویژه در شرایط کرونا مواجه شده است. در حال حاضر مشتریان بیشتر قطعات ابزارآلات رونیکس را از طریق ثبت سفارش به صورت آنلاین خریداری می‌کنند و مراجعات حضوری برای خرید قطعات نسبت به قبل کاهش یافته است.

او افزود: اطلاع رسانی لازم نیز برای فروش اینترنتی قطعات ابزارآلات رونیکس به تمام مشتریان و مصرف‌کنندگان رونیکس از طریق مرکز پیشتیبانی فروش رونیکس و تبلیغات اینترنتی انجام شده و همچنان ادامه دارد. مشتریان می‌توانند از طریق شماره تلفن 0216497 داخلی 2 و یا از طریق واتس آپ و تلگرام  قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهند که در کمترین زمان ممکن از طریق پست و تیپاکس در تهران قطعات برای آنها ارسال می‌شود. در دیگر شهرها نیز از طریق نمایندگی مجاز رونیکس این امکان فراهم شده است.

مدیر واحد پذیرش خدمات رونیکس با اشاره به اینکه تعمیر دستگاه‌ها در مراکز تعمیرگاهی رونیکس توسط تعمیرکاران متخصص و ماهر انجام می‌شود، بیان کرد: از زمانی که دستگاه توسط مشتری با مراجعه حضوری به نمایندگی‌ مجاز رونیکس و یا از طریق سرویس پیک رایگان،تحویل داده می‌شود مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کمترین زمان ممکن تعمیرات انجام می‌شود. برای تسریع بیشتر در این روند با طرح‌های تشویقی این انگیزه را ایجاد می‌کنیم تا تعمیرکاران رونیکس سریعتر کار تعمیر هر دستگاه را انجام دهند. 

پیک رایگان شرکت رونیکس

دیلمقانی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در هر زمانی که به نمایندگی‌های رونیکس مراجعه می‌کند یا از خدمات غیر حضوری استفاده می‌کند، گفت: برای آگاهی از نیازهای مشتریان و یا شناسایی مشکلات آنها در بخش خدمات پس از فروش، نظرسنجی‌های دوره‌ای از مشتریان توسط واحد مشتریان و نمایندگان رونیکس از نظر رفتار با مشتری، زمان تعمیر، کیفیت تعمیر، چگونگی تحویل دستگاه و ... انجام می‌شود. 

این مدیر شرکت رونیکس ادامه داد: اطلاعاتی که در این زمینه بدست می‌آید باعث می‌شود در صورتیکه مواردی در ارتباط با مشتری وجود داشته باشد سریعا بررسی و نسبت به رفع آن اقدام گردد که با تدابیر در نظر گرفته شده رضایت 95 درصدی مشتریان را به همراه داشته است.شاید کمتر برندی در صنف ابزارآلات کشور باشد که تا این میزان مشتریان به طور مستقیم با شرکت در ارتباط باشند و خدمات مناسب دریافت کنند.

او تاکید کرد: یکی از بخش‌های مهم واحد خدمات رونیکس،  واحد امور مشتریان و نمایندگان رونیکس است که 14 نفر به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند. طی این تماس‌ها با توجه به نوع درخواست‌ها و نیاز مشتریان، اطلاعات لازم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به واحدهای مربوطه در شرکت رونیکس ارجاع داده می‌شوند.

به گفته دیلمقانی، روزانه بالغ بر 500 تا 600 تماس از نقاط مختلف کشور با مرکز امور مشتریان و نمایندگان رونیکس برقرار می‌شود. مرکز تماس رونیکس با شماره 02161904 در خدمت مشتریان است. 

او افزود: در کنار واحد کال سنتر، واحد امور نمایندگان رونیکس قرار دارد که موارد مربوط به عاملیت های مجاز رونیکس در سراسر کشور را مورد رسیدگی قرار می دهد و با مشتریان شهرستان‌ها از این طریق ارتباط دارد. نظارت بر فعالیت نمایندگان و میزان رضایت مشتریان نیز از این طریق انجام می‌شود و اگر تخلفی رخ دهد و یا مشتریان شکایتی از آنها داشته باشند، سریعا از سوی واحد امور نمایندگان بررسی می‌شود تا به موارد رسیدگی شود و مشکلات رفع شوند.  

رونیکس

مدیر واحد پذیرش خدمات رونیکس بر اهمیت آموزش نیروهای فعال در این واحد تاکید کرد و گفت: آموزش های لازم در زمینه رشد و پرورش روحیه کار تیمی و  ارتباط با مشتری و چگونگی برخورد با مشتری و پاسخ به نیاز های مشتری از همان ابتدا شروع به کار در رونیکس به نیروها داده می‌شود و اطلاعات پرسنل به طور متناوب به روز می‌شوند.لذا در همین راستا به جذب و استخدام نیروهای متعهد می‌پردازیم.

اشکان دیلمقانی در پایان خاطر نشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان باشیم. نتیجه این مهم کسب رضایت حداکثری مشتری است. آنچه اکنون باعث شده تا برند رونیکس در صنف ابزارآلات ماندگار شود، ارائه خدمات مناسب و با کیفیت در صنف ابزار آلات است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید