پروموشن های جذاب crm دانا را از دست ندهید!

کدخبر: ۳۹۸۰۸۱
ارتباطات شما با مشتریانتان، در واقع هسته و مرکز رشد سازمان یا کسب و کار شماست؛ بنابراین لازم است مطمئن شوید که این هسته مرکزی به بهترین شکل ممکن مدیریت و هدایت می شود.
پروموشن های جذاب crm دانا را از دست ندهید!

با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا، سطح و میزان ارتباطات کسب و کار با مشتریان تان و همچنین میزان بازدهی تجارت را افزایش داده و با سرعت بالاتری در صنعت، کسب و کار و تجارت خود رشد کنید.

مشتری مناسب را پیدا کنید 

در صورت عدم استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، 79 % از سرنخ های بازاریابی هرگز به مشتری تبدیل نخواهند شد.

تصور کنید که برای جذب سرنخ کلی زمان و انرژی صرف کرده اید. آیا تیم فروش این سرنخ ها را دریافت می کند؟ آیا کارشناسان فروش شما فرصت های ویژه برای فروش را شناسایی کرده اند؟ با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دانا، تیم های بازاریابی و فروش می توانند به صورت همزمان به تمامی اطلاعات مربوط به سرنخ ها و فرصت های فروش دسترسی داشته باشند و با استفاده از این اطلاعات، برای تبدیل فرصت های فروش به مشتری، شیوه ها و نقاط تماس جذاب و تاثیرگذار طراحی کرده و هر چه سریع تر به تصمیم گیرنده اصلی دسترسی پیدا کنند.

کیفیت ارتباط را افزایش دهید

46% از مدیران فروش اعتقاد دارند که یکی از کلید های دستیابی به یک موفقیت پایدار، برقراری ارتباطات عمیق تر با مشتریان است.

یکی از بهترین راه های ایجاد یک ارتباط محکم بر پایه اعتماد و موفقیت دوجانبه با مشتری این است که با کسب و کار مشتری بیشتر آشنا شوید. در این مسیر استفاده از این نرم افزار سی آر ام برای سازمان ها و کسب و کار ها مزایای زیر را در بر خواهد داشت:

بررسی چالش های مشتریان

در مورد اهداف و چالش های پیش روی مشتری از او سوال کنید و این اطلاعات را در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا ثبت کنید. به این ترتیب با استفاده از این اطلاعات می توانید در ارتباطات آتی و جلسات پیگیری، با مشتری ارتباط عمیق تری برقرار کنید.

ارتباط شخصی سازی شده 

پس از درک اهداف و چالش های کسب و کار مشتری، می توانید محصول یا محتوای مناسب که می تواند به حل این چالش ها و رسیدن به اهداف کسب و کار به مشتری کمک کند را به او پیشنهاد دهید.

همچنین با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا در صورتی که مشتری پیشتر محصول یا خدماتی خریداری کرده باشد، شما از جزئیات این موضوع و میزان رضایت آنها از این خرید (ها) مطلع می شوید و می توانید بر اساس این اطلاعات محصولات و محتوای مرتبط و مناسب را در اختیار مشتری قرار دهید.

رسیدگی به مشتریان 

مشتریان شما به اینکه شما از جزئیات کسب و کار و اهداف و چالش های آنها آگاه باشید و بتوانید با آنها بر اساس این اطلاعات، ارتباطات هدفمند برقرار کنید علاقه دارند. اما انجام این کار و به خاطر آوردن جزئیات اطلاعات مربوط به هر مشتری و دانستن زمان مناسب برای برقراری ارتباط با آنها یا پیگیری فروش، با رشد کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان و سرنخ ها تقریبا غیر ممکن می شود.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا تمامی این جزئیات را به خاطر سپرده و در زمان لازم به شما نمایش می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید از امکانات مختلفی از جمله ارسال اعلان در زمان مناسب و تعریف گردش کار و خودکار سازی ارسال ایمیل بهره مند شوید.

هزینه فروش را کاهش دهید 

احتمال فروش به یک مشتری بالقوه 5% تا 20% است. احتمال فروش به یک مشتری بالفعل 60% است.

کسب و کارها برای رشد به مشتریان جدید نیاز دارند. اما فرایند جذب این مشتری ها نه ارزان است و نه آسان. خبر خوب اینکه شما می توانید با استفاده از تکنیک هایی مانند بیش فروشی به مشتریان فعلی سود بیشتری کسب کنید.

نرم افزار CRM دانا به روش های زیر هزینه فرایند فروش را کاهش داده و بهره وری را افزایش می دهد:

افزایش بهره وری فرایند فروش: بر پایه اطلاعات موجود در نرم افزار ارتباط با مشتری دانا، برقراری ارتباط و پیگیری سرنخ ها و فرصت فروش هایی که احتمال خرید بالاتری دارند را در اولویت قرار دهید.

افزایش موثر بودن فرایند فروش: با استفاده از اطلاعات قابل مشاهده در نرم افزار، میزان درگیری مشتریان را اندازه گیری کرده و در لحظه مناسب برای ارائه هر گونه پیشنهادی اقدام کنید.

کاهش مدت زمان فرایند فروش: با در اختیار داشتن یک دید 360 درجه در مورد مشتری و کسب و کار او و ایجاد هماهنگی کامل بین تیم های بازاریابی و فروش می توانید به بهترین شکل ممکن مراحل لازم برای به پایان رساندن فرایند فروش را طراحی و اجرا کنید.

استفاده بهینه از پتانسیل موجود: به جای صرف هزینه و زمان مضاعف برای برقراری تماس های سرد و تبدیل سرنخ های جدید به مشتری، از موقعیت ها و پتانسیل موجود در مشتریان فعلی استفاده کنید.

اگر میخواهید با نرم افزار CRM فروش خود را متحول کنید روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.danapardaz.net/danacrm/ 

سال 1399 با تمام خاطرات خوب و بد رو به پایان است. امسال هم مانند سال های گذشته، در تعطیلات نوروز یار و همراه شما دوستان خواهیم بود. به همین منظور و در راستای تحقق این هدف نوروز امسال برای شما پروموشن های جذاب نوروزی تهیه و تدارک دیده ایم. جهت اطلاع از شرایط دریافت این پکیج ها با شماره 49258000 داخلی یک (واحد فروش) تماس حاصل فرمائید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید