درآمد دلاری از محتواسازی!

کدخبر: ۳۹۹۵۷۱
این روزها کسب و کارها شکل جدیدی به خود گرفته اند و تغییراتی بسیاری داشته اند.
درآمد دلاری از محتواسازی!

 در گذشته کسب و کارهایی مانند مغازه داشتن، شرکت داشتن، دفتر وکالت داشتن و ... طرفدارهای بسیاری داشت و درآمد آن هم بالا بود، اما در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که کسب و کارهای اینترنتی و به نوعی دیجیتال مارکتینگ درآمد بهتری دارند و البته ساده تر هم هستند.

برای آن که بتوانید از اینترنت درآمد زایی کنید، به تولید محتوا نیاز دارید و البته شاید برای شما جالب باشد که به سادگی می توانید درآمد دلاری داشته باشید، اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با درآمد دلاری از محتواسازی هستید، ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تولید محتوا چیست و چگونه تولید محتوا کنیم؟

روش هایی درآمد زایی دلاری در ایران

به طور کلی باید به این موضوع توجه داشته باشید که در ایران سه روش برای درآمد دلاری از محتواسازی وجود دارد که هر یک از آن ها ویژگی های خاصی را دارند و باید به نکات مهمی در رابطه با آن توجه داشته باشید.

• درآمد زایی از طریق گوگل ادسنس

• درآمد زایی از طریق محتوا سازی در یوتیوب

• درآمد زایی از طریق محتوا سازی در یودمی

این سه روش هستند که لازم می دانیم در ادامه در رابطه با هر کدام نکات مهمی را بیان کنیم و پیشنهاد می دهیم که همچنان با ما همراه باشید.

درآمد زایی از طریق گوگل ادسنس

گوگل ادسنس سیستمی است که تحت نظارت شرکت گوگل مدیریت می شود و به همین دلیل سایت ها به سادگی می توانند از آن استفاده کنند و البته از مزیت های بی شمار آن بهره مند شوند. برای استفاده از این سرویس باید در تولید محتوا دقت بسیاری داشته باشید.

در رابطه با سرویس گوگل ادسنس باید بگوییم که شما به یک سایت انگلیسی نیاز دارید، زیرا این سرویس از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند، بعد از داشتن یک سایت اگر نرخ ورودی های سایت شما به میزان مناسبی برسد، از طرف گوگل یک دعوت نامه برای ورود به این سرویس دریافت خواهید کرد.

گوگل

بعد از آن شما باید یک بنر تبلیغاتی را در سایت خود قرار دهید، این بنر در حقیقت تبلیغی برای گوگل است و برای این کار به شما مبلغی را پرداخت خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که این مبلغ به دو صورت به شما پرداخت خواهد شد.

• CPM  پرداخت به ازای هر بازدید کننده از بنر تبلیغاتی

در این روش هر کاربردی که به سایت شما وارد می شود، بنر تبلیغاتی را مشاهده کرده و این نرخ برای مدیر سایت افزایش پیدا می کند.

• CTR پرداخت به ازای میانگین تعداد کلیک

در این روش به میزان کلیکی که بر روی بنر تبلیغاتی می شود، هزینه ای را مدیر سایت دریافت خواهد کرد.

محتوای مناسب گوگل ادسنس باید چگونه باشد؟

در مطالب بالا گفتیم که برای استفاده از سرویس گوگل ادسنس باید از طرف گوگل یک دعوتنامه دریافت کنید، به همین دلیل در ابتدا شما باید محتوای مناسبی را در سایت خود قرار دهید، تا در ادامه با بهبود وضعیت سایت خود این دعوتنامه را دریافت کنید، به همین دلیل باید به این نکته در تولید محتوای انگلیسی خود دقت داشته باشید.

به این نکته توجه کنید که موتور جستجوگر گوگل با استفاده از هوش مصنوعی کنترل می شود و به همین دلیل بسیار هوشمندانه عمل می کند، اگر می خواهید محتوای سایت شما رتبه بالایی کسب کند و بتوانید درآمدی دلاری از آن داشته باشید، باید محتوایی با کیفیت، با معنی و منحصر به فرد داشته باشید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که به هیچ عنوان از ربات ها برای تولید محتوا استفاده نکنید، زیرا محتوای تولید شده توسط ربات ها به سادگی تشخیص داده می شوند و سایت شما اسپم شناخته خواهد شد، در این حالت نه تنها سودی عاید شما نمی شود، بلکه ضررهای بسیاری را هم برای شما خواهد داشت.

سه گام اصلی در گوگل ادسنس

بعد از هر آن چه که در مطالب بالا گفتیم حال باید بگوییم که برای دریافت این دعوتنامه و درآمد دلاری سه گام را باید پیش ببرید؛

• در ابتدا یک سایت به زبانی غیر فارسی داشته باشید (ترجیحا سایت شما به زبان انگلیسی باشد)

• در سایت خود محتوای مناسبی را قرار دهید و طبق اصول سئو سایت را بهینه کنید.

• سپس در سرویس گوگل ادسنس ثبت نام کرده و منتظر دعوتنامه برای این کار بمانید.

لازم به ذکر است که درآمد گوگل ادسنس به دو روش مستقیم و از طریق چک پرداخت می شود.

درآمد زایی در یوتیوب

محتوا سازی برای یوتیوب هم به شما این امکان را می دهد که به سادگی درآمد دلاری داشته باشید. یوتیوب یک سرویس کاملا رایگان است که باز هم توسط شرکت گوگل ارائه می شود. در یوتیوب می توانید ویدئو های مختلف را بارگذاری کنید و از طریق آن درآمد داشته باشید، اما چگونه؟

تا به حال در یوتیوب فیلمی را دیده اید؟ در ابتدا، اواسط و همچنین انتهای هر فیلم کلیپی تبلیغاتی وجود دارد که گوگل با این کلیپ ها برای خود درآمد زایی می کند، حال با توجه به تعداد بازدید کلیپ شما از این هزینه تبلیغ سهم خواهید داشت. 

یوتیوب

نکات مهم برای تولید محتوا در یوتیوب

البته برای داشتن یک محتوای خوب در یوتیوب باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در ادامه تعدادی از مهم ترین این نکات را بیان می کنیم.

• ویدئو شما باید کیفیت بالایی داشته باشد.

• در رابطه با موضوع خاص و مهمی ویدئو تهیه کنید تا کاربران بیشتری آن را ببینند.

• در یوتیوپ قانون کپی رایت را رعایت کنید.

• و ...

درآمد دلاری از طریق یوتیوب در سه گام ساده

• در ابتدا باید یک کانال در یوتیوب داشته باشید (لازم به ذکر است که یوتیوب در ایران فیلتر بوده و به همین دلیل باید در هنگام ثبت نام به این موضوع توجه داشته باشید تا در ادامه با مشکلی رو به رو نشوید)

• در 12 ماه باید 1000 مشترک و همچنین 4000 بازدید از ویدئوهای خود داشته باشید.

• در ادامه باید به یوتیوب استودیو مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه دهید، بعد از بررسی های انجام شده در صورت مثبت بودن نتیجه بررسی، کسب درآمد شما شروع خواهد شد.

پیشنهاد می دهیم که تمرکز خود را بر روی تولید محتوای با کیفیت و همچنین بالا بردن مشترک های کانال (Subscribe) خود بگذارید.

درآمد زایی در یودمی

یودمی یک پلتفرم آموزش آنلاین است و البته بهترین پلتفرم برای این کار در جهان به حساب می آید. شما می تواند در هر موضوعی آموزش های مناسبی را در یودمی پیدا کنید و از آن استفاده کنید، البته برعکس آن هم صادق است، یعنی می توانید آموزش هایی را در یودمی قرار دهید و کسب درآمد کنید، اما چگونه؟ در ادامه توضیح می دهیم.

شما در هر زمینه ای که مهارت و تخصص دارید، به سادگی می توانید ویدئو آموزشی تولید کنید و در سایت یودمی آن را به فروش برسانید، اما به همین سادگی هم نیست، ویدئو تولید شده توسط شما باید کیفیت بالایی داشته باشد و آموزش ها را به صورت ساده و روان توضیح داده باشید.

یودمی

نکات مهم برای تولید محتوا در یودمی

برای کسب درآمد بیشتر از یودمی باید در تهیه محتوای خود به این نکات توجه داشته باشید؛

• برنامه ریزی دیقیق برای دوره های آموزشی خود داشته باشید و مطابق با آن پیش بروید.

• ویدئو های با کیفیتی را ضبط کنید.

• یک community مناسب ایجاد کنید.

لازم به ذکر است که آموزش آنلاین زمان بر است، پس تصور نکنید که در همان ابتدا درآمد بالایی از این کار خواهید داشت، اما به شما اطمینان می دهیم که در آینده و با استمرار فعالیت های خود به درآمد بالا هم دست پیدا می کنید.

درآمد دلاری از طریق یودمی در سه گام ساده

• در ابتدا باید در یودمی به عنوان یک معلم ثبت نام خود را انجام دهید (در این رابطه فرم های خاصی را بیاد تکمیل کنید که به شما پیشنهاد می دهیم آن را به طور دقیق و صحیح تکمیل کنید)

• دوره های خود را مشخص کنید.

• بعد از تائید مدیریت یودمی به سادگی کسب درآمد شما شروع می شود.

بعد از هر آن چه که در رابطه با درآمد دلاری از محتوا سازی بیان کردیم، احتمالا این سوال هم ذهن شما را درگیر کرده است که چطور و از چه طریقی می توانیم این کار را شروع کنیم؟ خوب در ادامه شما را با یکی از بهترین پلتفرم های محتوا سازی در ایران آشنا می کنیم.

الو کانتنت یک تیم متخصص و باتجربه است که کمک بسیاری در محتوا سازی به شما می کند. مهم نیست که تا چه اندازه با محتوا سازی آشنایی دارید، به دنبال مشاوره هستید، یا قصد دارید تهیه محتوای خود را به یک کارشناس بسپارید، خدمات سفارش تولید محتوا الو کانتنت می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

به این موضوع توجه داشته باشید که با پرداخت هزینه نسبتا کمی می توانید به سادگی درآمد دلاری به صورت مستمر داشته باشید و این موضوع بسیار عالی است، پس همین الآن فرصت را از دست نداده و به سایت الو کانتنت مراجعه کنید.

Alocontent

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید