زعفران عطرین، مرجع قیمت گیری زعفران در عید نوروز 1400

کدخبر: ۳۹۹۷۹۹
از آنجایی که زعفران یک کالای صادراتی است و قیمت آن با نوسانات نرخ ارز دچار تغییر می‌شود، معمولا مردم به دنبال یک مرجع معتبر برای آگاهی از قیمت آن هستند.
زعفران عطرین، مرجع قیمت گیری زعفران در عید نوروز 1400

 اما متاسفانه گاهی اوقات عرضه‌کنندگان مختلف زعفران قیمت‌های دلخواه خود را برای این ماده‌ غذایی تعیین می‌کنند که برای بسیاری از اقشار قابل قبول نیست. در این میان مراجعه به یک مرجع معتبر، می‌تواند گزینه مناسبی جهت خرید زعفران باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا ضمن واکاوی قیمت زعفران در سال جدید، به بررسی زعفران عطرین به عنوان یک فروشگاه آنلاین زعفران ارگانیک بپردازیم.

قیمت زعفران در نوروز 1400

همه ساله در آستانه نوروز مردم در تکاپوی خرید هستند و تقاضا برای کالاهای مختلف افزایش می‌یابد. زعفران نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت زعفران معمولا متأثر از عوامل مختلفی است و مردم به دنبال یک مرجع معتبر برای قیمت‌گیری و خرید زعفران هستند. اگر تقاضای زعفران از طرف شرکت‌های عرضه‌کننده افزایش یابد، قیمت زعفران بالا می‌رود. ضمن اینکه فروردین ماه معمولا زمان صادرات زعفران است و این عامل خود سبب افزایش قیمت لحظه ای زعفران می‌گردد.

علاوه بر موارد فوق، نوسانات نرخ ارز، مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی، شرایط سیاسی و اقتصادی، نوع و کیفیت زعفران و برند عرضه‌کننده نیز در تعیین قیمت زعفران نقش دارند. با این تفاسیر اگر به دنبال مرجعی برای قیمت‌گیری و خرید زعفران هستید، بهتر است به زعفران عطرین فکر کنید.

عطر زعفران

زعفران عطرین، مرجع قیمت‌گیری و خرید زعفران

زعفران عطرین به عنوان یک فروشگاه خرید زعفران آنلاین از سال 1398 در جهت تولید محصولات زعفرانی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا فعالیت می‌کند. با خرید زعفران از فروشگاه ‌های معتبر دیگر دغدغه اصالت زعفران را نخواهید داشت. چرا که محصولات این برند دارای نشان سیب سبز بوده و زیر نظر کارشناسان بهداشت و تغذیه تولید می‌شوند.

سهولت خرید را نیز به این اصالت اضافه کنید. چرا که خرید زعفران به راحتی و با چند کلیک از طریق وبسایت این برند امکان‌پذیر است. بلاگ این وبسایت موسوم به «مجله عطرین» نیز مرجع مناسبی است تا از این طریق به تمامی دانستنی‌ها حول محور زعفران، رسپی‌ زعفرانی و دسرهای زعفرانی دسترسی داشته باشید.

قیمت زعفران عطرین در آستانه نوروز 1400

زعفران عطرین محصولات خود را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند تا تهیه آن برای تمامی اقشار جامعه ممکن باشد. در حال حاضر و در آستانه نوروز 1400، هر مثقال زعفران سوپر نگین 200 هزار تومان، زعفران نگین 135 هزار تومان و زعفران سرگل 75 هزار تومان توسط این برند به فروش می‌رسد. به احتمال زیاد این قیمت‌ها در سال جدید مقداری افزایش را به خود خواهند دید.

خواص زعفران

خواص زعفران عطرین؛ زعفران ارگانیک و ایرانی

زعفران اصل خواص متعددی دارد و شما می‌توانید با خرید زعفران از تمامی این خواص بهره‌مند شوید. خواص زعفران عطرین به سبب ارگانیک بودن و نظارت فراوان در تولید پرشمار است و تاثیر بسزایی در سلامتی شما دارد. مهم‌ترین خواص درمانی زعفران عبارت‌اند از :

  • پیشگیری از سرطان

  • تقویت سیستم ایمنی

  • بهبود عملکرد قلب

  • کاهش اضطراب و افسردگی

  • بهبود عملکرد گوارشی

  • کنترل قند خون

  • سلامت پوست

البته باید توجه کنید که مصرف بیش از اندازه این ماده غذایی ممکن است خطرساز باشد و شما را از بهره‌مندی از خواص زعفران محروم سازد.

سخن پایانی

با وجود قیمت‌ لحظه ای زعفران در بازار عید نوروز 1400، مراجعه برای خرید زعفران عطرین می‌تواند برای شما اطمینان ‌بخش باشد. چرا که ضمن مناسب بودن قیمت‌ زعفران برند زعفران عطرین، کیفیت آن‌ها نیز تضمین‌شده است. البته نباید فراموش کرد که با ورود به سال جدید به احتمال زیاد قیمت‌های فروشگاه آنلاین خرید زعفران عطرین نیز مانند سایر محصولات کمی افزایش خواهد یافت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید