گروه صنعتی میهن در سال ۱۴۰۰ وارد ۵۰ سالگی خود می شود

کدخبر: ۴۰۰۳۹۹
پیام ابوالفضل پایداری به مناسبت آغاز پنجاهمین سال فعالیت گروه میهن
گروه صنعتی میهن در سال ۱۴۰۰ وارد ۵۰ سالگی خود می شود

مدیرعامل گروه صنعتی میهن، سال ۱۴۰۰ و آغاز پنجاهمین سال فعالیت این گروه صنعتی را مهم ترین فـرصت برای قـدردانی از زحمات حـاج ایـوب پایداری، کارآفرین نمونه کشوری دانست.

به گزارش خبرنگار ما، ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را آغاز پنجاهمین سال فعالیت این گروه صنعتی دانست و به همین منظور در یادداشتی نوشت:

" از ابتدای دهه ۵۰ تا سال ۱۴۰۰، نیم قرن می گذرد. یعنی از آن روزی که پایه گذار گرامی گروه صنعتی میهن، با چـرخ سیار فـروش بستنی کار خود را آغاز کرد، پنج دهه گذشته است که پر از تلاش، تجربه و تحمل سختی ها و در عین حال، چشیدن موفقیت ها و شادکامی ها بوده است.

طی این پنج دهه تا آغاز قرن جدید هجری خورشیدی، این خـانواده بزرگ صنعتی با پشتکار یک نوجوان با اراده ۱۵ ساله، چه مسیر شگفتی را پشت سر نهاده است. مسیری که از تولید و عرضه محصـولات محبـوب و با کیفیت در میهن عزیـزمان تا موفقیت در عرصـه ی جهانی را متبلـور ساخته و خانواده ای با بیش از ۲۵ هزار عضو را با تحقـق آرمان کارآفرینی، گرد هم آورده است.

پنجاهمین سال آغاز به کار خانـواده بزرگ میهـن، مهم ترین فـرصت برای قـدردانی از زحمات پدر عزیز و بزرگوارم جناب حـاج ایـوب پایداری، کارآفرین نمونه کشوری است. این قـدرشناسی، جز با تلاش بیش از پیش در همه ی واحد ها و بخش های مجموعه، عملی نخواهد شد.

پایداری

به مناسبت نیم قرن کوشایی گـروه صنعتی میهن، شایستـه است که همـه ی ما در سال جـدید دوشادوش هم برای رشد و تعـالی تولید و صنعت ملـی و برای تحقـق رویاهـای بزرگ "میهـن" با همدلـی، چابکی، صداقت و شفـافیت گام های بلندی برداریم و سال 1400 را به عنوان سالـی پر از پویایی با نتایج بزرگ و درخشـان، در کارنامه ی این مجموعه ی پرافتخار ثبت کنیم.

سـال نـو بر همـه ی هم میهنـان عزیـز مبارک و فرخنـده باد. 

با بهتـرین آرزوهـا

ابـوالفضـل پـایـداری 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید