نگاهی به سوابق درخشان کاری و حرفه ای محمد مهدی پدرام موسس فروشگاه شال مد

کدخبر: ۴۰۲۳۶۲
در این مقاله نگاه کوتاهی به سوابق درخشان آقای محمد مهدی پدرام موسس فروشگاه اینترنتی شال مد خواهیم داشت.
نگاهی به سوابق درخشان کاری و حرفه ای محمد مهدی پدرام موسس فروشگاه شال مد

 همانطور که شاید کم و بیش اطلاع داشته باشد، یکی از مهم ترین فاکتورهای اثرگذار بر اعتبار هر فروشگاهی میزان تجربیات و اعتبار موسس ویا صاحب آن فروشگاه می باشد. احتمالا گفتن این جمله که باید برای هر نیازی در زندگی به کسی مراجعه شود که تخصص برآورده کردن آن نیاز را داشته باشد، جمله بسیار بدیهی و مشخصی است که شاید فکر کنید مگر می شود کسی با این حقیقت آشنایی نداشته باشد. اما واقعیت این است که در زندگی روزمره و در برای رفع احتیاجات خود این اصل را مد نظر قرار نمی دهیم.

همین مورد باعث می شود تا در بسیاری از موارد کالا و جنس خریداری شده بی کیفیت و یا غیر قابل استفاده باشد. با توجه به مطالب گفته شده در این مطلب قصد داریم تا در مورد سوابق و اعتبار فردی که موسس فروشگاه اینترنتی شال مد می باشد صحبت کنیم، تا اگر روزی قصد خرید در این فروشگاه را داشتید، با خیالی آسوده از کیفیت اجناس، خرید خود را انجام دهید. 

آقای محمد مهدی پدرام : مدیر عامل و موسس "طراحان مد و لباس پارس" به شماره ثبت 42056 

آقای پدرام متولد تهران بوده و حدود 15 سال است که در زمینه مد و لباس فعالیت دارد. در ابتدای فعالیت کاری حدود 2 سال در صنف عمده فروشی کیف زنان و مدت 4 سال در صنف عمده فروشی پوشاک فعالیت داشته است. آکادمی بین المللی هنر پارس یکی از موسسات معتبر آموزشی طراحی مد و لباس می باشد که توسط آقای محمد مهدی پدرام در سال 94 تاسیس شده است.

این مجموعه از زمان تاسیس به الان سعی داشته تا با بهره گیری از اساتید مجرب و حرفه ای آخرین مد و طرح ههای لباس را آموزش دهد. این موسسه دارای دوره های تخصصی لباس و پارچه بوده و دوره های تخصصی طراحی و مد را هم برگزار می کند.  حضور هنرجویان موسسه طراحان مد و لباس در نمایشگاه های داخلی و خارجی و کسب مقام، یکی از افتخارات این موسسه می باشد. این آکادمی ادعا دارد شما با هر اندازه  اطلاع از مد و لباس می توانید به طراح حرفه ای تبدیل شوید، تنها محدودیت شما نداشتن آموزش های درست و اصولی در این زمینه است. 

مهدی پدرام

آقای محمد مهدی پدرام: صاحب امتیاز و سهام دار "موسسه طراحان مد و لباس پارس البرز"  

 یکی از شعبه های بسیار فعال موسسه هنری پارس در کرج واقع شده است که با نام شعبه البرز شناخته می شود. در این موسسه نیز اساتید و مربیان حرفه ای در حال آموزش انواع  نکات طراحی مد و لباس می باشند. این موسسه افتخار دارد که

  •   اولین موسسه فوق تخصصی تصویرسازی پیشرفته در ایران می باشد

  •   اولین موسسه فوق تخصصی طراحی مد و لباس در ایران است. 

  •   اولین موسسه فوق تخصصی دوخت و الگوسازی در ایران است. 

  •   اولین موسسه آموزشی می باشد که ارتباط مستقیمی با تولید و صنعت دارد. 

و بسیاری اولین های دیگر که در حوصله این مقاله نمی گنجد. 

آقای محمد مهدی پدرام:  خالق و سرمایه گذار کارخانه تولیدی پوشاک تن جامه

کارخانه تولید پوشاک تن جامه واقع در خیابان کاشانی بیش از 10 سال است که در زمینه تولید انواع لباس و پارچه فعالیت دارد. کیفیت پارچه ها و لباس های تولید این کارخانه بسیار مقبول مشتریان بوده و از نظر درجه کیفیت با بسیاری از برند های خارجی برابری می کند. آقای پدرام طراح اولیه و سرمایه گذار این شرکت تولید موفق می باشد.

این کارخانه توانسته در طول مدت فعالیت خود رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کند به طوری که کمتر فروشنده ای لباس و یا پارچه وجود  دارد که با این کارخانه همکاری مستمر نداشته باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بسیار بالای این تولی سبب شده تا بخش عمده یا از پارچه و لباس بازار را به خود اختصاص دهد. 

آقای محمد مهدی پدرام : فعال در زمینه آموزش و تولید بسترهای آموزشی 

  •  خالق و سرمایه گذار فروشگاه اینترنتی کتاب "پارس دوک"

یکی از فروشگاه های فعال در زمینه آموزشی انواع متدهای طراحی و صحنه سازی می باشد

یکی از آموزشگاه های معتبر در زمینه آموزش نحوهی برند سازی و موفقیت در زمینه کسب و کارهای فروش کالا می باشد

  • ناشر و مولف 3 کتاب در زمینه مد که شامل: 

1. کتاب 4000 طرح خطی 

2. دفتر طراحی لباس پارس

 3. کتاب فیگوراتیو زنانه 

همچنین ایشان در زمینه های زیر هم در حال فعالیت مستمر می باشند

  •   مربی و مشاور در زمینه بازاریابی و تبلیغات حرفه ای و سیستم سازی کسب و کار در زمینه پوشاک

  •   مدیر مرکز بیزینس کوچینگ ایران

  •   داری سابقه درخشان در تامین اجناس شرکت فخر ایران، فروشگاه های اتکا (650 شعبه)

  •   یکی از سرمایه گذاران موفق و مدیر بزرگترین مزرعه شترمرغ حسنان در دامغان-شاهرود

  •   سرمایه گذاری و مدیریت باغ پسته 6 هکتاری دامغان- بروم

آقای محمد مهدی پدرام: خالق و سرمایه گذار فروشگاه اینترنتی شال و روسری شال مد

فروشگاه اینترنتی شال مد یکی از معتبرترین فروشگاه های فروش شال و روسری در ایران می باشد که با دارا بودن سابقه درخشان در ارائه انواع شال و روسری در این زمینه در حال فعالیت می باشد. آقای پدرام خالق و سرمایه گذار این فروشگاه اینترنتی می باشد که با حمایت های ایشان این فروشگاه از سال 94 در حال فعالیت است که در طول مدت فعالیت خود توانسته با ارائه اجناس با کیفیت نظر مشتریان زیادی را به طرف خود جلب کند. هزینه مناسب اجناس در کنار کیفیت بالای آن ها نظر هر خریداری را به طرف خود جلب می کند. 

کلام آخر 

آقای محمد مهدی پدرام یکی از افراد شاخص و اثر گذار در زمینه پوشاک و طراحی مد و لباس می باشد. ایشان در طول مدت فعالیت خود توانسته اند در زمینه ی آموزشی  و تولیدی پوشاک قدم های بزرگ و تاثیر گذاری را بر دارند. فعالیت به عنوان هیئت مدیره موسسه آموزشی پارس تنها یکی از چندین فعالیت حرفه ای ایشان در زمینه پوشاک و لباس می باشد که به نوبه خود یکی بزرگترین و اثرگذارترین موسسات در این زمینه می باشد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید