با توجه به راه اندازی دویستمین شعبه دیلی مارکت؛

ابوالفضل پایداری: دیلی مارکت، گام بزرگی در مسیر اشتغال زایی ست

کدخبر: ۴۰۴۵۶۵
مدیرعامل گروه صنعتی میهن گفت: راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت با بومی سازی بر پایه نیاز مردم کشور و بدون استفاده از مشاوران خارجی انجام گرفته است.
ابوالفضل پایداری: دیلی مارکت، گام بزرگی در مسیر اشتغال زایی ست

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی میهن، با تلاش و همت همه جانبه، دویستمین شعبه فروشگاه ‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت با حضور حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن، مهندس ابوالفضل پایداری رئیس هیات مدیره دیلی مارکت، دکتر اسحاق قورچی بیگی مدیرعامل و جمعی از مدیران و همراهان این مجموعه در آخرین آدینه سال 1399 به بهره برداری رسید.

به همین بهانه گفتگویی کوتاه در ارتباط با برنامه ها و ویژگی های کلان دیلی مارکت با مهندس ابوالفضل پایداری داشته ایم که در ادامه می خوانید:

مدیرعامل گروه صنعتی میهن، با توجه به راه اندازی دویستمین شعبه فروشگاه دیلی مارکت، افتتاح و راه اندازی 200 فروشگاه در 219 روز کاری و در 18 استان کشور در سال اول تاسیس را یک رکورد قابل توجه در عرصه ایجاد فروشگاه های زنجیره ای در کشور دانست.

به گفته وی، فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت بر پایه نیاز و انتظارات مردم عزیز کشورمان ایجاد و راه اندازی می شود تا با عرضه محصولات و کالاهای باکیفیت مورد نظر هموطنانمان از طریق فروشگاه هایی روزآمد ، بتوانیم خواسته مشتریان را برآورده سازیم.

مهندس پایداری با تاکید بر اینکه تلاش شده است در مسیر فعالیت فروشگاه های دیلی مارکت شاهد توسعه فضای احترام متقابل بین تولیدکننده، عرضه کننده و مصرف کنندگان باشیم، متذکر شد: ایجاد اشتغال برای افزون بر دو هزار نفر در فروشگاه های دیلی مارکت طی کمتر از یکسال فعالیت، بیش از پیش اهمیت ایجاد و راه اندازی چنین پروژه های اشتغال زایی در کشور را نشان می دهد و گامی مهم به منظور دستیابی به برنامه کارآفرینی برای ۱۰۰ هزار هم میهن در گروه صنعتی میهن است.

مدیرعامل گروه صنعتی میهن، با تاکید بر ویژگی های متمایز دیلی مارکت در صنعت خرده فروشی کشور متذکر شد: عرضه محصولات با کیفیت، به صرفه و همیشه در دسترس، شرایط مناسب فروشگاهی، پای بندی به اصل اساسی احترام به مصرف کنندگان و مشتریان و تاکید و الزام بر رسالت "هم کیفیت هم تخفیف" که شعار بنیادین دیلی مارکت است، موجب استقبال مردم و در نتیجه شتاب رشد مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «دیلی مارکت» شده است.

براساس این گزارش، تاکنون فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت در 9 منطقه عملیاتی شامل استان های تهران، خراسان، مازندران، گیلان، آذربایجان، اصفهان، خوزستان، فارس و همدان راه اندازی شده است و مناطق عملیاتی کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز در سه ماهه اول سال 1400 راه اندازی خواهند شد.

یادآور می شود: دویستمین شعبه فروشگاه دیلی مارکت روز 29 اسفندماه سال 1399 در محله تهرانپارس - خیابان فرجام راه اندازی شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید