با درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، موفقیت پرداخت‌های کسب‌وکارتان را افزایش دهید

کدخبر: ۴۰۵۵۴۲
شما هم می‌توانید، روش پرداخت آنلاین کسب‌وکار یا فروشگاه اینترنتی‌تان را به کمک درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، ارتقا دهید.
با درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، موفقیت پرداخت‌های کسب‌وکارتان را افزایش دهید

پرداخت اینترنتی چیست؟

با آنلاین شدن روش‌های فروش کالا و خدمات، پرداخت اینترنتی پول به یکی از پرتکرارترین فعالیت‌های روزانه کاربران اینترنت تبدیل شده است. در یک پرداخت اینترنتی شما بدون مراجعه به بانک یا فروشگاه مورد نظرتان با استفاده از شماره کارت بانکی، مشخصات کارت و رمز دوم پول را از منبعی مشخص به مقصد مورد نظرتان انتقال می‌دهید و به این ترتیب پس از پرداخت اینترنتی، به کالا یا خدمات مورد نظرتان دست می‌یابید.

درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

هر پرداخت اینترنتی از طریق یک درگاه پرداخت انجام می‌شود. درگاه پرداخت بستری‌ست که حساب بانکی شما را به حساب بانکی مقصد مرتبط می‌کند و شما بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک یا استفاده از اپلیکیشن بانکی خودتان، می‌توانید نقل و انتقال مورد نظرتان را انجام دهید. صاحبان فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین هم به کمک این بستر می‌توانند هزینه محصولات و خدمات خود را از پایانه‌های بانکی دریافت کنند.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌‌پی چیست؟

دیجی‌پی یکی از اولین سوپراپلیکیشن‌های ایرانی‌ست که خدمات مختلفی در حوزه پرداخت آنلاین به کاربران ارائه می‌کند. کاربران تنها با نصب یک اپلیکیشن می‌توانند فعالیت‌هایی همچون خرید شارژ موبایل، بسته اینترنت، پرداخت قبض موبایل و سایر قبوض، طرح ترافیک، عوارض جاده‌ای، کمک به خیریه‌های مختلف و.... را انجام دهند.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی یکی از سرویس‌هایی است که می‌تواند عملکرد درگاه‌های پرداخت مختلف را بر اساس معیارهای نرم‌افزاری مورد سنجش قرار دهد، به آن‌ها امتیاز دهد و از میان آن‌ها بهترین درگـاه را انتخاب کند. به ایـن ترتیب متناسب با امـتیاز کسب شده، حجم تـراکنش‌‌ها بین درگاه‌های مختلف تـقسیم می‌شود و به این ترتیب احـتمال پـرداخت موفق افزایش می‌یابد.

تمام ترمینال‌ها و حساب‌های این درگاه پرداخت، به نام فروشگاه دارنده پرداخت است و دیجی‌پی واسطه مالی محسوب نمی‌شود.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی چه‌گونه کار می‌کند؟

این درگاه در هر لحظه هم‌زمان فعالیت شش درگاه پرداخت اینترنتی را پایش و امتیازدهی می‌کند و با کنترل حجم تراکنش‌های هر یک از آن‌ها، کاربران را به تناسب امتیاز به سمت درگاه هدایت می‌کند.

معیارهایی همچون زمان تایید پرداخت، میانگین زمان تکمیل پرداخت، نرخ درخواست‌های ناموفق و چندین معیار دیگر در این امتیازدهی نقش دارند.  این فرایند، پرداخت موفق را تا دو درصد افزایش داده است. تیم فنی و عملیات دیجی‌پی نیز به همواره در حال نظارت و بهبود عملکرد این سرویس‌اند.

سرویس بازپرداخت وجه دیجی‌پی چیست؟

درگاه پرداخت دیجی‌پی قابلیت بازگرداندن مبلغ به حساب مشتریان را نیز دارد. اگر مشتری به هر دلیل از خرید خود منصرف شود و کالا یا خدمات را به فروشنده، بازگرداند، سرویس پرداخت هوشمند دیجی‌پی می‌تواند مبلغ بازگشتی را به شماره شبا یا کیف پول کاربر منتقل کند. دیجی‌پی در این جابه‌جایی هم برای بالاتر بردن درصد موفقیت بازپرداخت، از همان الگوریتم‌های پرداخت هوشمند کمک می گیرد و با استفاده از آن‌ها بهترین درگاه را برمی گزیند.

پرداخت سریع

سرویس پرداخت هوشمند دیجی‌پی هم‌اینک از درگاه‌های سداد، به‌پرداخت ملت، پرداخت نوین، ایران کیش، سامان کیش، تجارت الکترونیک پارسیان و پرداخت الکترونیک پاسارگار پشتیبانی می‌کند. 

هم‌اینک ده‌ها شرکت و استارت‌آپ معتبر و خوش‌نام همچون دیجی کالا، فیدیبو، کمدا و مایکت از این روش پرداخت هوشمند، بهره می‌برند که هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

شما هم می‌توانید، روش پرداخت آنلاین کسب‌وکار یا فروشگاه اینترنتی‌تان را به کمک درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، ارتقا دهید. کافی‌ست به وب‌سایت دیجی‌پی مراجعه و پس از مطالعه مستندات موجود، فرم آنلاین درخواست درگاه پرداخت را تکمیل و ارسال کنید.

دیجی‌پی به تازگی نخستین گزارش سالانه و عمومی از عملکرد خود را منتشر کرده است که اطلاعات شفاف و دقیقی از الگوهای رفتاری کاربران ایرانی در فعالیت‌های مالی آنلاین به نمایش می‌گذارد. مطالعه این گزارش می‌تواند به تصمیم‌گیری شما درباره‌ی استفاده از این درگاه کمک کند.

نسخه کامل نخستین گزارش سالانه دیجی‌پی در وب‌سایت این شرکت در دست‌رس علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید