درخشش سوپراپلیکیشن دیجی‌پی در روزهای طلایی سوپراپ‌ها

کدخبر: ۴۰۵۵۴۷
تعدد فعالیت‌های آنلاین و نیاز بیش از پیش کاربران به استفاده از خدمات گوناگون، ضرورت ایجاد نسل تازه‌ای از اپلیکیشن‌ها را که به سوپراپ‌ها موسوم‌اند، مشخص کرد.
درخشش سوپراپلیکیشن دیجی‌پی در روزهای طلایی سوپراپ‌ها

سوپراپلیکیشن‌ها امکان انجام چندین و چند فعالیت هم‌زمان آنلاین را در یک اپلیکیشن یکتا فراهم می‌کنند. در یک سوپر اپلیکیشن شما در بستری مشترک به تعداد زیادی از خدمات آنلاین دست‌رسی خواهید داشت. در واقع یک سوپر اپلیکیشن نیازهای متعدد شما را برآورده می‌کند، بدون این‌که فضای گوشی شما با اپلیکیشن‌های مختلف اشغال شود. دست‌رسی سریع، کارکرد آسان و تجربه کاربری مناسب از ویژگی‌های مشترک تمام سوپراپلیکیشن‌های محبوب دنیاست.

چرا سوپراپ‌ها به سرعت با اقبال مشتریان روبه‌رو شدند

سادگی 

اولین دلیل استقبال کاربران از سوپراپ‌ها، این بود که این اپلیکیشن‌ها در میان انبوه داده‌های پراکنده و دنیای پیچیده‌ی نرم‌افزارهای پرکاربرد، با طبقه‌بندی نیازها، سادگی را برای شما به ارمغان می‌آورند. عادت کردن به کار با یک نرم‌افزار، بسیار ساده‌تر از فراگرفتن چندین و چند نرم‌افزار متعدد است.

سرعت دست‌رسی

سوپراپ‌ها دست‌رسی شما را به خدمات و امکانات گوناگون اپ‌های زیرمجموعه، سریع‌تر و آسان‌تر و در زمان شما صرفه‌جویی می‌کنند.

یکپارچه‌سازی

شما می‌توانید در سوپراپ‌ها خدمات متنوع مورد نیازتان را در دسته‌بندی‌های منسجم و یکپارچه بیابید و خود را از سردرگمی و شلوغی‌های بی‌مورد برهانید.

یک دانلود و چند اپلیکیشن

در یک سوپراپ کاربردی شما فقط با یک بار دانلود، به همه‌ی امکانات مورد نیازتان دست‌رسی خواهید داشت. به این ترتیب فضای دستگاه هوشمند شما با اپلیکیشن‌های گوناگون احاطه نخواهد شد.

دیجی‌پی، درگاه پرداخت هوشمند و سوپراپلیکیشنی کاربرپسند

سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی یک درگاه پرداخت هوش‌مند و یک ابزار قدرت‌مند و جامع برای پاسخ به همه‌ی نیازهای روزمره‌ی شما در پرداخت الکترونیک و خدمات آنلاین بانکی‌ست. این سوپر اپلیکیشن امکانات متعددی را در یک بستر مشترک و با رابط کاربری زیبا و ساده برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

امکان شارژ کیف پول برای انجام تراکنش‌های درون برنامه‌ای و خرید از شرکت‌های دیجی‌کالا، خرید شارژ سیم‌کارت، خرید بسته‌های اینترنت همراه، پرداخت قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن، موبایل، جریمه خودرو و مالیات با ۱۰٪ بازگشت مبلغ قبض به کیف پول دیجیتال، پرداخت عوارض جاده‌ای، پرداخت عوارض شهرداری، پرداخت هزینه طرح ترافیک، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه از کیف پول به کیف پول سایر کاربران از جمله امکانات این سوپراپلیکیشن است. 

یکی از بخش‌های جذاب این سوپراپ، کیف پول قدرت‌مند آن است که علاوه بر امکان پرداخت‌های درون برنامه‌ای، قابلیت شارژ خودکار از حساب بانکی و پرداخت خودکار قبض‌های ماهانه را در خود گنجانده است.

دیجی‌پی همچنین پاداش‌هایی برای برخی از فعالیت‌های درون برنامه‌ای در نظر گرفته است و در صورت پرداخت از طریق این سوپراپ، بخشی از مبلغ پرداخت به عنوان جایزه‌ به کیف پول کاربر بازگردانده می‌شود.

رویداد سالانه دیجی پی

این اپلیکیشن به تازگی نخستین گزارش سالانه و عمومی از عملکرد خود را منتشر کرده است که اطلاعات شفاف و دقیقی از الگوهای رفتاری کاربران ایرانی در فعالیت‌های مالی آنلاین به نمایش می‌گذارد. با توجه به آن‌که دیجی‌پی از اصلی‌ترین فعالان حوزه خدمات اعتباری آنلاین در صنعت فینتک به شمار می‌آید، انتشار این گزارش می تواند به توضیح رویکرد کاربران ایرانی در رویارویی با این خدمات کمک کند. 

نسخه کامل نخستین گزارش سالانه دیجی‌پی در وب‌سایت این شرکت در دست‌رس علاقه‌مندان قرار گرفته است. برای دانلود و نصب سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید