خاص‌ترین دسته گل‌ها برای هدیه دادن کدامند؟

کدخبر: ۴۰۵۶۳۰
دسته گل زیباترین و محبوب‌ترین هدیه برای افراد مختلف است. گل‌های رنگارنگ با دیزاین شیک و زیبا می‌توانند در موقعیت‌های صمیمانه، دوستانه و رسمی برای ابراز احساسات و ارادت بهترین انتخاب باشند.
خاص‌ترین دسته گل‌ها برای هدیه دادن کدامند؟

سوپرایز عزیزان با دسته گل

گل، بدون تردید زیباترین و بهترین هدیه است. خرید دسته گل آنلاین یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای سوپرایز عزیزان است، اما خاص‌ترین دسته گل‌ها برای هدیه دادن کدام است؟ اگر به سایت فروش گل گُل‌سِتان سر بزنید با پیشنهادات خاص و متنوع بسیاری مواجه خواهید شد.

هرکسی با دیدن گل‌ها و هدیه گرفتن آن‌ها شگفت‌زده و شاد می‌شود. بعلاوه هر گلی دارای معنا و مفهوم خاصی است که به شما کمک می‌کند حرف دلتان را به زبان آن‌ها بیان کنید. شما هم، روحیه خوب، حس خوب و عطر خوب از دل طبیعت را با یک دسته گل زیبا و خاص هدیه کنید.

برای هدیه دادن به عزیزان خود در مناسبت‌های مختلف، دوستانی که مدت‌هاست آنها را ندیده‌اید، خرید دسته گل با گل‌های تازه و رنگارنگ بهترین انتخاب است. تقدیم کردن گل، آن هم به صورت رسمی و دسته گل بسیار ارزشمند است.

انواع و اقسام دسته گل

دسته گل در انواع و اقسام مختلف دیزاین می‌شود که به سلیقه شما، علاقه فرد مورد نظرتان و البته قیمت و نوع گل هم بستگی دارد. یکی از دسته گل‌های رایج و زیبا، دسته گل گرد است. دسته گل‌ها با دیزاین گرد، یک انتخاب کلاسیک محبوب هستند. این مدل دسته گل را می‌توان از گل‌های مشابه یا مجموعه‌ای از غنچه‌هایی که به صورت دایره‌وار مرتب شده‌اند، درست کرد.

دسته گل مدرن یا اروپایی از دیگر دسته گل‌های مهم و مورد علاقه بیشتر مردم است. طراحی این دسته گل شبیه هنر معاصر است، یک مدل چرخشی با طراحی منظمی از گل‌ها. برای این دسته گل خاص، گاهی از گل شاخه بریده هم استفاده می‌شود، مهم است که از گل معطر در دسته گل استفاده شود تا تأثیر این هدیه زیبا صد چندان شود.

اختلاف زیادی بین گل طبیعی و گل مصنوعی وجود دارد و به همین دلیل پیشنهاد اول و آخر حرفه‌ای‌ها گل طبیعی است. یک دسته گل عاشقانه می‌تواند همه این ویژگی‌های مهم را در دل خود داشته باشد. طرح‌های مدرن به سبک ویکتوریایی و با یک پیچ و تاب مدرن تزیین می‌شوند و بیشتر به یک سبک هنری شباهت دارند. در این طراحی‌ها اغلب از آثار هنری واقعی الهام گرفته می‌شود.

دسته گل

هدیه خاص

دسته گل تک شاخه‌ای هم یکی از انتخاب‌هاست که اگر درست و استاندارد بسته شده باشد، بسیار زیبا خواهد بود. این دسته گل برمبنای فلسفه‌ی "زیبایی در سادگی است"  انتخاب می‌شود. یک شاخه گل که معمولا رز است، محور این دسته گل ساده اما قطعا زیبا را تشکیل می‌دهد.

دسته گل آبشاری از دیگر انواع دسته گل برای هدیه دادن است. اگر به دنبال خاص‌ترین دسته گل‌ها هستید، این همان پیشنهاد خاص است. این مدل، یک سبک گل‌آرایی زیباست که به سمت پایین آویزان است و به یک آبشار کوچک شباهت دارد.

این سبک از دسته گل در دهه‌ 1980 مورد توجه قرار گرفت و پس از آن طرفداران زیادی پیدا کرد. البته پای مناسبت‌ها نیز در این میان باز می‌شود. مثلا خیلی واضح است که دسته گل خواستگاری یا دسته گل عروسی یا تولد و غیره متفاوت است و هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

دسته گل برای آقای رئیس!

پیشنهاد می‌شود دسته گل برای مدیران یا آقای رئیس، آن هم در مناسبت‌های مهم مانند دیدار پس از تعطیلات نوروز و برای تبریک سال نو و به عنوان روز نخست کاری پس از ارتقاء سمت، یک دسته گل ساده، دارای چارچوب و معنادار انتخاب شود.

معنادار بودن نیز به این دلیل است که هر کارمندی رئیس خود را خوب می‌شناسد و ممکن است در طول سال بارها از او درباره رنگ مورد علاقه، گل مورد علاقه و اصولا نوع دسته یا جعبه گل شنیده باشد.

این امر در مورد همکاران نیز صدق می‌کند. برای مثال اگر یکی از همکاران شما به تازگی ازدواج کرده می‌توانید با فرستادن دسته گلی از گل‌های قرمز، صورتی و سفید به او ازدواجش را تبریک بگویید. 

گل

دسته گل تولد

یک دسته گل متفکرانه با انتخاب صحیح گل‌ها، می‌تواند یک هدیه مناسب برای تولد باشد. هر گلی برای تولد می‌تواند مناسب باشد از جمله گل رز، میخک، آنتوریوم و ارکیده که همگی گل‌های زیبا و بامفهومی هستند. معمولا توصیه می‌شود که دسته گل مخصوص تولد، رنگارنگ و شاد باشد اما در هر حال گل انتخابی شما با روحیات فردی که روز تولدش را جشن گرفته‌اید نیز باید مطابقت داشته باشد.

بهترین دسته گل تولد می‌تواند گلچینی از گلهای مورد علاقه شخص باشد و یا بر اساس نمادی که دارند و رابطه گیرنده با شما انتخاب شوند. برای نمونه دسته ‌گل‌های رمانتیک، گل‌هایی هستند که رنگ‌های‌ شاد و روشن مثل قرمز، سفید، صورتی، نارنجی، بنفش و زرد دارند به عنوان هدیه عاشقانه مناسب هستند.

فراموش نکنید که دسته گل یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن است و فرقی نمیکند به چه کسی و برای چه مناسبتی تصمیم به هدیه دادن دارید. دسته گل هدیه‌ای است که هم خانم‌ها را خوشحال میکند و هم آقایان را و همیشه مورد پسند همگان خواهد بود. اگر قرار است به کسی که دوستش دارید دسته گل هدیه بدهید باید دسته گل‌تان کمی خاص‌تر و رمانتیک‌تر باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید