معاملات الگوریتمی را سازمان آزاد کرد!

کدخبر: ۴۰۷۰۶۲
در آخرین روز‌های فروردین ماه ۱۴۰۰، بازار سرمایه نفسی تازه کرد.
معاملات الگوریتمی را سازمان آزاد کرد!

 بعد از فراز و‌ نشیب‌ها و اتفاق‌های عجیب و عموما ناخوشآیند فراوانی که بازار سرمایه در سال گذشته تجربه کرد؛ در پی حمایت‌های نهادهای ناظر، خبرهای خوب و امیدوار کننده‌ای منتشر شد که می‌تواند برای بازار سرمایه اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۴۰۵۵۳/۱۳۰ با موضوع مجاز شدن معاملات الگوریتمی برای شرکت‌های واجد شرایط، تحلیلگر امید به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده سامانه‌های معاملات الگوریتمی همگام با کلیه‌ی شرایط ابلاغ شده از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، آمادگی تمام قد خود را در جهت ارایه خدمات به کلیه سرمایه‌گذاران، نهادهای مالی و ناشران در راستای افزایش نقدشوندگی، بهبود شرایط بازار و کاهش اثرات صف فروش‌های طولانی اعلام می‌نماید.

از ویژگی‌ها و راه‌کارهای شرکت تحلیلگر امید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سامانه آنلاین بازارگردانی الگوریتمی؛ ویژه صندوق‌های بازارگردانی با هدف بهبود نقدشوندگی نماد و مدیریت بهینه منابع صندوق (این سامانه باعث افزایش حجم معاملات کل بازار و در نتیجه کمتر شدن صف‌های فروش و خرید می‌گردد).

سامانه آنلاین گروهی الگوریتمی؛ ویژه صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری با هدف بهبود دقت اجرای معاملات و کاهش تاثیر در بازار (این سامانه باعث گردش بیشتر صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد نقدشوندگی بیشتر در بازار به نفع سهامداران خرد می‌گردد).

سامانه آنلاین سبدگردانی الگوریتمی؛ ویژه شرکت‌های سبدگردانی با امکان مدیریت ساده چندصد سبد همزمان (این تکنولوژی دسترسی سهامداران با منابع کم را به استفاده از خدمات سبدگردانی اختصاصی تسهیل می‌کند).

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر یا درخواست خدمات فوق می‌توانید از طریق تلفن ۷۸۳۴۹۰۰۰ یا ایمیل info@omid.ir تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید