فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از گروه صنعتی آریا سهند تبریز:

آریا سهند تبریز به یکی از برندهای مطرح صنعت فولاد تبدیل می شود

کدخبر: ۴۰۷۱۹۹
آریا سهند تبریز در طول مدت فعالیت خود علاوه بر توجه به نیاز بازارهای داخلی، تلاش در جهت صادرات و تامین نیاز بازار کشورهای همسایه را در دستور کار قرار داده است.
آریا سهند تبریز به یکی از برندهای مطرح صنعت فولاد تبدیل می شود

فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از کارخانه های گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد، گفت: آریا سهند تبریز به عنوان تولید کننده محصولات با کیفیت در حوزه فولاد، شناخته شده است و به زودی برند این شرکت به یکی از برندهای مطرح فولاد کشور تبدیل می شود. 

در آغازین روزهای سال که توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم ضمن حضور در مجموعه کارخانجات آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد با تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های خستگی ناپذیر مدیریت و پرسنل این گروه های صنعتی در زمینه افزایش تولید، گفت : افتخار می کنم که یک مجموعه تولیدی تنها با اتکا بر توانمندی های خود و بدون وابستگی و نیاز به حمایت سایرین به این درجه از بالندگی در حوزه صنعت، تولید، فروش و بازرگانی رسیده است. 

 وی افزود: شاهد این هستیم که عرق ملی، عرق دینی و ایمان به شعار «ما می توانیم» در یک گروه صنعتی و واحد تولیدی عملیاتی شده است و نتیجه درخشانی را به بار آورده است. 

فرمانده سپاه عاشورا اشاره کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که چاره رفع مشکلات کشور، عدم وابستگی به خارج، روی پای خود ایستادن و تکیه بر توان داخلی است؛ موضوعی که در این واحد صنعتی به خوبی عملیاتی شده است. 

سردار خرم افزود: گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد و برند این شرکت بدون شک یکی از برندهای مطرح کشور در حوزه فولاد خواهد شد و مطمئنم که سایر شرکت ها نیز از این واحد صنعتی و تولیدی به عنوان الگویی برای خود استفاده خواهند کرد. 

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: امروزه تولید رمز مبارزه با معضلات اجتماعی و فرهنگی در کشور است و افزایش تولید باعث افزایش رفاه در جامعه و افزایش اشتغال می شود. 

آریا سهند تبریز

آریا سهند تبریز، تولید کننده انواع لوله، پروفیل و قوطی فولادی

گروه صنعتی آریا سهند تبریز، در مساحتی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی آخولا به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ حمل‌کاری در سال ۱۳۹۵ با بهره‌گیری از توان فنی و علمی کارشناسان داخلی و با هدف تولید انواع لوله‌، پروفیل و قوطی وهمچنین تولید انواع لوله‌های استیل آغاز به کار کرده است.  امکان ایجاد این کارخانه پس از چند دهه فعالیت در حوزه صادرات و واردات انواع آهن آلات و ورق فلزی و ساخت سوله  و سازه های آهنی عظیمِ کارخانه های متعدد در ایران فراهم شده است. 

ظرفیت تولید ماهیانه کارخانه  معادل ۶۰۰۰ تن در ماه است که در فازهای پیش رو تا ۱۲۰۰۰ تن قابل افزایش خواهد بود  . با دستیابی به این سقف تولید بیش از ۱۲۰۰۰۰ تن در سال در این کارخانه محصول تولید خواهد شد که در نوع خود عدد بی نظیری است.

تولید باکیفیت انواع لوله، پروفیل و قوطی فولادی در داخل کشور باعث خواهد شد تا صنعتگران داخلی با اطمینان از کیفیت محصولات تولید داخل درصدد رقابت با تولیدکنندگان خارجی برآیند. آریا سهند تبریز هم اکنون با تامین مواد لازم برای تولید محصولات مرغوب در صنایع مبل سازی، کابینت سازی، ساختمان و  تجهیزات تزیینی همچون لوستر و ابزارهای دکوراتیو داخلی  باعث شده است که نیاز به خرید مواد اولیه خارجی در تولیدکننده های ایرانی به حداقل برسد.

گروه صنعتی سهند تبریز

گروه صنعتی آریا سهند تبریز علاوه بر اشتغالزایی و تولید محصول با کیفیت مورد نیاز بازاردر داخل کشور، موفق شده است بر توانمندی تولید کنندگان داخلی در بسیاری از زمینه های صنعت کشورمان بیفزاید و از واردات بی رویه ی محصول نهایی نیز بکاهد که ارزش افزوده این کار قابل محاسبه و ارزش گذاری نیست .آنچه محصولات این مجموعه را با دیگر محصولات بازار متمایز می کند، بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، فضای فیزیکی متناسب، تجهیزات مدرن، دقیق و پیشرفته و به کارگیری نیروی متخصص، جوان و کارآمد است.

این کارخانه درفاز اول خود با بکارگیری بیش از ۱۲۰ نفر نیروی انسانی کارآمد و متخصص، سهم قابل توجهی در اشتغال زایی داشته و با بهره برداری از فاز های توسعه ای خود تعداد نیروی انسانی در بخش ها ی اداری و فنی را  به بیش از ۳۰۰ نفر خواهد رساند. فاز توسعه ای این هلدینگ با برند گسترش فولاد حامد ظرف ماه های آتی افتتاح می شود. 

 آریا سهند تبریز در طول مدت فعالیت خود علاوه بر توجه به نیاز بازارهای داخلی، تلاش در جهت صادرات و تامین نیاز بازار کشورهای همسایه را در دستور کار قرار داده است.

فعالان حوزه فولاد و علاقمندان به همکاری با این گروه صنعتی می توانند از طریق  سایت رسمی گروه صنعتی آریا سهند تبریز  و یا شماره تلفن های 04133108000 با این گروه صنعتی در ارتباط باشند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید