برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

کدخبر: ۴۰۷۸۱۹
همیشه سوالاتی مبنی بر این که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ دستگاه آب شیرین کن خوب چه مارکی خوبه؟ و مارک های معروف دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است برای افرادی که قصد انتخاب و خرید یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را دارند پیش می آید.
برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

 با توجه به بررسی انواع آب تصفیه کن های موجود در مراکز فروش و بازار ایران، برند تصفیه آب مینروا Minerva تایوان، پرفروش ترین مارک در میان برندهای موجود در ایران است که توسط نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا عرضه و به فروش میرسد و دارای چهار مدل اصلی زیر میباشد :

  • تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_O2Plus

  • تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline

  • تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G

  • تصفیه آب 8 مرحله ای فرابنفش لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva Ro8_UV

در میان مدل های ذکر شده در بالا کامل ترین و بهترین مدل تصفیه آب برای مصارف خانگی دستگاه هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا میباشد که در ادامه به عملکرد آن میپردازیم. پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از مشخصات بیشتر و قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل تصفیه آسا با مشاورین فروش شرکت شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان تصفیه آسا به صورت 24 ساعته شبانه روزی در خدمت شما هستند تا بهترین گزینه را طبق نیاز و بودجه مد نظر شما در اختیارتان قرار دهند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران

همانطور که اشاره کردیم بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار ایران، آب تصفیه کن مینروا Minerva میباشد که یک دستگاه تصفیه آب خانگی درجه یک بوده و طبق مقاله معرفی بهترین تصفیه آب خانگی در وب سایت روزنامه دنیای اقتصاد این دستگاه از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System برای تصفیه ی آب آشامیدنی بهره میگیرد که بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی لوله کشی شهری در دنیا محسوب میگردد.

انواع مدل های مینروا دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار هستند که هم در زمان قطع برق و هم در زمان قطع آب، تا 12 لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده در اختیار شما قرار میدهد.

مارک مینروا طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه و آلاینده های آلوده داخل آن را کاملا حذف مینماید.

از مضرترین ذرات موجود در آب آشامیدنی نیترات و نیتریت میباشند که باعث کاهش سطح اکسیژن خون در بدن انسان شده و علاوه بر سرطان زا بودن برای نوزادان و افراد میانسال موجب مرگ و میر نیز میگردند لذا حذف این املاح در آب آشامیدنی مصرفی روزانه امری بسیار ضروری و مهم است.

مینروا یکی از توانمندترین دستگاه های حرفه ای برای حذف املاح مضر آب لوله کشی شهری است که توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 را داراست. همچنین کیفیت قطعات و فیلترهای استفاده شده در دستگاه مینروا، کاملا با استانداردهای جهانی برابری نموده ضمن این که تمام قطعات دستگاه Food Grade بوده و با آب واکنش شیمیایی برقرار نخواهد کرد. در زیر عملکرد دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای مینروا که در میان انواع مدلهای آن، طرفدار بیشتری داشته و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است را بررسی مینماییم.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_O2Plus

آب تصفیه کن هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا، از میان انواع مدلهای 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای از بهترین مارک آب تصفیه کن خانگی، محبوبیت بیشتری داشته و این اعتبار به علت عملکرد و کیفیت بالای آب تصفیه شده خروجی از این مدل است.

عملکرد کلی این دستگاه به این صورت است که در فیلتر پلی پروپیلن مرحله اول، که یک فیلتر الیافی قرار گرفته، املاح درشت موجود در آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای و رسوبات بزرگتر از 5 میکرون همچون زنگ لوله به طور کامل حذف میگردند.

این املاح درشت که با چشم غیر مسلح هم دیده میشوند موجب بروز سنگ کلیه در بدن انسان شده برای جلوگیری از سنگ کلیه حذف میگردند.

فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو گرانول یا همان کربن فعال gac udf مینروا، یک فیلتر تولید شده از کربن گیاهی پوسته نارگیل است که دانه های کربن با آزاد سازی یون مثبت و منفی در آب آشامیدنی به حذف کلر موجود در آب لوله کشی شهری میپردازد.

همانطور که اطلاع دارید برای ضد عفونی آب لوله کشی شهری از کلر استفاده میشود، با این حال کلر یک ماده شیمیایی در آب آشامیدنی بوده و باید قبل از نوشیدن از آن تصفیه گردد. فیلتر کربن فعال به خوبی این امر را انجام داده و کلر موجود در آب را حذف میکند.

از مضرات وجود کلر از آب آشامیدنی میتوان به ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان اشاره نمود که باعث پیری زودرس میگردد.

فیلتر مرحله سوم نیز از کربن فشرده تولید شده از پوسته نارگیل است که مکمل فیلترهای اول و دوم بوده و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب آشامیدنی تصفیه مینماید. این فیلتر همچنین فیلتر محافظ ممبران بوده و از عبور املاح درشت به فیلتر اصلی دستگاه جلوگیری به عمل می آورد.

زمان تعویض فیلترهای سه گانه تصفیه آب در مراحل اول دوم سوم هر چهار الی شش ماه است که توسط کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا به شما به صورت اتوماتیک اطلاع رسانی میگردد تا سرویس های دوره ای دستگاه در زمان های اصولی انجام شده و کیفیت آب خروجی تصفیه شده دستگاه شما کاهش پیدا نکند.

فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس مینروا با مارک فیلمتک Filmtec تحت لیسانس آمریکا بوده و دارای هولوگرام رنگی میباشد. این فیلتر یک ممبران 13 لایه ریزبافت است که تمام املاح مضر موجود در آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تا ابعاد 0,0001 میکرون کاهش میدهد.

ضمن این که با کاهش املاح مضر موجود در آب آشامیدنی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و... سختی آب آشامیدنی نیز کاهش پیدا نموده و املاح مضر به پساب فاضلاب هدایت خواهند شد.

فیلتر ممبران قلب اصلی سیستم های اسمز معکوس محسوب میشود و عمر مفیدی بین دو الی دو سال و نیم دارد. بهترین مارک فیلتر ممبران خانگی، فیلمتک آمریکا بوده که بر روی دستگاه های مینروا قرار داده شده است.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن با بهبود طعم ، رنگ و بوی آب تصفیه شده یک فیلتر آب شیرین کن خانگی میباشد. فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز با حفظ املاح مفید موجود در آب آشامیدنی همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات از کاهش بیش از اندازه سختی آب آشامیدنی جلوگیری مینماید و آب تصفیه شده را به آب معدنی تبدیل میکند.

فیلتر مرحله هفتم آلکالاین یونیزه قلیایی ساز با افزایش سطح پی اچ ph آب خواص قوی ضد سرطانی یا آنتی اکسیدانی برای شما به ارمغان خواهد آورد. فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی تصفیه شده به حذف باکتری های مضر موجود در آب میپردازد.

جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل مینروا Minerva پیشنهاد میشود با کارشناسان مشاوره فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از سایت تصفیه آسا

انتخاب و خرید معروف ترین دستگاه تصفیه آب خانگی از سایت تصفیه آسا با خدمات ارزنده ای همچون نصب و ارسال رایگان، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و خدمات پس از فروش مادام العمر همراه خواهد بود.

ضمن این که امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی تا سقف 10 ماه نیز برای ساکنین تهران و کرج فراهم آورده شده است. شما عزیزان میتوانید در مقاله زیر مشخصات بیشتری از انواع مدل های مینروا مشاهده نمایید.

نکات بسیار مهمی که قبل از خرید و انتخاب دستگاه آب تصفیه کن برای خانه باید توجه کنیم از سایت تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد. تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید