پنجره آلومینیومی کشویی

کدخبر: ۴۰۸۴۴۹
امروزه پنجره آلومینیومی کشویی از محبوب ترین پنجره‌ها نزد افراد است.
پنجره آلومینیومی کشویی

 این نوع پنجره‌ها در انواع محیط‌ و به خصوص برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی هستند. به همین دلیل است که شما می‌توانید پنجره‌ی آلومینیومی کشویی را از خانه‌ها گرفته تا انواع ادارات و سازمان‌ها مشاهده کنید. آن‌چه که موجب محبوبیت فراگیر این نوع از پنجره‌ها شده است رعایت 3 اصل می‌باشد:

1. عملکرد مناسب.

2. امنیت بالا.

3. زیبایی منحصر به فرد.

کارکرد این پنجره‌ها همان‌طور که از اسم‌شان نیز پیداست به صورت کشویی و افقی است. به همین خاطر بر خلاف پنجره‌های لولایی در حالت باز شدن هیچ فضایی را اشغال نخواهند کرد. یکی دیگر از نکاتی که وجه تمایز پنجره آلومینیومی کشویی با پنجره‌های لولایی به شمار می‌رود، متنوع بودن نحوه‌ی باز شدن پنجره است.

 پنجره‌های کشویی را به دو نوع تقسیم می‌کنند:

1. پنجره یک‌لنگه بازشو: در این نوع از پنجره‌ها تنها یکی از لنگه‌ها به صورت کشویی حرکت می‌کند و باز و بسته می‌شود. لنگه‌ی دیگر ثابت خواهد ماند.

2. پنجره دولنگه بازشو: برخلاف نوع قبلی، هر دو لنگه‌ی این پنجره‌ها قابلیت باز و بسته شدن را دارند.

با وجود این تفاوت‌ها باید ذکر شود که در هر دو حالت از یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی و پروفیل باکیفیت و یکسانی استفاده می‌شود. هم‌چنین می‌توان شیشه‌های دوجداره و سه جداره را نیز بر روی این پنجره‌ها نصب کرد.

انواع پنجره‌ آلومینیومی کشویی 

پنجره‌های آلومینیومی کشویی را می‌توان در دو حالت معمولی و ترمال بریک تهیه کرد. هرچند که هردوی این پنجره‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما باید اذعان داشت که پنجره‌های ترمال بریک به دلیل مزایای بیشتری که دارند از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار هستند.

علاوه بر آن‌که برای ساخت پنجره‌های ترمال بریک از دو قطعه فریم آلومینیومی استفاده می‌شود، با قرار دادن نوار های پلی آمید بین قسمت داخلی و خارجی از اتلاف انرژی حرارتی جلوگیری می‌کنند. ماندگاری و دوام این پنجره‌ها به طرز قابل توجه‌ای نسبت به دیگر پنجره‌ها بیشتر است و کمتر دچار فرسایش می‌شوند. 

تمامی این موارد سبب شده است که از پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک در بسیاری از واحدهای مسکونی و تجاری استفاده شود.

پیمان

ویژگی‌های پنجره آلومینیومی کشویی

مزایای زیاد پنجره و درب آلومینیومی کشویی دلیل محبوبیت بی شمار آن‌ها حساب می‌شود. در پایین به چند مورد از این ویژگی‌ها اشاره می‎‌کنیم:

1. جلوگیری از به هدر رفتن انرژی حرارتی محیط داخل.

2. عایق صوت و آلودگی.

3. دوام و ماندگاری بسیار بالا در شرایط مختلف جوی.

4. نگه‌داری و نظافت آسان.

5. امکان ایجاد فضایی باز و مسدود نکردن آن به هنگام باز و بسته شدن.

اما آن‌چه در اولین نگاه به پنجره و درب آلومینیومی کشویی به چشم می‌آید، زیبایی چشم‌گیر آن‌هاست. این درب و پنجره‌ها که با قابی باریک و در عین حال بسیار مقاوم و مستحکم پوشیده شده اند، می‌توانند در عین سادگی ظاهری لوکس و مدرن را در محیط خود به اجرا درآورند.

به تمامی این موارد باید وجود یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی باکیفیت را نیز اضافه کرد چراکه در افزایش استحکام و امنیت درب و پنجره‌ها سهم بسزایی دارد.

مشاوره رایگان-پیمان

هزینه‌ی پنجره آلومینیومی کشویی

پس از استحکام و امنیت درب و پنجره مبحث هزینه پنجره های آلومینیومی کشویی مورد توجه مخاطبین قرار می گیرد. در این خصوص باید گفت هرچند که در نگاه اول ممکن است این هزینه زیاد به نظر برسد اما همواره به عنوان یک صرفه‌جویی بلند مدت به حساب می‌آید. با این حال عوامل متعددی بر تعیین قیمت این پنجره‌ها تاثیر گذار هستند:

• نوع پنجره اعم از دولنگه و تک‌لنگه

• پنجره معمولی یا ترمال بریک

• نوع پروفیل استفاده شده

• طول و عرض و ارتفاع پنجره

• نوع شیشه‌ی استفاده شده

• ابزار یراق به کار رفته

• هزینه‌ی جابه‌جایی و نصب پنجره

عامل مهم دیگری که در تعیین قیمت پنجره‌ آلومینیومی کشویی نقش دارد نوسانات بازار است. به همین دلیل توصیه می‌شود اگر قصد خرید این پنجره‌ها را دارید حتما از طریق ارتباط با تیم پشتیبانی ما از قیمت‌ ‌روز بازار باخبر شوید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید