خرید مبل, میز ناهار خوری, تخت خواب و میز تلویزیون از فروشگاه ایران میز

کدخبر: ۴۱۲۴۰۳
از گذشته تا به امروز چوب یکی از مهم‌ترین مصالح در ساخت منازل به خصوص دکوراسیون‌های داخلی بوده است.
خرید مبل, میز ناهار خوری, تخت خواب و میز تلویزیون از فروشگاه ایران میز

 وسایل چوبی تقریباً در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. مهمترین وسایل چوبی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌شود؛ مبلمان، میز ناهارخوری، تخت خواب‌ها، کمد و دراورها هستند. در کنار این وسایل تلویزیون هم به همراه میزش پر استفاده ترین وسایل هر خانه هستند. داشتن لوازمی با استحکام بالا و زیبا یکی از خواسته‌های هر خانه است.

در این مقاله قصد داریم راهنمای کسانی باشیم که قصد خرید این وسایل را دارند. این وسایل به دلیل پر استفاده بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و مسلماً خرید وسایلی که کیفیت لازم را ندارند، علاوه بر ایجاد حس ناخوشایند در خرید باعث ضرر مالی خواهد شد.

مبلمان منزل

مبلمان خانه

تاریخچه استفاده از این وسیله به خیلی وقت پیش بر می‌گردد. زمانی تنها استفاده‌ی این وسیله چوبی، استراحت کردن بود؛ اما به مرور زمان این وسیله از این حالت خارج شد و به یک کالای دکوراتیو تبدیل گشت. مبلمان در دو مدل مبل کلاسیک و مبل راحتی تولید می‌شوند که هر کدام دارای چندین مدل منحصر به فرد هستند.

مبل راحتی همانطور که از اسمش پیداست هنوز هم برای استراحت مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای مدل‌های مبل خلبانی، مبل چستر، مبل‌های راحتی معمولی و مبل ال می‌باشد. این گونه مبل‌ها نشیمنگاه نرم‌تر و دارای پایه‌های کوتاه می‌باشند. در مقابل مبل‌های راحتی، مبل‌های کلاسیک قرار دارند که به مبل سلطنتی نیز شهرت دارند. این مبل‌ها به طور کل دارای نشیمنگاه راحتی نیستند و در اکثر مواقع صرفاً جنبه تجملاتی دارند و برای زیباسازی دکوراسیون استفاده می‌گردند. این مبل‌ها در چند مدل تولید می‌شوند. از جمله مبل‌های کلاسیک می‌توان به مبل مصری، مبل استیل با دسته‌ی چوبی، مبل عربی، مبل سلطنتی با دو روی منبت کاری شده و مبل استیل با دسته‌ی پارچه‌ای اشاره کرد.

تخت خواب یک نفره و دونفره

تخت خواب

از آنجایی که کیفیت خواب در سلامتی افراد بسیار موثر است و بر روح و روان فرد نیز تاثیر خاصی دارد، کیفیت خواب بسیار مهم است. بنابراین افراد برای داشتن یک خواب با کیفیت، به یک تخت خواب مناسب نیاز دارند. تخت خواب‌ها به طور معمول در چند دسته تقسیم بندی می‌شوند.

تخت خواب تک نفره، تخت خواب دو نفره، تخت خواب دو طبقه، تخت خواب مبل شو از مرسوم ترین انواع تخت خواب هستند. بیشتر تخت خواب‌ها از چوب یا فلز ساخته می‌شود. تخت خواب ‌های چوبی دارای تنوع بیشتر، ظرافت بهتر و استحکام بیشتر هستند. در مقابل تخت خواب‌های فلزی دارای قابلیت تنظیم، جابه جایی آسان تر نسبت به تخت خواب‌های چوبی هستند.

قیمت تخت خواب‌های فلزی نسبت به چوبی کمتر است اما داشتن صداهای اضافه بیشتر افراد را به خرید تخت خواب‌های چوبی سوق می‌دهد.  تخت خواب‌ها دارای چندین نوع هستند که پر استفاده‌ترین آن‌ها به شرح زیر است.

  • تخت خواب سورتمه‌ای شکل

علت نامگذاری این تخت خواب به دلیل شباهتی است که به سورتمه‌ی اسکیموها دارد.

  • تخت خواب فوتونی

این اصطلاح از یک کلمه ژاپنی گرفته شده است که به معنای تختی است که هنگام خواب روی زمین پهن می‌شود و بعد از خواب آن را تا کرد و به عنوان مبل استفاده کرد.

  • تخت خواب تاج‌دار

وجود تاج در قسمت سر در این گونه تخت‌ها آن‌ها را به این نام مشهور کرده است.

  • مبل تخت خواب شو

برای محیط‌هایی که دارای فضای اندک هستند این مدل تخت خواب را می‌توان مناسب‌ترین انتخاب دانست. از این گونه تخت می‌توان در صورت نیاز به عنوان مبل استفاده کرد.

  • تخت خواب کابین دار

برای اتاق‌های کوچک که با مشکل فضا مواجه هستند این گونه تخت خواب‌ها مناسب است. این تخت‌ها علاوه بر فراهم کردن امکان استراحت، امکان چیدن وسایل را داخل کابینت‌های خود دارند.

  • تخت خواب دو طبقه‌ای

تخت خواب‌های دو طبقه می‌تواند همزمان دو تخت داشته باشد یا بخش بالایی تخت خواب و قسمت پایینی آن، شامل چند کشو و قفسه باشد. برای خانه‌هایی که دارای فضای کم هستند خرید این گونه تخت خواب‌ها، توصیه می‌شود. این تخت خواب‌ها به راحتی می‌توانند مشکل فضای کم داخل اتاق را برطرف کنند.

  • تخت خواب متحرک

این تخت‌ها از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش ثابت و یک بخش کشویی مانند که با قرار دادن تشک روی آن، می‌توان به عنوان تخت دوم نیز از آن استفاده کرد و به اصطلاح تخت مهمان را برای مهمان خود مهیا کنید.

  • تخت خواب سلطنتی

تخت خواب‌های سلطنتی در بین سایر تخت خواب‌ها طرفداران بیشتری دارد و جزو محبوب‌ترین نوع تخت خواب است. این تخت‌ها از قدیمی‌ترین نوع تخت خواب‌ها است. کیفیت چوب در این تخت بسیار بالاست به همین خاطر دارای استحکام بسیار بالایی است.

کمد و دراور

از وسایلی که در دکوراسیون هر اتاق نقش دارند، کمدها و دراور هستند که در هنگام چیدن دکوراسیون باید به آن توجه داشت. دراورها در ابعاد مختلف و طرح‌های متنوع ساخته می‌شوند و جنس اکثر آن‌ها از چوب است. در هنگام خرید دراور باید به سایز آن نیز توجه داشت. زیرا خرید یک دراوری که با فضای داخلی اتاق همخوانی نداشته باشد اشتباه است. بنابراین علاوه بر جنس دراور، سایز آن را هم در هنگام خرید در نظر گرفت. همچنین در کنار توجه به جنس و سایز، باید اتصالات و دستگیره‌های دراور را در نظر گرفت. نرم باز شدن کشوها در کنار داشتن دستگیره‌های نکات مهمی ‌است که هنگام خرید باید به آن‌ها نیز توجه داشت.

میز تلویزیون کارن

میز تلویزیون

لذت تماشای فیلم یا فوتبال تیم علاقه کاری نیست که از آن به راحتی گذشت. از زمانی که پای تلویزیون به خانه‌ها باز شد، میز تلویزیون هم به یکی از وسایل ضروری تبدیل شد. میزهای تلویزیونی در ابعاد مختلف و مدل‌های گوناگون ساخته می‌شوند. میز تلویزیون مدرن از جدیدترین گونه‌های میز تلویزیون است. برخی افراد بنا به سلیقه‌ی خود و در برخی مواقع به علت کمبود جا از میزهای تلویزیون دیواری استفاده می‌کنند که جلوه‌ی خاصی به فضای خانه‌ی آن‌ها می‌دهد.

معمولاً میزهای تلویزیون از جنس چوب ساخته می‌شود. اما در کنار چوب از شیشه، فلز و ... در ساخت میز تلویزیون نیز استفاده می‌شود. برخی میزهای تلویزیون چندین کابینت و کشو نیز برای قرار دادن لوازم دارند.

میز ناهارخوری

خوردن غذا در کنار دیگر اعضای خانواده یکی از کارهای لذت بخش است که میز ناهارخوری این وظیفه‌ی مهم را یعنی جمع کردن همه در یک محل را بر عهده دارد. میزهای ناهارخوری با توجه به کاربردی که دارند در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. میزهای دایره ای یا گرد، میزهای مستطیلی، میزهای مربع و کوچک هر کدام برای فضا و مکانی ساخته شده اند. در خانه‌های با فضای کم به طور معمول از میزهای کوچک و نقلی استفاده می‌شود. این میزها در ابعاد دو نفره یا چهار نفره ساخته می‌شوند. از لحاظ جنس نیز، میزها با مواد مختلفی ساخته می‌شوند که مهمترین آن‌ها چوب است. میزهای چوبی از استحکام بالا و ظاهر زیباتری نسبت به دیگر میزها دارند. اگرچه این میزها قیمت بالایی دارند اما ظاهر زیبا و تنوع بسیار آن‌ها موجب می‌شود که در مقایسه با دیگر میزها طرفداران بیشتری داشته باشند.

نتیجه گیری

وسایل چوبی را می‌توان مهمترین وسایل هر خانه دانست. وسایلی که هر روز تا چندین مرتبه از آن‌ها استفاده می‌کنیم. از آنجایی که تهیه این وسایل با وسواس خاصی همراه است. در این مقاله سعی شد تا مهمترین نکات در هنگام خرید سرویس عنوان شود. در کنار این نکات برای خرید بهتر می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ایران میز از بهترین و جدیدترین طرح‌های این وسایل دیدن کنید و خرید خود را با یک تجربه خوشاید از این فروشگاه انجام دهید.

خرید از فروشگاه اینترنتی ایران میز

ایران میز اولین فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی است که فعالیت خود را تابستان 1388 آغاز کرده است. ایران میز قدیمی ترین سایت فروش آنلایم انواع مبل راحتی در ایران است که مبلمان را بدون واسطه و با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. یکی دیگر از اصلی ترین محصولات ایران میز انواع میز ناهار خوری چوبی است. تقریبا همه گروه های محصول اعم از محصولات چوبی خانگی (میز تلویزیون، بوفه و ویترین، سرویس خواب، مبلمان و...) و مبلمان اداری (صندلی اداری، میز اداری، کتابخانه و ...) در ایران میز وجود دارد. در حال حاضر ارسال و نصب محصول رایگان است. برای دریافت مشاوره به شماره تلفن 02122253925 تماس بگیرید. برای مشاهده محصولات چوبی و دکوراسیون و خرید اینترنتی به وب سایت ایران میز به آدرس iranmiz مراجعه کنید. 

کد تخفیف ایران میز

ایران میز برای کاربران محترم اقتصاد نیوز یک کد تخفیف ۵۰۰۰۰ تومانی در نظر گرفته است. برا استفاده از این کد تخفیف در قسمت نهایی ثبت سفارش٬ کد تخفیف eghtesad50 را وارد نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید