از لوله کشی ساختمان تا لوله بازکنی با یک کلیک در اپلیکیشن استادکار

کدخبر: ۴۱۲۷۰۹
لوله کشی ساختمان از مراحل بسیار مهم در ساخت و یا بازسازی ساختمان است.
از لوله کشی ساختمان تا لوله بازکنی با یک کلیک در اپلیکیشن استادکار

 قطع آب، سرد شدن آب، کاهش میزان فشار، نرسیدن آب به طبقات بالاتر، پوسیدگی و ترکیدگی لوله‌ها و ... از جمله مشکلاتی است که در اثر لوله کشی نادرست ساختمان پیش می‌آید. برای انجام لوله کشی و هر گونه لوله باز کنی باید از ابزار و وسایل با کیفیت و روش‌های استاندارد استفاده شود.

حتی اگر در هنگام ساخت یک ساختمان باید تمام اصول و قواعد لوله کشی به درستی انجام گیرد، باز هم لوله کشی ساختمان به مرور زمان دچار آسیب‌ها و پوسیدگی می‌شود و اگر به موقع تعمیر و تعویض نگردد دچار ترکیدگی شده و مشکلات جدی برای ساختمان و اهالی آن به وجود می‌آید.

امروز اپلیکیشنی را به شما معرفی می کنیم که اگر نیاز به انجام کارهای خدماتی و مخصوصا خدمات مربوط به تاسیسات، لوله کشی، لوله بازکنی و... داشتید با خیال راحت از آن استفاده کنید زیرا بهترین متخصصان را در اختیارتان قرار خواهد داد.

لوله کشی ساختمان با استادکار

 لوله کشی ساختمان استادکار در بخش‌های مختلف برای کاربردهای مختلف آبرسانی و فاضلاب صورت می‌گیرد. سیستم‌های آبرسانی برای بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان مانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و ... انجام می‌گیرد. همچنین سیستم‌های فاضلاب نیز در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، داخل حیاط و ... صورت می‌گیرد. هر خدمتی که برای لوله کشی و لوله بازکنی نیاز داشته باشید می توانید روی متخصصان استادکار حساب کنید. اما کدام خدمات لوله کشی از عهده متخصصان استادکار بر می آید؟

• سیستم آبرسانی

برای نصب سیستم آبرسانی یک انشعاب از لوله آبرسانی اصلی گرفته شده و به داخل ساختمان هدایت می‌شود. سپس از طریق اتصالات مورد نیاز به تمام بخش‌های ساختمان آبرسانی انجام می‌شود. برای انجام این کار ابزارها و لوازم خاصی مورد نیاز است از جمله اتصالات مختلف، شیر و فلکه، دو راهی، سه راهی و ... که برای نصب درست لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

• سیستم فاضلاب

در انجام کارهای لوله کشی سیستم‌های دفع فاضلاب بسیار مهم بوده و از بسیاری از سیستم‌های دیگر پیچیده‌تر هستند. این سیستم‌ها به صورت توکار نصب شده و برای دفع مواد زائد آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی به کار برده می‌شوند. لوله‌های مورد استفاده برای سیستم فاضلاب از لوله‌های سیستم آبرسانی بزرگ‌تر هستند زیرا حجم فاضلاب از حجم آب ورودی بیشتر بوده و ممکن کوچک بودن لوله‌ها باعث ایجاد رسوبات و بسته شدن لوله‌ها می‌شود.

• تخلیه چاه و لوله بازکنی

در زمان‌های دور برای تخلیه چاه فردی با لوله و ابزار در دسترس به داخل چاه فرستاده می‌شد و چاه را خالی می‌کرد اما با گذشت زمان ابزار و تکنولوژی‌های جدیدی اختراع شد که بدون دخالت انسان و به صورت کاملا بهداشتی چاه را تخلیه می‌کنند. در بسیاری از شهر‌های بزرگ سیستم‌های دفع فاضلاب به صورت کانال‌های شبکه‌ای ایجاد شده است که نیازی به تخلیه ندارند و همگی در مکانی خاص منتقل می‌شوند. اما هنوز هم بسیاری از مناطق به این سیستم‌ها دسترسی نداشته و برای دفع فاضلاب به حفر چاه نیاز دارند.

لوله باز کن

ایجاد کانال‌ها و لوله‌ کشی برای تخلیه و انتقال فاضلاب نیازمند تخصص و تجربه کافی در این زمینه است. پس از احداث این نوع فاضلاب با گذشت زمان و به دلیل ایجاد رسوبات مختلف لوله‌ها دچار گرفتگی شده و نیازمند استفاده از روش‌هایی برای باز کردن هستند. اگر میزان پوسیدگی و حجم رسوبات بالا باشد سیستم فاضلاب باید به صورت کامل تعویض گردد. در غیر این صورت می‌توانید با ابزارها و مواد لازم برای باز کردن لوله‌ها و تمیز شدن مسیر عبور فاضلاب اقدام کنید. خدمات لوله بازکنی استادکار به همین منظور است و می تواند برای شما کمک کننده باشد.

استادکار و خدماتی که برای لوله کشی ساختمان به شما ارائه می کند

انجام تمام موارد گفته شده نیازمند دانش، تخصص و تجربه نیروهای متخصص در این زمینه است تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین میزان خسارت و آسیب به سایر بخش‌های ساختمان خدمات لوله کشی و لوله بازکنی را انجام دهند. مراکز و شرکت‌های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. اپلیکیشن استادکار یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای انجام خدمات است. این اپلیکیشن با استفاده از دانش و تخصص نیروهای متخصص در زمینه انواع خدمات ساختمانی، خدمات فنی و تعمیراتی فعالیت می‌کند.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به صورت آنلاین و در تمام طول شبانه روز درخواست خدمات خود را ثبت کنید. در صورت نیاز می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته تا شما را برای انجام خدمات و هزینه‌های مربوطه راهنمایی کنند. از مهم‌ترین مزیت‌های این اپلیکیشن دسترسی به افراد متخصص و کاربلد و تیم پشتیبانی بسیار قوی است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید