پروژه های پیش فروش چیتگر

کدخبر: ۴۱۴۴۵۱
چیتگر یا همان شهرک گلستان فعلی از دیرباز جزو مناطق آینده دار تهران بوده و پارک چیتگر نیز از منطقه های اصیل و قدیمی پایتخت محسوب می شوند.
پروژه های پیش فروش چیتگر

 پدیده ای که چیتگر و منطقه 22 را دوباره بر سر زبانها انداخت، احداث و آبگیری دریاچه شهدای خلیج فارس یا به اصطلاح عام آن، دریاچه چیتگر بود که پس  از آن منطقه 22 طعم واقعی توسعه و پیشرفت را چشید. طرح های عمرانی و زیرساختی یکی پس از دیگری شروع شدند و زمین ها و املاک اطراف دریاچه چیتگر ارزشی بی سابقه یافتند و ... منطقه22 تبدیل شد به بزرگ ترین مقصد گردشگری در تهران. مراکز تجاری اداری و خدماتی رفاهی همچون بام لند و ایران مال برای اولین بار در ایران با چنین وسعت و کاربردی در منطقه 22 شروع به فعالیت نمودند و گردشگران درون شهری را از سایر مناطق تهران به چیتگر کشاندند. 

با ارزشمند شدن زمین در منطقه22 خیل سازندگان- اعم از شخصی و تعاونی مسکن- به سوی چیتگر سرازیر شدند و از آنجایی که قیمت زمین نسبت به سایر مناطق تهران پایین تر بود و قیمت تمام شده یک واحد در برج های بالای 100 واحد برای سازنده مقرون به صرفه بود، بازار ساخت و ساز در قالب برج های 30 و 40 طبقه آنهم به صورت پیش فروش بسیار گرم شد.

تعاونی مسکن های سازمانی و ارگانی یکی پس از دیگری مجوز ساخت می گرفتند و گزینه های ارزشمند بیشتر و متعددی برای خریداران و سرمایه گذارهای بازار مسکن فراهم شد. هر تعاونی مسکن با شروع پروژه اش، اعضای سازمان خود را به عضویت گرفت و اعضای آن پروژه با پیشرفت فیزیکی آن پروژه توانستند حق امتیاز خود را با ارزشی دوچندان تر نسبت به گذشته بفروشند

و بسیاری از اعضا نیز که تا پیش از این رویای خانه دار شدن در سر می پروراندند با واریز اقساط خود در تعاونی به بارور شدن نهال شان کمک کردند و پس از دو سه سال توانستند در منطقه 22 تهران و همجوار دریاچه چیتگر صاحبخانه شوند، آنهم در یک برج نوساز با تمامی امکانات و تجهیزات مدرن و بروز. 

با گذشت زمان و افزایش تعداد پروژه های پیش فروش در منطقه22 چیتگر، رقابت سازندگان و تعاونی های سازنده بر سر جذب خریدار و سرمایه گذار تنگاتنگ شد و در این رقابت سازنده هایی گوی سبقت را از رقبا ربودند که کیفیت بهتر در موقعیت مکانی مناسب تری را ارائه می دادند.

همین تعدد گزینه جهت سرمایه گذاری، کار را برای بنگاه ها و دفاتر معاملات ملکی در چیتگر مشکل نموده و مشاورانی در این میان قادر به ارائه مشاوره ی بهتر هستند که اطلاعات کامل تری نسبت به تمامی پروژه های فعال در منطقه داشته باشند و به تمامی پروژه ها و سازندگانی که در منطقه فعالیت می کنند اشراف کامل داشته باشند. 

دانشنامه آندلس شاید تنها سایت مرجع و بروز در منطقه 22 می باشد که علاوه بر اشراف کامل در رابطه با منطقه نسبت به تمامی برج ها و پروژه های در حال ساخت هم اطلاعات کامل کیفی و کمی ارائه می کند و درباره تک تک پروژه ها نیز دست به تحلیل جداگانه زده است. دانشنامه آندلس سایتی فراتر از سایت یک دفتر املاک است. به واقع مرکزی به عنوان مرجع با این میزان از کیفیت و کمیت در منطقه22 شهرداری تهران تا بحال وجود نداشته است. 

خریداران و سرمایه گذاران علاقمند به املاک دریاچه چیتگر و پروژه های پیشفروش منطقه22 می توانند با مراجعه به سایت دانشنامه آندلس و تماس با کارشناسان آندلس نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید