استعلام قیمت آهن آلات از سایت فولاد فیدار

کدخبر: ۴۱۵۵۵۷
وبسایت فولاد فیدار در سال ۱۳۹۷ با توجه پشتوانه اعتبار کسب شده در بازار و با هدف توسعه فعالیت‌ها در فضای مجازی تاسیس شد
استعلام قیمت آهن آلات از سایت فولاد فیدار

شرکت پتروفولاد فیدار در سال ۱۳۹۲ با هدف عرضه محصولات فولادی و خدمات در این زمینه مانند: برشکاری، خمکاری، فرمینگ ورق، رزوه کاری و. . . تاسیس شد، تمام محصولات این شرکت با فاکتور رسمی به فروش می‌رسند و همچنین فولاد فیدار عضو رسمی اتحادیه آهن و فولاد تهران است.

وبسایت فولاد فیدار در سال ۱۳۹۷ با توجه پشتوانه اعتبار کسب شده در بازار و با هدف توسعه فعالیت‌ها در فضای مجازی تاسیس شد، کلیه محصولات و خدمات این شرکت از طریق وبسایت قابل مشاهده است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند تغییرات لحظه به لحظه قیمت محصولات فولادی اعم از: قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن، لوله، پروفیل، ناودانی، لوله‌مانیسمان، داربستی و. . . را در این وبسایت مشاهده کنید.

انواع محصولات فولادی ارائه شده در وبسایت فولاد فیدار

• انواع میلگرد اعم ازساده و آجدار و ارائه قیمت میلگرد در کارخانه و بازار

• عرضه انواع تیرآهن و هاش اعم از تیرآهن سبک و سنگین، تیرآهن لانه‌زنبوری و ارائه به‌روزترین قیمت تیرآهن

• نبشی فابریک از سایز ۲ تا ۲۰ ارائه قیمت کارخانه و بازار

• انواع ناودانی سبک و سنگین (ناودانی تحت استاندارد روسیه و اروپا)

• انواع سپری در سایز‌های ۲ تا ۱۲

• انواع ورق اعم از ورق آجدار، ورق گالوانیزه، ورق آلیاژی، ورق رنگی، ورق روغنی، ورق سیاه، ورق اسید شویی در ابعاد و سایز‌های متنوع

• انواع پروفیل (قوطی) اعم از پروفیل مبلی، پروفیل زد، پروفیل صنعتی باقیمت انبار و کارخانه

• انواع لوله اعم از لوله سیاه، لوله داربستی، لوله‌مانیسمان، لوله گالوانیزه و لوله مبلی در سایز‌ها و ابعاد متنوع

• انواع لوازم داربستی اعم از انواع بست و اتصالات مربوط به آن‌ها شامل: بست تک‌پیچ، کفی، مغزی، اتصال ۲۰ سانتی، اتصال ۱۷ سانتی، بست آهنگیرهاش، بست گردان، بست چهار پیچ سبک و سنگین.

آهن

عوامل موثر بر قیمت آهن چه چیز‌هایی هستند؟

فرایند تولید

ساخت مقاطع فولادی مختلف دارای پیچیدگی‌هایی است، به همین دلیل قیمت آهن آلات با توجه به فرایند تولید متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال قیمت ورق سیاه یا همان ورق گرم با قیمت ورق سرد یا همان ورق روغنی متفاوت است. از آنجایی که در تولید ورق‌های سرد از عملیات‌های پیچیده‌تری استفاده شده و مراحل تولید آن‌ها بیشتر از ورق گرم است، قیمت‌گران‌تری دارند.

فرایند‌های پس از تولید

پس از تولید مقاطع نیاز به انجام فرایند‌هایی پس از تولید محصولات هم هست، به عنوان مثال برای تولید ورق‌های گالوانیزه، نیاز به انجام فرایند‌های اضافی روی ورق‌های روغنی است، برای تولید ورق یا لوله‌های گالوانیزه، مقاطع اولیه تحت عملیات پوشش دهی با فلز روی قرار می‌گیرند، این مقاطع در مقایسه با مقاطع اولیه دارای خواص بیشتری هستند و با قرارگیری در برابر رطوبت و آب دچار خوردگی نخواهند شد. و در نتیجه خواص بهتری هم خواهند داشت. همین موضوع هم باعث افزایش در قیمتشان خواهد شد.

عناصرآلیاژی موجود

در ساخت فولاد از عناصر آلیاژی مختلف در کنار آهن استفاده می‌شود، اما از آنجایی که برخی از فلزات آلیاژی کمیاب‌تر هستند و برخی‌گران‌تر هستند. با استفاده از عناصر آلیاژی مختلف قیمت آن‌ها هم تغییر خواهد کرد، همچنین در برخی موارد، برخی از محصولات با توجه به عناصر آلیاژی استفاده شده فرایند تولید پیچیده‌تری خواهند داشت.

نرخ ارز

با توجه به اینکه بخش زیادی از بازار آهن و فولاد در کشور ما ازکالا‌های وارداتی تشکیل شده است، در بخش تولید هم برای مواد اولیه نیاز به واردات است، تغییرات نرخ ارز می‌تواند تاثیر زیادی بر نرخ مقاطع فولادی داشته باشد.

عرضه و تقاضا

عرضه و تقاضا هم از موارد مهم و تاثیرگذار بر بازار هستند، این مورد در تمام بازار‌ها وجود دارد، به این صورت که هر چه عرضه کالا در بازار در مقایسه با میزان تقاضا بیشتر باشد، قیمت کاهش بیشتری خواهند داشت، به عنوان مثال، زمانی که عرضه محصول خاصی مانند پروفیل در بازار افزایش پیدا کند، و خریداران این محصول در بازار کم باشند، قیمت آن کاهش خواهد یافت اما برعکس این موضوع در صورتی که میزان تقاضا زیاد و عرضه کم باشد، محصول مورد نظر کمیاب‌تر شده و قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید