جهان پیمان بار، باربری ارزان و سریع

کدخبر: ۴۱۶۶۳۷
حمل و نقل ارزان به شهرستان ها یکی از نگرانی های مشتریان برای حمل بار مورد نظر خود است و ما این را به خوبی می دانیم.
جهان پیمان بار، باربری ارزان و سریع

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار با بیش از 50 سال سابقه و مالکیت تعداد زیادی خودرو جزو بزرگترین و قدیمی ترین باربری های کشور است.  هزینه حمل و نقل شما بر اساس آخرین روش های ارائه شده توسط اتحادیه حمل بار محاسبه می شود و دیگر نگران قیمت های غیراستاندارد و قیمت های نامعقول نخواهید بود.

کلیه بارها با بارنامه و بیمه نامه ارسال می شود. در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به مشکلات شما در زمینه حمل کالا هستیم. سیستم شرکت جهان پیمان بار با قیمت مناسب باربری به شهرستان و با مدیریت کاملاً مجرب و همچنین کارشناسان مسئول و وظیفه شناس و کادری متخصص آماده ارائه خدمات ویژه در زمینه باربری و حمل و نقل در تهران و همه شهرهای کشورمان است.

حمل بار به تمامی نقاط ایران

حمل بار از تهران با استفاده از وسایل نقلیه مختلف مانند: نیسان، خاور، تک، جفت، تریلی، ترانزیت و کمرشکن به تمامی نقاط کشور انجام می شود.

چهان بار

اصولاً هرچه فاصله حمل بار از شهر مبدا دورتر باشد، باربری هم بسیار دشوارتر می شود  و به مهارت بیشتری نیاز دارد. زیرا به عنوان مثال، هنگام حمل بار از تهران به شهرستان، احتمال خسارت به بار به دلیل مسافت طولانی، مشکلات جاده ای، آب و هوا و ... افزایش می یابد.

حمل بار با کامیون به شهرستان در هنگام بار زدن و همچنین استفاده از رانندگان حرفه ای احتیاج به مراقبت ویژه دارد که این موارد نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

هدف ما این است که خیال شما را از حمل و نقل صحیح و ایمن بار به شهرستان و تحویل به موقع بار به مقصد راحت کنیم تا هم بار شما سالم و به موقع تحویل شود و هم از اتلاف وقت جلوگیری شود.

باربری

خدمات باربری جهان پیمان بار شامل بارنامه و بیمه است که با استفاده از مشاوره رایگان و گفتگو با کارشناسان ما می توانید از بهترین روش استفاده کنید و بار خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به شهرستان حمل کنید.

جهان پیمان بار آمادگی خود را برای ارائه انواع خدمات باربری از تهران به تمام شهرها و همچنین نقاط مرزی ایران اعلام می دارد. رانندگان حرفه ای و همچنین سابقه درخشان ما در حمل و نقل و جابجایی انواع محموله ها به شما این اطمینان را می دهد که می توانید برای کلیه مراحل حمل و نقل در تهران یا شهرستان به راحتی روی خدمات ما حساب کنید.

داشتن بیمه نامه جزو ضروریات باربری است 

در حمل بار هرگز حادثه خبر نمی کند. در چنین مواردی، داشتن یک بیمه نامه معتبر می تواند خیال شما را بیش از پیش راحت کند. اگرچه شرکت های معتبر باربری معمولاً از رانندگان با تجربه برای حمل بار استفاده می کنند، اما در مواردی به بار مشتریان آسیب وارد شده و این مسئله خسارات مالی زیادی را برای مشتریان به همراه داشته است.

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که شرکت های حمل و نقل معمولاً هزینه بیمه را جداگانه محاسبه می کنند، پس چرا ما باید از این گزینه برای حمل بار خود استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که در این صورت می توانید با صرف هزینه اندک نگرانی خود را در مورد اتفاقاتی که در زمان حمل بار رخ می دهد برطرف کنید و دیگر نگران آسیب جدی به بار خود نباشید. به طور کلی، درست است که بیمه اغلب هزینه اضافی برای مشتریان دارد، اما استفاده از آن می تواند خطر آسیب جدی به تجهیزات شما در حمل بار را از بین ببرد.

ارسال کالا

ما به منظور اطمینان بخشیدن در ارسال کالا در سال 1384 اقدام به تاسیس یک واحد از نمایندگی های شعب فعال بیمه ایران نمودیم و توانستیم از سال 85 تا 99 به صورت مستمر به عنوان شعبه منتخب انتخاب شویم.

بیمه ایران به ویژه نمایندگی عامری با کد 5799 با هدف ایمنی بخشیدن به ترابری مرسولات اقدام به احراز امتیازاتی در جهت رضایت و پشتیبانی از تولید کننده محترم نموده که به شرح ذیل است:

1. پوشش بیمه از ابتدای بارگیری تا انتهای تخلیه ( انبار به انبار)

2. بیمه لندی گراف در ایران

3. پرداخت تمام خسارت وارده به صورت کامل (۰ % فرانشیز)

4. شعب فعال در تمام شهر های کشور

5. تنها شرکت دولتی بیمه در ایران

6. پرداخت سریع خسارت

استفاده از رانندگان مجرب

حمل بار به تجربه و تسلط زیادی نیاز دارد و این نکته را باید در انتخاب شرکت باربری مناسب در تهران در نظر گرفت. در سال های اخیر قیمت کالاها به طرز چشمگیری افزایش یافته است، به همین دلیل جبران خسارت و خرابی بار می تواند هزینه های سنگینی را به مشتری تحمیل کند.

شرکت های معتبر و معروف باربری در تهران معمولاً رانندگان خود را از بین بهترین و کارآمدترین رانندگان انتخاب می کنند و این مزایای زیادی را برای این شرکت ها و مشتریان به همراه دارد. یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از رانندگان ماهر و باتجربه کاهش خسارات وارد شده به بار مشتریان است و این ویژگی باعث کاهش هزینه های فعلی شرکت ها می شود.

مزیت بعدی استفاده از نیروهای مجرب در زمینه حمل و نقل بار، کاهش زمان مورد نیاز برای حمل کالا و افزایش بازدهی این فرآیند است. این ویژگی می تواند در رضایت مشتری از عملکرد شرکت های حمل بار تأثیر بسزایی داشته باشد.

بنابراین  همیشه از خدمات شرکت هایی که رانندگان و مشاوران خود را از بهترین و کارآمدترین افراد انتخاب می کنند استفاده کنید تا بتوانید از مزایای گفته شده بهره مند شوید.  مشاوره باعث می شود که هزینه باربری کمتر شود. کارشناسان این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با باربری بین شهری هستند.

باربری ارزان به شهرستان

برای آگاهی از قیمت ها و هزینه های حمل بار به شهرستان و قیمت حمل و نقل بین شهری باید بگوییم که شرکت جهان پیمان بار بهترین و با کیفیت ترین خدمات خود را با قیمت های واقعا رقابتی و ارزان به مشتریان ارائه می دهد.

حمل و نقل ارزان به شهرستان ها یکی از نگرانی های مشتریان برای حمل بار مورد نظر خود است و ما این را به خوبی می دانیم. شرکت جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوز های مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است و هم‌چنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید