خرید رینگ لایت موبایل ارزش دارد؟

کدخبر: ۴۱۷۶۶۴
دنیای شبکه‌های اجتماعی پر شده است با تصاویر با کیفیت و جذاب، یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده تا افراد بتوانند تصاویر جذاب و باکیفیتی منتشر کنند، بحث نورپردازی است.
خرید رینگ لایت موبایل ارزش دارد؟

 در سال‌های اخیر، کیفیت دوربین‌های موبایل افزایش پیدا کرده است و اگر نورپردازی به درستی انجام شود، می‌توانید تصاویر بسیار جذابی ثبت کنید. رینگ لایت موبایل یکی از ابزارهایی است که به شما در زمینه نورپردازی برای عکاسی باکیفیت کمک زیادی می‌کند. خرید رینگ لایت موبایل، کیفیت عکس یا ویدیوهای شما را چند سطح بالاتر می‌برد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل ارزش خرید رینگ لایت موبایل و همچنین نکاتی که باید در مورد آن بدانید بپردازیم.

رینگ لایت موبایل چیست؟

رینگ لایت گوشی یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در عکاسی با موبایل است که می‌توانید نور را به خوبی روی سوژه بتابانید و عکس‌های باکیفیتی بگیرید. رینگ لایت گوشی یک حلقه نوری است که می‌تواند شرایط نوری نامناسب محیط را بهبود ببخشد و نوری یکنواخت و حرفه‌ای برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری با موبایل برای شما ایجاد کند. 

رینگ

با وجود آن که رینگ لایت‌های مختلفی وجود دارند و هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارند، اما خرید رینگ لایت موبایل می‌تواند علاوه بر این که نیاز شما را رفع کند، در هزینه‌های شما هم صرفه‌جویی کند. رینگ لایت موبایل با نام رینگ لایت سلفی هم شناخته می‌شود و در بازار انواع آن وجود دارد.

با خرید رینگ لایت موبایل به راحتی می‌توانید آن را روی موبایل خود نصب کنید و نور کافی به سوژه موردنظر خود بتابانید. مزیت اصلی رینگ لایت‌های موبایلی داشتن پایه مخصوص موبایل، ابعاد کوچکتر و همینطور قابلیت کنترل نور از موبایل است.

در واقع نور رینگ لایت، منبع نور LED است که نور بسیار شفاف و روشنی در اختیار شما قرار می‌دهد. جالب است بدانید با وجود کوچک بودن سایز رینگ لایت گوشی نسبت به رینگ لایت دوربین و حرفه‌ای، باز هم به خوبی نیاز شما را رفع می‌کند و اگر هدف شما عکس‌برداری با دوربین نباشد، همین وسیله کوچک هم می‌تواند نیاز شما را رفع کند. 

پیشنهاد ما برای افرادی که از موبایل برای ضبط ویدیو و تولید محتوا استفاده می‌کنند، این است که به جای هزینه کردن برای خرید تجهیزات نورپردازی گران قیمت به دنبال خرید بهترین رینگ لایت گوشی باشید. رینگ لایت بزرگ و حرفه‌ای شاید بتواند نور بیشتری در اختیار شما قرار دهد، اما برای فیلمبرداری با موبایل به این مقدار نور نیاز ندارید.

رینگ لایت موبایل برای کدام کسب‌وکارها کاربردی است؟

در حال حاضر بسیاری از افرادی که در هر زمینه‌ای تولید محتوا می‌کنند، می‌توانند از رینگ لایت گوشی استفاده کنند. در واقع چنین افرادی با خرید رینگ لایت گوشی می‌توانند محتوای باکیفیتی بسازند و با این کار تعامل صفحات اجتماعی خود را افزایش دهند. ما به 3 دسته از افراد خرید رینگ لایت موبایل را پیشنهاد می‌کنیم.

• بلاگرها

بلاگرها افرادی هستند که روزانه چندین بار عکاسی و فیلم‌برداری انجام می‌دهند و آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارند! 

بلاگرها معمولاً از خودشان فیلم و عکس تهیه می‌کنند و با خرید رینگ لایت موبایل می‌توانند کیفیت محتوای خود را افزایش دهند. اگر بلاگر هستید و با استفاده از موبایل تولید محتوا می‌کنید، بهتر است به جای پروژکتورهای بزرگ که هزینه زیادی دارد، به دنبال بهترین رینگ لایت گوشی باشید تا کیفیت تولید محتوای خود را افزایش دهید. در حال حاضر انواع رینگ لایت گوشی وجود دارد که به خوبی نیاز شما را با هزینه کمتر برآورده می‌کند.

• اینفلوئنسرهای آرایشی

اینفلوئنسرهای حوزه آرایشی افرادی هستند که از آرایش کردن خود محتوا تولید می‌کنند؛ بنابراین هر چقدر جزئیات نمایش داده شده در محتوا بیشتر باشد، کاربران تعامل بیشتری با صفحه برقرار می‌کنند. 

برای این دسته از افراد، در صورتی که از دوربین استفاده می‌کنند شاید بهتر باشد رینگ لایت سالنی استفاده کنند اما در هر صورت نیاز به یک پایه خواهند داشت که رینگ لایت موبایل خودش دارد و امکانات بیشتری هم می‌دهد. 

اگر شما هم در این حوزه فعالیت می‌کنید، بهتر است با استفاده از یک گوشی خوب و رینگ لایت عکاسی کنید تا عکس‌هایی با بهترین نورپردازی ثبت و منتشر کنید.

مزایای خرید رینگ لایت موبایل

مزایای خرید رینگ لایت موبایل عبارتند از:

ابعاد و وزن مناسب رینگ لایت گوشی

 اولین و مهم‌ترین ویژگی رینگ لایت موبایل این است که ابعاد کوچکی دارد! 

در واقع شما می‌توانید به راحتی رینگ لایت موبایل را بر خلاف مدل‌های دیگر رینگ لایت حمل کنید و در هر جایی که به آن نیاز دارید، از آن استفاده کنید. همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های رینگ لایت گوشی این است که وزن کمی دارد و به راحتی می‌توانید بدون آن که اذیت شوید، حمل کرده و روی موبایل خود نصب کنید.

نصب راحت روی موبایل بدون نیاز به پایه مجزا

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم رینگ لایت گوشی این است که به راحتی روی موبایل نصب می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که رینگ لایت با هولدر موبایل تهیه کنید تا برای استفاده از آن نیازی به خرید مجدد پایه نداشته باشید. 

همچنین باید توجه کنید که گاهی اوقات شما از رینگ لایت برای دوربین خود هم استفاده می‌کنید که در این صورت باید حواستان باشد رینگ لایت و هولدر موبایل معمولاً برای موبایل استفاده می‌شود! بنابراین برای استفاده از رینگ لایت دوربین باید از نوع دیگری استفاده کنید یا حداقل مدلی را بخرید که پایه آن قابل جداسازی باشد.

وجود آینه برای افزایش شدت نور

بسیاری از رینگ لایت‌های موبایل آینه دارند! این مسئله باعث می‌شود تا با توجه به کمتر بودن نور رینگ لایت گوشی نسبت به رینگ لایت معمولی این کمبود نور به راحتی جبران شود. 

همچنین نباید فراموش کنید جنس رینگ لایت هم اهمیت زیادی دارد و می توانید روی کیفیت عکس برداری شما تاثیر زیادی داشته باشد. هر چقدر جنس لامپ های رینگ لایت بهتر باشد، نور بیشتر و همچنین هر چقدر آینه ها بهتر طراحی شده باشند، نور حاصل از لامپ ها تا چند برابر افزایش پیدا می کند.

امکان تنظیم رنگ

یکی دیگر از ویژگی‌های رینگ لایت موبایل این است که معمولاً امکان تنظیم رنگ را دارند؛ به عبارت ساده‌تر، شما می‌توانید مشخص کنید که رینگ لایت مهتابی باشد یا آفتابی! البته پیش از خرید حتماً در مورد محصول انتخابی باید تحقیق کنید تا بتواند نیازهای شما را برطرف کند.

ال ای دی

بعضی مدل‌ها دارای LED چند رنگ هستند. یعنی هر رنگی که دلتان بخواهد را می‌توانید برای رینگ لایت تنظیم کنید.

برای آن که بتوانید کیفیت عکاسی خود را افزایش دهید، سعی کنید به دنبال بهترین مارک رینگ لایت سلفی باشید که امکان تنظیم نور از خیلی کم تا زیاد را داشته باشد و رنگ آن هم بتوانید تعیین کنید.

معرفی چند مورد از بهترین محصولات رینگ لایت موبایل

در این بخش چند مورد از بهترین‌ مدل‌های رینگ لایت موبایل را معرفی کنیم.

رینگ لایت Stream-M20 ring light

این رینگ لایت موبایل یکی از بهترین رینگ لایت های با کیفیت مناسب است که امکان تنظیم نور در حالت‌های مختلف را به شما می‌دهد. همچنین این محصول شامل رینگ لایت و هولدر موبایل است که می‌توانید برای عکاسی و فیلم‌برداری از آن استفاده کنید.

مشخصات این محصول:

• قابلیت تنظیم میزان نور در حالت مختلف

• دارای نگهدارنده گوشی

• امکان قراردادن بر روی سه پایه نور

• قابلیت تنظیم کانال و گرو‌ه بندی نور

• قطر رینگ لایت: 20 سانتی متر

• قدرت خروجی 35 وات

• زاویه‌ی نور دهی:150 درجه

• تعداد چراغ‌های ال ای دی:150

رینگ لایت Dreamlight PLH-480L ringlight

این رینگ لایت موبایل یکی از بهترین برندهای رینگ لایت است که کارایی بسیار بالایی دارد.

نور نگار

مشخصات این محصول:

• مناسب برای عکاسی پرتره و مدلینگ

• مناسب برای گریمورها و آرایشگرها

• (CRI) شاخص نمود رنگ = 95

• مناسب برای عکاسی پزشکی و دندانپزشکی

• قابل استفاده برای نورپردازی ویدئوبلاگ

• مجهز به لامپ‌های LED با کیفیت

• قابلیت نصب باتری و استفاده بدون کابل برق

• امکان کم و زیاد کردن شدت روشنایی 10 تا 100%

• مجهزبه مانت هات شو استاندارد برای اتصال تجهیزات الحاقی

در نهایت، اگر قصد خرید رینگ لایت موبایل دارید، می‌توانید وارد بخش رینگ لایت موبایل فروشگاه اینترنتی نورنگار شوید و محصول موردنیاز خود را خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید