کولر گازی گری مناسب هر آب و هوایی

کدخبر: ۴۱۸۳۳۸
کولر گازی گری از محصولات با کیفیت کشور چین است. این کولرها به علت استفاده از سیستم اینورتر مصرف برق کمی دارند و مشکل کولرهای قدیمی را ندارند. ظاهر آنها شیک است و با هر نوع آب و هوایی خود را وفق داده و در آزمایش های مختلف سربلند بیرون آمده اند.
کولر گازی گری مناسب هر آب و هوایی

کولر گازی گری مناسب هر آب و هوایی

کولر گازی گری (GREE) ساخت کشور چین و از با کیفیت ترین محصولاتی است که در این زمینه تولید شده اند. یکی از مهم ترین ویژگی های این کولرها مطابقت داشتن آنها با هر نوع آب و هوایی است. این کولرها امتحان خود را در تمام شرایط اقلیمی مختلف پس داده و عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند. 

خرید کولر گازی گری از نمایندگی 

برای خرید کولر گازی گری بهتر است از نمایندگی ها اقدام کنید. برند گری از بهترین انواع کولر گازی است که در آن به جای گاز R22 از R410 استفاده می شود. این گاز موجب می شود که کارکرد کولر بالاتر برود و طول عمر آن نیز افزایش بیابد. این کولرها در مدل ها و انواع مختلفی در بازار موجودند. به دلیل استفاده از این نوع گاز، کولرهای گازی گری با محیط زیست سازگار شده اند.

گاز R410 از گاز R22 سردتر است و دمای جوشش آن 52 درجه سانتی گراد است. اما درجه جوشش گاز R22 منفی 41 درجه سانتی گراد است. به این ترتیب، کولر مجهز به این سیستم در بازه زمانی کمتری قادر خواهد بود تا هوای محیط را خنک کند. 

انواع کولر گری و مشخصات آن

کولر گری دارای انواع یک تکه یا پنجره ای، دو تکه یا اسپیلت، پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، سقفی یا کاستی، داکتی یا کانالی و چند شعبه یا مولتی پنل است. این کولرهای گازی به صورت سرد و گرم هستند و در ظرفیت های مختلف تولید می شوند.  

در نمایندگی گری کولر گازی ها دارای فناوری G10 در اینورتر هستند. به واسطه داشتن چنین فناوری این قابلیت را خواهند داشت که در محدوده ولتاژ 150 تا 260 ولت عمل کنند که تأثیر ضربه های ولتاژ را روی کارکرد دستگاه کاهش می دهد و موجب می شود ثبات بیشتری داشته باشد. این مشخصات در محافظت از دستگاه تأثیر زیادی دارد و طول عمرش را افزایش می دهد. لبه های این کولرها هلالی است که ظاهر آنها را شیک تر کرده است.

کولر گری

کولر گری

استفاده از فیلترهای با کیفیت در کولر گازی گری می تواند منجر به تصفیه بهتر هوا شوند. در ساخت این فیلترها نیاز مصرف کننده به خوبی در نظر گرفته شده است. یکی از مشکلاتی که کولرهای گازی دارند، سر و صدایی است که موقع کار کردن ایجاد می کنند.

اما فناوری اینورتر در کولرهای گری با تجزیه و تحلیل صداها و شناخت نویزها و دارا بودن نرم افزار محاسباتی کاهش و کنترل صداها موجب شده است تا حد زیادی آرام و بدون سر و صداهای اضافه کار کند. این ویژگی این کولر را از بقیه کولرهای گازی متمایز کرده است.

استفاده از این فناوری در این کولرها موجب شده است که آنها در آب و هواهای سخت و خشن نیز کارایی بالا داشته باشند و مقاومت خوبی از خود نشان دهند. 

کارایی کولر گازی گری 

درجه بندی کارایی کولر گری در تعیین نوع عملکرد آن مؤثر است. کمپرسورهایی که در این کولرها استفاده می شود، تولید کشور امریکا هستند. دامنه کارکرد آن در حالت گرمایش 22 تا 24 درجه سانتی گراد و دامنه کارکردش در حالت سرمایش 15 تا 65 درجه سانتی گراد است. وزن پنل خارجی آن در حدود 67 کیلو محاسبه شده است و بیشترین طول لوله کشی برای آن 20 متر است. گردش هوا نیز 679 متر مربع در ساعت است. 

کولر

خرید کولر گازی گری

تفاوت کولر گازی گری اینورتر با کولر معمولی 

کولر گازی گری اینورتر به کولرهای کم مصرف مشهورند. اینورتر نوعی مبدل جریان برق است که در کولر کار گذاشته می شود که جریان متناوب را به جریان مستقیم بدل می کند که بر طبق نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی با ترانسفورماتورها و مدارها قابل کنترل خواهد بود. 

ساختار کمپرسورهای کولرهای قدیمی به این شکل است که پس از هم دما شدن محیط با دمای کولر خاموش می شد و منتظر تغییر دمای جدید می ماند و دوباره استارت می خورد که همین مسئله موجب مصرف بیشتر برق می شد. اما سیستم های کولرهای اینورتر طوری طراحی شده است که هیچ وقت از مدار خارج نمی شود و نیازی به جریان بالای برق برای دور حرکتی موتور ندارد. 

سایت گری ایرانیان greeiranian یکی از معتبرترین مکان هایی است که می توانید برای تهیه کولر گازی گری به آن مراجعه کنید و از تغییر دمای خانه خود بیشترین لذت را ببرید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید