پشتیبانی از تولید در تنها بازار تخصصی برنج ایران

کدخبر: ۴۱۹۴۷۸
قطعاً کشاورزی یکی از ارکان اصلی در اقتصاد هر کشوری است، در ایران نیز سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی به بخش کشاورزی اختصاص داد.
پشتیبانی از تولید در تنها بازار تخصصی برنج ایران

 برنج از مهمترین محصولات کشاورزی ایران است که از قضا، به لحاظ کیفی در سطح بالایی در مقایسه با محصولات سایر کشورها دارد. هر زمان «برنج ایرانی» را می شنویم، مفهوم کیفیت نیز به ذهن ما متبادر می شود. اما آیا فعالان صنعت برنج آن طور که شایسته است توانسته اند از چرخه تولید و توزیع برنج سهم داشته باشند؟ به نظر می رسد سالهاست که فقدان یک بازار تخصصی برای برنج در ایران احساس می شود، بازاری که درسالهای گذشته با راه اندازی اش در صنایع دیگر نظیر صنعت فرش ماشینی، رونقی را در این صنعت ایجاد کرد. حالا باید خوشحال باشیم که در بهار 1400 تنها بازار تخصصی برنج در مجتمع تجاری تک سنتر با نام «بازار برنج ایران» راه اندازی شده است.

محل قرارگیری بازار برنج

بازار برنج ایران، در نقطه ای استراتژیک از شهر تهران واقع شده است، قرار گرفتن این بازار در نزدیکی بازار اصلی شهر تهران و در نزدیکی میدان شوش و خارج از محدوده های ترافیکی شهر تهران و در نزدیکی ایستگاه مترو بعثت، امکان دسترسی همزمان به خریداران عمده نظیر بنکداران، رستوران ها، سوپرمارکت‌ها، خرده فروشان برنج و خریداران سازمانی را از یک سو و دسترسی به مصرف کنندگان و خانوارها را از سوی دیگر فراهم آورده است.

محل قرارگیری مجتمع تک سنتر، فقط یکی از ویژگی های بازار برنج ایران است؛ در ادامه سایر امکانات این مجتمع را معرفی میکنیم.

تک سنتر

امکانات مجتمع تجاری تک سنتر : بازار برنج ایران

8000 متر زیربنای مفید در 3 طبقه که اختصاصاً برای فروشگاه های برنج و برخی دیگر کالاهای اساسی صنایع غذایی طراحی شده است، همه شرایط را برای فروش بهتر و حذف واسطه های مخرب از چرخه تولید و توزیع برنج را فراهم آورده است.

امکانات حمل بار و انبارهای استاندارد نگهداری محصولات، از دیگر ویژگی‌های بارز در تنها مجتمع تخصصی فروش برنج در ایران است.

takcenter.ir

بستر اختصاصی فروش برنج

بهره‌مندی از امکانات مدرن تنها به امکانات عمرانی و ساختمانی محدود نشده است، بلکه مدیریت منسجم در بازار برنج ایران کارِ بهره‌برداری و ایجاد رونق در بازار برنج را همچون برخی از مجتمع‌های تجاری تخصصی دیگر بر عهده دارد، به گونه‌ای که اطلاع رسانی عمومی و تبلیغات گسترده، منجر به ورود طیف وسیعی از مردم به این بازار خواهد شد. فروشگاه اینترنتی تک سنتر نیز به طور اختصاصی در اختیار صاحبان کسب و کار مستقر در این مجتمع قرار میگیرد که با تبلیغات گسترده محصولات این بازار را به در فضای اینترنت معرفی و به فروش خواهد رساند و کانال فروش فروشگاه های مستقر در بازار برنج را در فضای آنلاین نیز توسعه خواهد داد.

شرایط استقرار در بازار برنج

واحدهای مجتمع تجاری تک سنتر از ابتدای سال 1400 در حال واگذاری به صاحبان کسب و کارهای فعال در حوزه برنج و کالاهای اساسی در صنعت غذا است و صاحبان کسب و کار می‌توانند از فرصت باقی‌مانده برای حضور در این مرکز تخصصی و بهره‌مندی از فرصت‌های ویژه این بازار استفاده کنند. علاقه‌مندان علاوه بر وب‌سایت www.takcenter.ir می‌توانند از طریق شماره‌های 09120303178 (تماس تلفنی یا واتس اپ) و همچنین تلفن واحد لیزینگ مجتمع تک سنتر 02133897300 الی 5 استفاده کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید