گلچین موزیک های 1400 از دید مردم و کارشناسی سایت آی ریتم

کدخبر: ۴۲۰۵۴۷
در سال 1400 موزیک های موفق زیادی تاکنون به مرحله تولید و پخش رسیده اند که سهم زیادی از این موسیقی ها نیز در کشور و در نزد مردم محبوب به شمار آمده اند.
گلچین موزیک های 1400 از دید مردم و کارشناسی سایت آی ریتم

 روزانه موزیک های زیادی در سرتاسر دنیای وب منتشر می شوند که شما می توانید با دانلود آهنگ جدید گوش کنید. سایت آی ریتم این لیست پنج آهنگ برتر امسال را در سه ماهه اول بهار منتشر کرده است که به برای هر کدام نیز به نقد و بررسی پرداخته و به صورت کارشناسی شده بمب شدن آن آهنگ را معرفی مرده است که به شرح ذیل می باشد:

1. میثم ابراهیمی با انتشار موسیقی سلامتی

یک موزیک لایت و با متن ترانه مدرن امروزی همراه با تنظیم جدید علی بیات یک موسیقی خوب را روانه بازار کرده اند. از ساز گیتار آکوستیک نیز در به صورت زنده ضبط گرفته شده است. این اثر کاور عکس خوبی همراه با موزیک ویدیو آهنگ سلامتی را به شکل خیلی خوبی ساخته اند. 

2. ناصر پورکرم در موسیقی ناز نکن

این موزیک نیز بسیار موسیقی فاخر و خوبی است و تنظیم حامد برادران در آن جلوه خوبی به موزیک داده است. این اثر ترانه و ملودی بسیار خوبی دارد و در نزد مردم بسیار محبوب شده است. از خوبی های این اثر به استفاده از ساز های زنده همچون گیتار، ویولن نیز اشاره کرد. 

موزیک ایرانی

3. رضا بهرام در موزیک عشق و گناه

این اثر نیز الکترونیک می باشد و تنظیم قوی و خوبی دارد و ترانه و ملودی نیز خط دارد و حرفه ای است. این موزیک نیز بسیار در فضای مجازی سر و صدا ایجاد کرد و در بازار موسیقی هواداران زیادی به خود اختصاص داد. هم چنین وی با مادرش برای اولین بار در یک فیلم ویدیویی در اینستاگرامش رونمایی کرد. 

4. گرشا رضایی در اثر مثل ماه

موزیکی بسیار قوی و غمگین و احساسی را تقدیم مردم کرد که این اثر هم چنین تیتراژ برنامه مثل ماه شبکه سه سیما نیز می باشد. این اثر نیز ترانه و ملودی بسیار خوبی را دارد و جزو بهترین موزیک های سال 1400 محسوب می شود. در این موزیک نیز از ساز های گیتار زنده استفاده شده است.

5. احسان کریمی در آهنگ خودمو میخورم

یک موسیقی همه چی تمام احساسی و قوی با ترانه و ملودی خاصی را وی منتشر کرد. واقعا از صدای جذاب وی نیز نمی توانیم بگذریم و تمام خوبی های این اثر به خاطر صدای زیبای اوست. هم چنین ترانه و ملودی کار نیز قشنگ است. از ساز های زنده ای مثل گیتار و کالیمبا نیز در این سولو کار استفاده شده است. 

6. راغب در موسیقی بی احتیاط

این اثر نیز یک موزیک بسیار قوی در این روزهای موسیقی بوده است. این موزیک نیز ترانه ی بسیار قوی دارد و به گفته سایت آی ریتم جزو بهترین ترانه های موسیقی ایران قرار خواهد گرفت. از خوبی های این اثر می توان به صدای گیرای راغب عزیز نیز اشاره داشت. 

7. سینا پارسیان در موسیقی کی

این موزیک نیز بسیار جذاب است و جزو بهترین های مدرن و امروزی بازار موسیقی کشور می باشد. این آهنگ نیز کیفیت بسیار مطلوبی دارد و ترانه های سینای عزیز نیز بسایر جالب است و مفهومی ! قطعا این اثر نیز در گوش مردم زیبا بوده است که جزو بهترین های سایت آی ریتم قرار گفته است. 

8. حجت اشرف زاده د ر موزیک زیبای منی

موزیکی در سبک آرام و حرفه ای که  توانایی خواندن بالای ار نمایش دارد که همین امر او را مطرح کرد. این عزیز موزیک های زیادی را تاکنون در تلویزیون و بازار موسیقی منتشر کرده است که در صفحه او در سایت میتوانید به آنها گوش دهید. وی تاکنون موزیک های جذاب دیگری را منتشر کرده است. 

9. محسن ابراهیم زاده و موزیک بسیار زیبای عشقم عاشقتم

این موزیک نیز بسیار موزیک خوبی است و ترانه و ملودی کار نیز مورد قبول طرفداران زیادی قرار گرفته است و با صدایش زندگی کرده اند. این اثر وی نیز هماننده موزیک های دونه دونه 1 و 2، مگه داریم و ... که می توانید آرشیو کامل موزیک های محسن ابراهیم زاده را از سایت آی ریتم دانلود کنید. 

10. مهدی احمدوند در موسیقی سلام

این موزیک نیز جزو بهترین های 1400 قرار گرفت چرا که واقعا هم متن ترانه باحال و فانی دارد و یک موزیک ماشینی عالی برای شما می باشد. این اثر نیز جزو دانلود آهنگ های ماشینی قرار گرفت و بسیار نیز در نزد مردم محبوب شد. این موزیک الکترونیک می باشد و توسط خود مهدی عزیز تنظیم شده است. 

موزیک های ایرانی

بهترین موزیک های بهار 1400 + دانلود آهنگ و نقد و بررسی

سایت آی ریتم نیز سایتی بسیار محبوب است که امروزه با منتشر کردن آهنگ های کارشناسی شده و با کیفیت در جهت پیشرفت روز افزون موسیقی کشور گام برداشته است و در تلاش است تا با بالاترین کوالیتی رسانه ای مناسب را برای مردم عزیز فراهم آورد. این ده موزیک برتر سه ماهه اول سال 1400 می باشد که می توانید این موزیک ها را در رسانه فرهنگی و موسیقی آی ریتم به آدرس ireetm دانلود کنید و به دوستان خود نیز معرفی کنید. 

دانلود آهنگ های قدیمی بسیار خوب دیگری نیز بوده اند که می توانستند در این لیست جای بگیرند ولی این لیست فقط از پر بازدید ترین های بهار امسال انتخاب شده اند و فقط جنبه معرفی بهترین ها را داشته ایم. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید