بلیط هواپیما تهران مشهد را چارتری بخریم یا سیستمی؟

کدخبر: ۴۲۱۳۰۲
خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از ره بال آسمان انتخابی عالی برای آن دسته از افرادی است که به‌دنبال سفری راحت و سریع هستند.
بلیط هواپیما تهران مشهد را چارتری بخریم یا سیستمی؟

در این مطلب قصد داریم به معرفی بلیط هواپیما تهران مشهد و همین طور تفاوت بلیط چارتر و سیستمی بپردازیم. در ادامه به شما خواهیم گفت که برای سفر از تهران به مشهد چه نوع بلیطی با توجه به شرایط سفرتان مناسب است. پس با ما همراه باشید.

می‌خواهیم به شما پرتردد‌ترین مسیر‌ هوایی ایران، یعنی مسیر هوایی تهران مشهد را معرفی کنیم. فاصله تهران تا مشهد با هواپیما 753 کیلومتر است و مدت زمان پرواز تهران تا مشهد حدوداً ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. شاید بپرسید بهترین زمان برای سفر به مشهد از تهران چه ماه‌هایی است.

در جواب باید بگوییم اسفند، اردیبهشت، خرداد و مهر بهترین ماه‌ها برای سفر به مشهد است. در این فصل‌ها شما می‌توانید از تجربه سفری ارزان قیمت در کنار هوای دلپذیر مشهد لذت ببرید. در تعیین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد عواملی چون ایرلاین انتخابی، تاریخ حرکت، ساعت حرکت و ورود، کلاس پرواز، قوانین حمل بار، نوع هواپیما و... مؤثر است. برای پروازهای تهران مشهد انواع بلیط چارتر، سیستمی و لحظه آخری تعریف می‌شود.

بلیط سیستمی و بلیط چارتر تهران مشهد 

سفر از تهران به مشهد

بلیط چارتر تهران مشهد

متقاضی سفر در مسیر هوایی تهران مشهد بسیار زیاد است و این دلیلی است که چارترکننده‌ها پرواز‌های زیادی را برای این مسیر چارتر می‌کنند. از این رو بلیط چارتر تهران مشهد به‌عنوان پرفروش‌ترین بلیط این مسیر شناخته می‌شود.

قیمت بلیط چارتر تهران مشهد در بازه‌های زمانی کم‌سفر به کمترین قیمتی که سازمان هواپیمایی کشور تعیین کرده است، می‌رسد؛ اما در بازه‌های زمانی پرسفر به بیشترین میزان نرخ تعیین‌شده از سوی سازمان هواپیمایی کشور هم خواهد رسید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌توانید، برنامه سفر خود را طوری بچینید که در روز پایان تعطیلات مناسبتی به سمت مشهد حرکت کنید؛ زیرا به احتمال زیاد در این زمان، قیمت بلیط سفرتان بسیار ارزانتر از هر زمانی برایتان تمام خواهد شد. دلیلش هم این است که چارترکننده ترجیح می‌دهد با کمترین ضرر به مشهد برسد و در مسیر برگشت با بیشترین فروش بلیط سود بیشتری کسب کند. 

بلیط سیستمی تهران مشهد 

شما می‌توانید از چند ماه قبل از تاریخ پرواز اقدام به خریداری بلیط سیستمی تهران مشهد کنید. قیمت بلیط سیستمی تهران مشهد براساس نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می‌شود و پس از بازشدن کلاس نرخی جدید، قیمت این بلیط افزایش پیدا می‌کند.

این بلیط بیشتر برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در ایام پرترددی مانند: مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات رسمی به مشهد سفر کنند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید در تعطیلات بعدی در مشهد باشید، همین امروز بلیط سیستمی خود را خریداری کنید؛ زیرا در تاریخ نزدیک به ایام مناسبتی به احتمال زیاد بلیطی پیدا نمی‌کنید، مگر با قیمت گران‌تر از حالت معمول. پس برای خرید بلیط سیستمی هواپیما تهران مشهد همین حالا اقدام به خرید بلیط کنید.

بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد

برای فهمیدن بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد و این اختلاف قیمت بین بلیط‌‌ها باید سراغ عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد رفت. از جمله این عوامل می‌توان به نوع ایرلاین، نوع پرواز چارتری و سیستمی، ساعت پرواز، کلاس نرخی بلیط و صد البته زمان سفر و نوع بلیط اکونومی یا بیزینسی اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که هر چه این عوامل از نظر کیفی در سطح بهتری قرار بگیرند، قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می‌کند. پس این را مدنظرتان قرار دهید که بهترین قیمت بلیط هواپیما، قیمتی است که در ازای آن خدمات بیشتری را دریافت می‌کنید نه فقط ارزان‌ترین بلیط را.

با توجه به توضیحاتی که دادیم سعی کنید بهترین قیمت بلیط را با توجه به عواملی که ذکر کردیم خریداری کنید تا سفری مطمئن و آسوده را با رضایت کامل به مقصد مشهد داشته باشید.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما تهران مشهد 

بازه زمانی سفرتان تأثیر به‌سزایی در ارزان‌بودن بلیط‌تان دارد. بدین صورت که اگر دستتان برای انتخاب تاریخ سفر باز است، می‌توانید ایام خارج از مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات رسمی را برای سفر به مشهد انتخاب کنید.

این را هم بدانید که قیمت بلیط در اواسط هفته بسیار ارزان‌‌تر از روزهای آخر هفته است. اگر می‌خواهید در روزهای خوش آب‌وهوا و ارزان از تهران به مشهد سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که فصل بهار و پاییز را برگزینید.

با انتخاب این بازه سفر شما می‌توانید با انتخاب بلیط اکونومی مشهد، سفری ارزان و راحت را از تهران به مقصد مشهد مقدس داشته باشید. همچنین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای کودکان و نوزادان نسبت به بزرگسالان ارزانتر است.

بدین صورت که قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای کودکان 2 تا 12 سال معمولاً 50 تا 70درصد قیمت بزرگسالان و قیمت بلیط نوزاد در مسیر تهران مشهد، معادل 10 درصد قیمت بلیط بزرگسالان حساب می‌شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مشهد 

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از ره بال اسمان

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مشهد، می‌توانید با صرف کمترین زمان ممکن و به‌راحتی بلیط سفر تهران مشهد خود را رزرو کنید. همچنین لازم نیست که از وقت با ارزش خود بزنید و ساعت‌های طولانی را در ترافیک آزاردهنده و صف حضوری خرید بلیط هدر بدهید.

با خرید بلیط از ره بال آسمان شما در کمترین زمان ممکن صاحب بلیط هواپیما تهران مشهد خود می‌شوید و علاوه بر زمان کوتاهی که صرف این کار می‌شود، می‌توانید از کدهای تخفیفی استفاده کنید که ره بال آسمان به صورت دوره‌ایی برای فروش بلیط اینترنتی قرار می‌دهد.

جالب است بدانید که ره بال آسمان خود یکی از چارتر کننده های بزرگ مسیر تهران مشهد است و پرواز های چارتری ره بال آسمان را می‌توانید در سایت خودش با کمترین قیمت خریداری کنید. لازم به ذکر است که می‌توانید بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان را به صورت اینترنتی از سایت ره بال آسمان خریداری کنید‌.

چرا پیشنهاد می‌کنیم که بلیط هواپیما تهران مشهد را از ره بال آسمان خریداری کنید؟

ره بال آسمان این امکان را به شما می‌دهد که بلیط هواپیما خود را از بین تمامی پروازهای تعریف شده به سمت مشهد انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بلیط هواپیما را با قیمت واقعی که از سوی ایرلاین و چارترکننده تعیین شده است، خریداری کنید.

ره بال آسمان در زمینه ارائه خدمات آنلاین، کنسلی بلیط، استرداد وجه، رزرو هتل مشهد، شرایط راحت خرید بلیط به صورت اینترنتی و پشتیبانی 24ساعته تا لحظه پرواز تجربیات بسیاری دارد. برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد وارد وبسایت ره بال آسمان (https://rahbal.com) شوید و با انتخاب خرید بلیط و انتخاب مبدا و مقصد خود، سفری ایمن و مطمئن را از پایتخت ایران به قلب معنوی ایران تجربه کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید