به مناسبت میلاد امام رضا(ع) امکان پذیر شد؛ دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از طریق سامانه فرابانک ملت

کدخبر: ۴۲۱۳۳۰
بانک ملت به مناسبت سالروز میلاد باسعادت امام هشتم شیعیان، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از طریق سامانه فرابانک، امکان پذیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با هدف تسهیل و تسریع در امور اجرایی اعطای تسهیلات، کاهش مراجعه مشتریان به شعب و همچنین توسعه و تکامل ویترین محصولات اعتباری سامانه هوشمند فرابانک ملت، اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به معرفی شدگان سایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از طریق این سامانه به مرحله بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش، مشمولان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پس از ثبت نام در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی و دریافت شماره رهگیری، در صورت تایید درخواست و تعیین شعبه ازسوی بانک ملت، قادر خواهند بود نسبت به ثبت درخواست در سامانه فرابانک اقدام کنند.
متقاضیان برای اطلاع از تعیین شعبه از سوی بانک عامل باید به سامانه ازدواج بانک مرکزی مراجعه و آخرین وضعیت درخواست خود را با جزییات مشاهده کنند.
بر این اساس و با هدف ثبت درخواست تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سامانه فرابانک، متقاضی با در اختیار داشتن شماره رهگیری دریافتی از سامانه ازدواج بانک مرکزی، باید با ورود به بخش تسهیلات فرابانک ملت در سامانه بانکداری اینترنتی (از طریق سایت بانک ملت به نشانیwww.bankmellat.ir ) مراحل ثبت درخواست را تکمیل کند.
این گزارش حاکی است، مبلغ تسهیلات نمایش داده شده به مشتری در سامانه فرابانک، براساس مبلغ دریافتی از سامانه تسهیلات بانک مرکزی است و بانک ملت در تعیین مبلغ تسهیلات یادشده هیچ گونه دخل و تصرفی ندارد و متقاضیان برای رفع ابهامات احتمالی باید به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی مراجعه کنند.

fara_bank

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید