10 راهکار ساده برای افزایش فالوور

کدخبر: ۴۲۲۴۱۰
اگر می‌خواهید کسب و کار خود را در اینستاگرام ارتقا دهید، یا چنانچه به دنبال دیده شدن در این شبکه مجازی هستید، باید به فکر افزایش فالوور باشید.
10 راهکار ساده برای افزایش فالوور

در این مقاله به بررسی 10 روش کاربردی برای بالا بردن دنبال کننده‌ها خواهیم پرداخت. از تولید محتوای باکیفیت تا خرید فالوور در این مقاله بررسی خواهد شد.

راه‌های افزایش follower

آمارها نشان می‌دهد که افراد جامعه تمایل زیادی به خدمات اینترنتی دارند. به مرور زمان حضور فیزیکی مشتریان و یا استفاده از شماره تلفن برای تماس با شرکت‌ها در حال منسوخ شدن است و راه مناسبی برای فروش محصولات یا ارائه خدمات نیست. به همین دلیل کسب و کارهای امروزی با سرعت زیادی در حال مهاجرت به دنیای آنلاین هستند.

یکی از مهمترین مکان‌ها برای افزایش فروش و بالا بردن درآمد اینستاگرام است، اما رسیدن به سود مناسب در این شبکه بدون افزایش فالوور غیر ممکن خواهد بود. از همین رو تمامی صاحبین مشاغل اینترنتی که در Instagram مشغول به فعالیت هستند، به دنبال بالا بردن تعداد دنبال کننده‌های خود می‌باشند.

بدون شک بالا بردن تعداد فالوورها باعث افزایش تعامل کاربران با پیج اینستاگرامی شده و همین موضوع سبب خواهد شد تا محصولات و خدمات هر کسب و کاری بیشتر دیده شود. البته نباید فراموش کرد که برای رشد فالوورهای هدفمند در پیج باید برنامه ریزی کرد و از روش‌های مناسبی نیز برای رسیدن به این مهم استفاده نمود.

تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام می‌تواند یکی از بهترین راهکارها برای بالا بردن میزان follower ها باشد. همچنین روش‌های دیگری نیز مانند خرید فالوور وجود دارند که می‌توانند تحول شگرفی در تجارت شما ایجاد کنند. اگر پیج شما نرخ تعامل پایینی دارد، این مقاله را حتما مطالعه کنید.

چرا باید فالوورهای خود را زیاد کنیم؟

پیش از بررسی روش‌های افزایش فالوور اجازه دهید تا به یک سوال مهم جواب دهیم. شاید با خود سوال کنید که چرا باید فالوورهای خود را زیاد کنیم؟ یا اصلا چرا تعداد فالوورها انقدر مهم است که برخی از کاربران اینستاگرام رشد هزارتایی، ده هزارتایی یا صد هزارتایی خود را جشن می‌گیرند؟

پاسخ این سوال ساده است. هر چه تعداد follower های پیج شما بیشتر باشد، احتمال دیده شدن شما بیشتر خواهد شد. از این رو کاربران بیشتری با شما تعامل خواهد کرد و در نهایت کسب و کارتان رونق خواهد گرفت. بنابراین چه ادمین یک پیج تجاری باشید و چه بخواهید یک اکانت شخصی را مدیریت کنید، اولین کاری که باید در برنامه شما در اولویت باشد، افزایش دادن فالوورها است. به همین دلیل است که برخی از کاربران اقدام به خرید فالوور می‌کنند تا زودتر به اهداف خود برسند.

10 روش ایده آل برای افزایش فالوور

برای اینکه بتوانید تجارت خود را توسعه دهید و فروش خود را چندین برابر کنید، باید فالوورهای خود را بالا ببرید. تنها پیج‌های تجاری نیستند که باید دنبال کنندگان خود را زیاد کنند. اگر شما صاحب یک اکانت شخصی هستید و تمایل به بیشتر دیده شدن دارید، باز هم باید کاربران را ترغیب کنید تا شما را فالو کنند. 

در ادامه 10 راهکار برای بالا بردن میزان دنبال کنندگان ارائه می‌شود. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید به هدف خود برسید:

10 روش ایده آل برای افزایش فالوور

1. محتوای با کیفیت تولید کنید

به نظر من بهترین راهی که می‌توان برای افزایش دادن میزان فالوور ها انجام داد، تولید محتوای باکیفیت است. البته بسیاری از افراد تصور اشتباهی از محتوای باکیفیت در اینستاگرام دارند. در واقع عده‌ای گمان می‌کنند محتوایی که کاربردی باشد، دقیقا یک محتوای با کیفیت است. اما منظور از تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام بسیار عمیق تر است.

استفاده از عکس‌های باکیفیت و مفهومی برای انتقال مفهوم به مخاطب، نوشتن یک کپشن هدفمند، تعیین زمان مناسب برای انتشار محتوا در کنار یک محتوای کاربردی و مناسب با زمان حال است که می‌تواند باعث افزایش فالوور شود. در غیر این صورت محتوای شما جذاب نخواهد بود.

2. هشتگ گذاری را جدی بگیرید

بسیاری از اداره کنندگان پیج‌های اینستاگرامی به هشتگ گذاری اهمیت نمی‌دهند. اگر ادمین هستید و می‌خواهید فالوور جذب کنید، حتما هشتگ‌ها را در زیر هر پست قرار دهید. البته نوشتن هشتگ نیز باید با برنامه صورت بگیرد.

استفاده از هشتگ‌هایی که با کسب و کار شما وجه اشتراک دارد، باید در اولویت قرار گیرد. اما تنها نباید به این موضوع بسنده کرد. شما می‌توانید از مطالب ترند و موضوعاتی که هشتگ گذاری بالایی دارند نیز برای تولید محتوای خود استفاده کنید. فراموش نکنید بسیاری از کاربران از طریق هشتگ‌‌ها شما را خواهند یافت. بنابراین باید سعی کنید تا از این عبارات برای جمع کردن فالوورهای هدفمند بهره ببرید.

3. بایو خود را شخصی سازی کنید

تصور کنید که شخصی وارد صفحه‌ی اکانت شما شد. اگر تولید محتوای خوبی داشته باشید، اگر پست‌های شما از نظم و چینش مناسبی برخوردار باشد و چنانچه در تمامی زمینه‌ها استانداردها را رعایت کرده باشید، تا زمانی که مخاطب به اهداف شما پی نبرد، شما را دنبال نخواهد کرد و خبری از افزایش فالوور نخواهد بود.

راه حل چیست؟ باید خود را به مخاطبان جدید بشناسانید. در بایو توضیح دهید که در این پیج چه کاری انجام می‌دهید، و قصد دارید در آینده چه چیزی به کاربران عرضه کنید. استفاده از یک پروفایل مناسب و بایوی هدفمند کاربران را ترغیب می‌کند تا دکمه‌ی follow را بفشارند.

4. با پیج‌های مشترک تعامل داشته باشید

هر چه با اکانت‌های مشترک بیشتر در ارتباط باشید، افرادی که به خدمات یا محصولات شما نیاز داشته باشند، بیشتر شما را خواهند دید. تعامل می‌تواند هر گونه فعالیت در پیج رقیبان باشد. فرقی نمی‌کند که پست‌های مرتبط با کسب و کار خود را لایک کنید یا کامنتی زیر یکی از IGTV ها بگذارید. سعی کنید تعامل خود را با پیج‌ها مرتبط گسترش دهید.

استفاده از هشتگ‌ها بهترین راه برای پیدا کردن پیج‌ها مرتبط است. برای این کار هشتگ‌های خاص را دنبال کنید، پیج‌های هدف را شناسایی کنید و تعامل خود را شروع کنید. این کار به سرعت باعث افزایش فالوور های شما به صورت هدفمند خواهد شد.

5. با پیج‌های مشترک لایو برگزار کنید

یکی از موثرترین راه‌ها برای تعامل با پیج‌های مرتبط، برگزاری لایو است. چنانچه با یکی از همکاران خود یک لایو آموزشی برگزار کنید، تاثیر آن را بلافاصله مشاهده خواهید کرد. این لایو می‌تواند راجع به معرفی محصولات، خدمات یا حتی ارائه رایگان برخی از نکات آموزشی باشد.

مثلا اگر در زمینه کنکور فعالیت می‌کنید، می‌توانید با برگزاری لایوهای مشترک با پیج‌های دیگر فالوورهای خود را نیز تبادل کنید. البته برگزاری لایو تکی نیز می‌تواند نرخ تعامل شما را بالا ببرد. اما برای افزایش دنبال کننده‌ها، تنها باید لایو دو نفره بگیرید.

6. در صفحه خود مسابقه برگزار کنید

کاربران عاشق مسابقه و چالش هستند. حال اگر این مسابقه جایزه نیز داشته باشد، میزان تعامل با شما به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت. حتما تا به حال با مسابقات اینستاگرامی مواجه شده‌اید. برای این کار می‌توانید استوری‌های چند گزینه‌ای منتشر کنید یا یک سوال را به صورت پست بین کاربران به اشتراک بگذارید.

البته برای افزایش فالوورهای خود بهتر است از جوایز مناسبی استفاده کنید. اگر پیج شما در زمینه فروش ساعت مچی فعالیت می‌کند، شاید اهدای یک عدد ساعت مچی به برندگان کمی دور از ذهن باشد، اما می‌توانید برای کسانی که جواب درستی ارسال کرده باشند، تخفیفاتی در نظر بگیرید. این کار باعث رشد دنبال کنندگان پیج کاری‌تان خواهد شد.

7. از مخاطبین بخواهید فعالیت خود را با شما ارتقا دهند

چه با انتشار محتوای با کیفیت فالوورهای زیادی جذب کرده باشید و چه با خرید فالوور تعداد ممبرهای اکانت را بالا برده باشید، معمولا افراد کمی نسبت به محتواهای شما واکنش نشان خواهند داد. به همین دلیل باید آن‌ها را برای فعالیت در پیج تشویق کنید.

مثلا می‌توانید در پست‌های خود از مخاطبین بخواهید تا پست شما را لایک کنند، برای شما کامنت بگذارند و حتی محتوای شما را به دوستان خود ارسال کنند. با توجه به معیارهای اینستاگرام برای انتشار پست در اکسپلور درخواست سیو پست نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

برای موفقیت در این روش می‌توانید درخواست خود را با روش‌های دیگر ترکیب کنید. مثلا به مخاطبینی که برای شما کامنت می‌گذارند، به قید قرعه جایزه دهید.

8. فعالیت خود را مستمر ادامه دهید

حتی اگر در افزایش فالوور موفق عمل کرده باشید، دوری از فضای مجازی می‌تواند جرقه‌ای برای سقوط شما باشد. دقت کنید که مخاطبین خیلی سخت شما را فالو می‌کنند اما به راحتی می‌توانند شما را آنفالو کنند. بنابراین باید در بازه‌های متوالی و به صورت مستمر با مخاطبان خود در تعامل باشید.

مثلا تعیین کنید که هر روز راس ساعت 9 شب پست بگذارید و به این عهد خود پایبند باشید. در این صورت است که بین مخاطبان خود اعتماد سازی کرده‌اید.

9. از تبلیغات غافل نشوید

درست است که روش‌های گفته شده می‌توانند به راحتی پیج شما را بالا بکشند، اما شما نباید از اهمیت تبلیغات بگذرید. برای این کار می‌توانید از پیج‌های دیگر بخواهید تا بیزینس شما را تبلیغ کنند و از فالوورها بخواهند تا شما را دنبال کنند.

البته برای تبلیغات باید از روش‌های هوشمندانه استفاده کنید، چرا که مخاطب امروزی بسیار باهوش است و از آن‌جا که روزانه با بمباران تبلیغاتی مواجه می‌شود، در صورت احساس تبلیغی بودن هیچگاه شما را دنبال نخواهد کرد.

10. خرید فالوور را امتحان کنید

تا به حال روش‌های کاربردی زیادی برای بالا بردن دنبال کننده‌های پیج اینستاگرامی ارائه کردیم. قطعا با انجام راهکارهای فوق می‌توانید کسب و کار خود را ارتقا دهید. اما یکی از مهمترین روش‌هایی که می‌توانید به راحتی فالوورهای خود را گسترش دهید، خرید فالوور است.

بسیاری از کسب و کارها وقت کافی برای تولید محتوای مستمر در اختیار ندارند. همچنین بعضی از افراد به تازگی وارد دنیای دیجیتال شده‌اند. اگر دنبال کنندگان شما پایین باشد، افراد کمی به شما اعتماد خواهند کرد و شانس شما برای فالو شدن کاهش می‌یابد. در این مواقع بهترین روشی که من به شما پیشنهاد می‌کنم، خرید فالوور است.

اما خریدن فالوور اصولی دارد که در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

چه زمانی باید اقدام به خرید فالوور کنیم؟

همانطور که گفته شد افزایش فالوور اینستاگرامی نیازمند برنامه ریزی و صرف زمان است. این درحالی است که بسیاری از افراد و صاحبین کسب و کار زمان کافی برای این کار را در اختیار ندارند. از سویی پیج‌های زیادی به تازگی به دنیای مجازی وارد شده‌اند. این پیج‌ها به دلیل کم بودن میزان فالوورها شانس کمتری نسبت به رقبای خود برای جذب فالوور دارند. 2 پیج در یک حوزه را تصور کنید که یکی 200 فالوور دارد، در حالی که دنبال کننده‌های پیج رقیب 200 هزار است. طبیعتا در این رقابت پیج دوم مخاطبین را به راحتی جذب خواهد کرد.

برای همین باید در چنین مواقعی به جای تلاش برای جذب ارگانیک فالوور، دنبال کننده‌هایی را خرید تا هم ارزش بیشتری کسب کرد و هم تعامل پیج را بالا برد.

چه سایتی برای خرید فالوور خوب است؟

اگر به دنبال خریدن فالوور هستید، نیازی نیست نگران باشید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات سایت دکتر مجیک استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر خود را مشاهده نمایید. خرید فالوور دکتر مجیک بهترین روش برای کاربرانی است که می‌خواهند با سرعت به سمت موفقیت پیش بروند.

سایت دکتر مجیک

خدمات سایت دکتر مجیک

دکتر مجیک به عنوان مرجع اصلی مشاوره رشد و جذب مخاطب با ارائه خدمات مناسب شما را برای افزایش فالوور کمک خواهد کرد. فالوورهای این سایت با کمترین میزان ریزش همراه بوده و سبب رشد نرخ تعامل کاربران با پیج شما خواهند شد. برای دریافت فالوور هم اکنون می‌توانید از سایت این شرکت اقدام کنید.

همچنین خدمات این شرکت  تنها به افزایش دادن فالوور منتهی نمی‌شود. drmagic شما را برای افزایش نرخ تعامل کاربران نیز کمک خواهد کرد:

• خرید لایک

به گفته توسعه دهندگان اینستاگرام میزان لایک می‌تواند سبب انتشار یا عدم انتشار پست در اکسپلور باشد. به همین دلیل اگر از نرخ تعامل کاربران راضی نیستید، می‌توانید از خدمات افزایش لایک این مجموعه استفاده کنید. خدمات این شرکت برای افزایش لایک با پایین ترین قیمت همراه است.

• افزایش بازدید رایگان

یکی از خدمات جالب Drmagic قابلیت افزایش ویو به صورت رایگان است. چنانچه تمایل دارید تا میزان بازدید ویدیوهای خود را افزایش دهید، کافی است با مراجعه به صفحه مدنظر، برنامه آن را نصب کنید و ویو رایگان دریافت کنید.

سخن پایانی

کسب و کارهای امروزی با سرعت زیادی به سمت اینترنتی شدن حرکت می‌کنند و رقابت در فضای آنلاین مخصوصا در اینستاگرام بدون فالوور باعث سقوط شما خواهد شد. برای این که از رقیبان خود عقب نمانید می‌توانید به راحتی و با صرف هزینه کم نسبت به خرید فالوور از دکتر مجیک اقدام کنید. در این راهنما تمامی راهکارهای جذب و خرید دنبال کننده برای افزایش تعامل کاربر بیان شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید