برگزاری مراسم ترحیم آنلاین

کدخبر: ۴۲۵۵۹۳
امکان برگزاری مراسم ترحیم مجازی، و امکان حضور مدعوین بصورت آنلاین، می تواند از فشار و غمی که به خانواده تازه درگذشته وارد می شود بکاهد و روح آن مرحوم در آرامش باشد
برگزاری مراسم ترحیم آنلاین

در دنیای امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا و دیگر ویروس های مسری و خطرناک و همچنین وجود محدودیت هایی مانند عدم امکان حضور بعضی از مهمانان به دلیل حضورشان در شهر یا کشور دیگر، امکانی توسط گروه موسیقی عرفانی بشیر فراهم گردیده تا صاحبین عزا بتوانند بصورت مجازی و آنلاین مراسم ترحیم عزیز تازه درگذشته خود را بصورت آبرومندانه ای برگزار نماید. 

سامانه ترحیم آنلاین

با توجه به پاندمی ویروس کرونا و دیگر مواردی همچون ترافیک در شهرهای بزرگ، بالا بودن هزینه های برگزاری مراسم ترحیم، عدم توانایی شرکت افرادی با کهوت سن و معلولیت در مراسم و حضور برخی از مدعوین در شهر ها و کشورهای دیگر، سامانه ترحیم آنلاین این امکان را برای همه افراد جهت حضورشان بصورت مجازی فراهم می آورد. از دست دادن عزیز برای هر شخص می تواند باعث غم و اندوه فراوانی گردد که با توجه به محدودیت هایی که برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا اعمال می گردد می تواند منجر به بروز مشکلات روحی و روانی برای افراد گردد. امکان برگزاری مراسم ترحیم مجازی، و امکان حضور مدعوین بصورت آنلاین، می تواند از فشار و غمی که به خانواده تازه درگذشته وارد می شود بکاهد و روح آن مرحوم در آرامش باشد.

امکانات سامانه مراسم ترحیم آنلاین

• امکان پخش زنده مراسم ترحیم با کیفیت بالا 

• امکان ورود مدعوین با ارسال یوزرنیم و پسورد

• قابلیت اتصال به سامانه توسط تلفن همراه و کامپیوتر توسط اینترنت

• امکان ارسال پیام تسلیت به وسیله مدعوین در حین پخش مراسم

• پخش مستقیم بصورت لایو در اینستاگرام

• دارای مجری مراسم 

• اجرای مداحی توسط برجسته ترین مداحان ایران

• با نوازندگی ساز دف، تار، تنبور و نی توسط برترین استادان ساز

• امکان بازپخش شدن ویدیو مراسم

• امکان تحویل سورس فیلم ضبط شده مراسم

چگونگی شرکت در مراسم ترحیم آنلاین

هر یک از مراسم ترحیم آنلاین دارای لینک اتصال به سامانه بصورت منحصر به فرد می باشد. هر یک از مهمانان مراسم ترحیم مجازی دارای یوزر نیم و پسورد اختصاصی می باشد که توسط هماهنگ کننده مراسم به شماره همراه مدعوین ارسال می گردد. همچنین امکان عمومی کردن پخش مراسم بدون وارد کردن پسورد امکانپذیر می باشد.

ترحیم عرفانی

امروزه با عوض شدن سلایق افراد، در سبک اجرای مراسم ترحیم هم تغییراتی ایجاد شده است. اضافه شدن ساز های عرفانی همچون نی، دف و تنبور سبک نوینی را اجرای مراسم ترحیم به نمایش می گذارد. گروه موسیقی عرفانی بشیر با بهره گیری از برترین استادان موسیقی، و مطرح ترین مداحان کشور و با استفاده از اشعار عرفانی سعدی، حافظ، مولانا، خیام، بابا طاهر و… با نواختن ساز های عرفانی نی، دف و تنبور سبک نوینی را در اجرای مراسم ترحیم عرفانی، معرفی نموده است.

ترحیم عرفان

گروه موسیقی بانوان بشیر

تیم هنری و گروه موسیقی بانوان بشیر با گروهی مجرب و متشکل از بهترین نوازندگان و خوانندگان خانم، آماده برگزاری انواع محافل عروسی، مولودی، عقد، نامزدی، دفترخانه و ... توسط تیم صدابرداری، فیلم برداری با اجرای سازهای متنوع کوبه ای و اجرای شاد و مفرح و شورانگیز نیز با همخوانی و همنوازی بانوان می باشد. همچنین در بدو ورود عروس و داماد با مراسم کل کشان و گلریزان همراه خواهد بود.

اجرای مراسم مولودی خوانی و دف نوازی

مولودی خوانی و دف نوازی به همراه ساز های نی، دف و تنبور توسط گروه موسیقی عرفانی بشیر، با برجسته ترین استادان ساز های عرفانی و همچنین مداحان نام آشنای کشور آماده اجرا در محافل شادی و سرور مذهبی : عروسی، عقد، نامزدی، سالگرد ازدواج، ولیمه حجاج، جشن تکلیف و ... می باشد.

آموزش دف

آموزش دف در سطوح مقدماتی، متوسط، پیشرفته، حرفه ای و فوق حرفه ای توسط مدرسان حرفه ای و با تجربه. آموزش خصوصی دف نوازی توسط استاد بشیر محمد زاده با بیش از 20 سال سابقه درخشان در امر اجرا و تدریس و همچنین مدرس و عضو رسمی خانه موسیقی و کانون نوازندگان ایرانی.

فروشگاه اینترنتی دف

فروشگاه اینترنتی انواع دف های: دف پوست طبیعی، دف پوست مصنوعی، دف سایلنت، دف طرح پوست، دف کمانه پهن خانقاهی، دف مینیاتوری و تزیینی با امکان خرید دف بصورت اینترنتی با انواع کارت های عضو شبکه شتاب، دارند نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت.

فروشگاه اینترنتی دف

گروه موسیقی عرفانی بشیر

با ۲۰سال سابقه درخشان در امر تدریس و اجرا در مراسم ترحیم، عروسی، مولودی، افطاری، همایش و کلیه مجالس … با مدیریت «بشیر محمدزاده» مدرس و عضو رسمی خانه موسیقی، مؤسس آکادمی دف بشیر که ایشان دارای عناوین ذیل میباشد : 

«خادم افتخاری حرم مطهر رضوی»

«پلیس افتخاری تهران بزرگ»

«مدیر روابط عمومی:هنرمندان کشور در ائتلاف بزرگ هنرمندان،پهلوانان

ایثارگران،پیشکسوتان، قویترین مردان و نخبگان ورزش کشور»

«مدیر روابط عمومی:مؤسسه سنگین وزنهای جهان»

«مدیر روابط عمومی:مرشدان ورزش پهلوانی و زورخانه ای سپاه استان تهران»

«مدیر روابط عمومی:انجمن ورزش همگانی جانبازان و معلولین استان تهران»

«مدیر روابط عمومی:کمیته باستانی و پهلوانی جانبازان و معلولین استان تهران»

«عضو هیأت امنای:هیأت مذهبی زنجیر زنان حسینی(سال تأسیس۱۳۴۲) »

«عضو هیأت امنای:هیأت مذهبی رزمندگان و پهلوانان(سال تأسیس۱۳۷۵)»

«عضو هیأت رئیسه:مجمع خیرین مرکز نیکوکاری و کارآفرینی نام آوران غدیر»

«سرپرست و خواننده و نوازنده دف:گروه موسیقی عرفانی بشیر»

راه های تماس با گروه موسیقی عرفانی بشیر

تلفن - واتس اپ : 09125504591

وب سایت : navahangbashir

اینستاگرام : @navahangbashir

تلگرام : @navahangbashir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید