درآمد بسیار بالا با راپل و کار در ارتفاع با جهان فرود

کدخبر: ۴۲۸۵۱۵
اگر میخواهید به درامد بالا و در حد یک بیزینس من فکر کنید باما همراه باشید تا نوع و روش درآمد زایی و آموزش مورد نظر را به شما بگوییم.
درآمد بسیار بالا با راپل و کار در ارتفاع با جهان فرود

درآمد میلیونی از راپل 

 کار در ارتفاع یک فعالیت خطرناک می باشد و به کارهایی گفته می شود که در هر مکانی در ارتفاع انجام می شود و اگر اقدامات احتیاطی در محل کار وجود نداشته باشد فرد می تواند از یک فاصله ی مشخص سقوط نماید و نتیجه ی آن آسیب دیدگی شخص و مرگ حتمی فرد گردد.

امروزه شرکتهای معتبر خدمات نما در شهرهای مختلف کشور جوانان با شهامت بسیاری را برای انجام خدمات مختلف نمای ساختمان در ارتفاعات استخدام می نمایند. این افراد پس از گذراندن دوره ی کوتاه مدت راپل و کسب گواهینامه ی معتبر کار در ارتفاع به استخدام شرکتهای معتبر خدمات نما در می آیند.

اما هر فرد عادی قدرت بالا رفتن از ارتفاعات را ندارد و قادر نخواهد بود به بخشهای مختلف ساختمانی، حتی دورترین نقطه دسترسی پیدا نماید و این کار تنها به کمک نیروهای متخصص راپل کار انجام می شود. امروزه جوانان زیادی به حرفه ی راپل کاری گرایش پیدا کردند. زیرا راپل کاری شغل پرهیجان و پردرآمدو در اصل نوعی حرفه ی نوین و جدید است در ادامه ی مطلب درباره ی درآمد بسیار بالا با راپل و کار در ارتفاع با جهان فرود بیشتر توضیح خواهیم داد.

درآمد از کار در ارتفاع با طناب

توصیه می شود پیش از کار در ارتفاع ،ارزیابی ریسک انجام گردد تا معین شود که آیا می توان از انجام شغل کار در ارتفاع جلوگیری کرد. اکثر کارهایی که در ارتفاع انجام می شود بیشتر می تواند از سطح زمین به طور کامل، یا تا حدی انجام شود، بنابراین از این طریق می توان از خطرات کار در ارتفاع جلوگیری کرد. با این حال، اگر گزینه دیگری برای انجام کار وجود ندارد و باید  در ارتفاع کار انجام شود ،برای جلوگیری از سقوط باید سلسله مراتب اقدامات انجام شود.

درآمد پیچ رولپلاک سنگ نما 

یکی از کارهایی که در بخش ارتفاعات نمای ساختمانی باید انجام شود عمل  پیچ رولپلاک نما  می باشد که امروزه این روش به ساده ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن به کمک راپل انجام می شود. استفاده از طناب محکم و بدون داربست امن ترین و موثرترین روش برای کار محکم سازی سنگ نمای ساختمانی توسط نیروهای راپل کار می باشد.

محکم سازی سنگ نما، آجر، سرامیک برای ثبات سنگ و پیشگیری از خطر سقوط سنگ به پایین ارتفاعات دارای اهمیت ویژه ای می باشد. درهنگام پیچ کردن نما سنگ اسکوپ می شود و مقاوم سازی نما انجام می گردد. البته عمل بتونه کاری باید فراموش نشود زیرا این کار تاثیر بسزایی در زیباسازی نما خواهد داشت. 

شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود می گوید: استفاده از روش راپل به جای روش قدیمی داربست مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت. از آن جا که عوامل مختلف محیطی تاثیر بسزایی در شل شدن سنگ نما و پرتاب سنگ به پایین ارتفاع می شود.

لذا برای جلوگیری از وقوع حوادث مرگبار برای ساکنین پایین ساختمان و خسارت های مالی برای همسایگان مجاور و ماشین های پارک شده پایین ارتفاعات در نتیجه انجام عملیات پیچ و رولپلاک سنگ توسط راپل کار ماهر برای سفت و محکم سازی مصالح ساختمانی دارای اهمیت خاصی خواهد شد که به کمک ایزار مخصوص پیچ گالوانیزه ضد زنگ، دریل، مته صورت خواهد گرفت.

کار با راپل با کیفیت بالا، سرعت بی نظیر، هزینه و زمان کم در مقایسه با شکل به کارگیری از داربست انجام خواهد شد. عملیات پیچ و رولپلاک نما علاوه بر زیبایی و دوام سنگ، می تواند منبع درآمدی بالایی را برای فرد راپل کار داشته باشد.

کار در ارتفاع

درآمد بسیار بالا با راپل و کار در ارتفاع 

امروزه راپل کاری شغل پر درآمد برای جوانان محسوب می شود. هر اندازه که پروژه کار شما کوچکتر یا بزرگتر باشد. قیمت راپل کار و هزینه ی راپل کاری هم متغییر خواهد شد. راپل نوعی کار تخصصی است و از عهده ی هر فردی بر نمی آید و برای به دست آوردن این مهارت باید فرد دوره های آموزشی راپل کاری را ببینند تا ترس از ارتفاع نداشته باشد و با جرات و تسلط لازم کار را روی طناب انجام دهد.

حقوق کار در ارتفاع، دستمزد راپل کار در ارتفاع با استخدام ارتفاع کار و نوع مهارت کاری و استفاده از ابزاری که در حین عملیات از آنها استفاده می کند و نوع موقعیت جغرافیایی محلی که به آن اعزام شده و ارتفاع ساختمان و موقعیت آن هزینه و قیمت تعیین می شود که می تواند متغییر باشد در هر صورت شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود با سالها تجربه در زمینه ی انجام خدمات مختلف نما در بخش ارتفاعات ساختمانی به کمک استفاده از روش بکارگیری از طناب و بدون داربست آماده ی پاسخگویی به سوالات کاربران عزیز می باشد.

برای آموزش و یادگیری راپل کاری باید اول از همه ترس از ارتفاع را کنار بگذارید. زیرا فردی که از ارتفاع بترسد نمی تواند کار انجام دهد و حتی ممکن است حادثه ی ناگواری مانند پرتاب به پایین از ارتفاع و نهایت مرگ حتمی را به همراه آورد. لازمه ی کار در ارتفاع داشتن جرات بالا می باشد.

پس بدن قوی برای انجام کارهای سخت و طاقت فرسا در ارتفاع امری ضروری می باشد. اگر کار راپل کاری را به علاقه یاد بگیرید و مدرک بین المللی کسب کنید قادر خواهید بود این حرفه را در کشورهای خارجی هم ادامه دهید.

جهان فرود می گوید: درآمد راپل کاری در ایران بین 30تا 50 میلیون تومان در ماه خواهد رسید. البته این رقم در کشورهای دیگر به علت نوع ارزشی که به سختی کار می دهند بالاتر می باشد.و به طور معمول از ماهی 80 میلیون تا 200 میلیون می باشد.

نصب توری مرغی

نصب توری مرغی 

محفوظ نگه داشتن ساختمان از ورود پرندگان یکی از موارد مهم در ساخت و معماری ساختمان می باشد که گاها مورد غفلت قرار گرفته و سبب بروز مشکلاتی برای ساکنین ساختمان می شود، یکی از راه حل های دائمی برای عدم ورود پرندگان به درون ساختمان نصب توری مرغی در نورگیر و بالکن ساختمان می باشد.

مراحل اجرای نصب توری مرغی نورگیر

برای اجرای کامل نصب توری مرغی پاسیو ساختمان باید طبق مراحل زیر اقدام نمود تا دیگر مشکلی بابت ورود پرندگان و آلوده شدن نورگیر ،پاسیو از پر و فزولات و سرو صدای پرندگان و لانه سازی آنها درون ساختمان نداشته باشیم این کارها توسط تیم راپل کار حرفه ای اعزام شده از سوی شرکت انجام می گردد.

1-شستشوی کامل نورگیر و در صورت احتیاج سمپاشی کامل محیط پیش از نصب توری مرغی انجام پذیرد.

2-سقف نورگیر با ورق های ایرانیت، گالوانیزه ،پلی کربنات پوشانده گردد.

3-عملیات مهم متراژ کردن ابعاد پاسیو برای نصب توری مرغی 

4-آویزان کردن توری و نصب کردن آن بر روی دیوار با پیچ، رولپلاک و واشر، در نظر داشته باشید فاصله ی پیچ ها بالاتر از 30 سانتی متر نباشد.همان طور توری باید صاف نصب شود.

5-اگر عرض پاسیو بالاتر از عرض توری باشد، باید توری ها را کنار هم قرار داد و آنها را به صورتی به هم دوخت که سوراخی برای ورود پرنده وجود نداشته باشد. اما قیمت نهایی نصب توری مرغی تاثیرگذار از پیچیدگی و سختی اجرا و هزینه مواد مصرفی می باشد. افزایش طبقات ساختمان، بیشتر شدن عرض پاسیو، افزایش کیفیت مواد مصرفی سبب افزایش قیمت نصب توری مرغی خواهد شد.

نکته: جهان فرود می گوید: قیمت توری مرغی بر اساس مترمربع می باشد و عوامل اصلی آن شامل جنس توری، قطر مفتول فلزی و ابعاد چشمه ی توری می باشد و هر چه قطر مفتول کمتر شده و ابعاد چشمه ی توری بیشتر شود به دلیل کاهش وزن توری، شاهد کاهش قیمت آن می باشید. به همین علت بهتر است جهت اجرای مرقون به صرفه نصب توری مرغی در نورگیر ساختمان تان پیش از خرید توری، به نیاز سنجی ساختمان تان اقدام کنید.

نماشویی

نماشویی ساختمان و شست و شوی نما از جمله خدمات ساختمانی می باشد که نقش اساسی در زیباسازی و نوسازی ظاهر ساختمان ایفا می نماید.نوع نماشویی و شست و شوی نمای ساختمان و قیمت نماشویی به طرح و جنس نمای ساختمان، شرایط و مکان جغرافیایی و شهری که ساختمان در آن قرار دارد بستگی دارد.

در شهرهای بزرگ که رفت و آمد ماشین آلات و کارخانجات صنعتی زیاد است آلودگی و کثیفی هوا هم بیشتر می باشد که این امر بر روی میزان جرم گرفتگی سطح نما اثر گذار خواهد بود و باعث می شود سطوح نمای ساختمانی شهر را نازیبا نماید. نماشویی ساختمان یکی از راهکارهای ارزان و موثر برای نوسازی و زیباسازی نمای ساختمان خواهد بود. که این کار توسط نیروی ماهر راپل کار و با استفاده از ابزارآلات مناسب صورت می گیرد.

منبع:  شرکت پیچ و رولپلاک جهان فرود

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید